3.5

133 18 15
                                    

Satır arası yorumlar yine kayıp mı oldu?

*****

Merakına yenik düşmüş, üzerindeki pijamalarıyla sinema odasına atmıştı kendini Bahar. Sadece o değildi merakına yenik düşen.

İrem siyah diz altı geceliğiyle beş koltuğun en solundakine otururken Berk üzerindeki sarı  eşofmanla kızın yanına kurulmuştu. Onun yanında ise mavi eşofmanıyla Mert dalgın dalgın siyah sinema perdesine bakıyordu. Bahar gözlerini Mert'ten çekip yanındaki Ulaş'a baktı. Üzerinde siyah eşofmanı, bir poliste olması gerektiği kadar ciddiyetle oturuyordu.

Sevgili ev sahipleri

Hepsi ışıkların sönmesiyle ekranda yazan yazıyla göz göze geldi. Bazıları arkalarına yaslanırken bazıları stresten oturuşunu dikleştirmişti.

Umarım ilk filmimiz hoşunuza gider

Yazısının ardından Bahar'ın görüntüsü yansıdı ekrana. Bahar gördüğü şeyle elini hızla atan kalbine götürürken oturan herkes  bir anlığına Bahar'a bakmış ardından tekrar ekrana odaklanmışlardı.

"Bugün ne mi yaptım? Bugün..." ekrandaki ses bir anlığına kaybolurken Bahar dahil herkesin gözleri eskimiş videodaydı.

"Bugün günüm çok güzel başladı sayılmaz. Önce otobüsü kaçırdım, sonra okula doğru yürürken ayağım takıldı düştüm.

Okulun katıksız mallarından biri kaldırmak yerine hunharca güldü. Okula geç kaldım, umursamadım."

O sırada Mert ve Bahar'ın gözleri kısa bir anlığına birbirini buldu. Gözlerini ilk kaçıran Bahar olmuştu.

Videoda "Sensin katıksız mal!" diye bir ses yükseldi. Bunun üzerine Mert gözlerini kapatırken diğerleri izlemeye devam etti.

"Sonra bu katıksız malı kızlar tuvaletine kilitledim işte, önemsiz detaylar."

Kameranın yönü değişirken kadrajda bu sefer Mert, Ulaş ve İrem vardı. Mert kadrajdan çıkıp Bahar'ın yanına giderken Ulaş ve İrem kalmıştı. İrem elindeki makası incelerken Ulaş da kızı inceliyordu.

"Ne bakıyorsun mal mal?" dedi İrem gözlerini elindeki makastan çekmeyerek.

"Bu boş insanlarla neden aynı boş sınıfta boş boş oturduğumuzu düşünüyorum."

"Kapı orada" dedi İrem işaret parmağıyla kapıyı göstererek. O sırada kameranın yönü değişti ve kapıdan giren Berk'i buldu.

"Sen! Kısa!" dedi Bahar'a bakarak.

"Ben mi?" dedi Bahar ise heyecanla.

"Kısa dedi sana duymadın mı?" dedi Mert arkadan.

"Kısayım zaten." dedi Bahar ve kamera kadrajına girdi.

"Sen manyak mısın kızım! Herkesin içinde aşk itirafı etmek kaçıncı seviye?"

"Sen boşver itirafı, cevabını söyle."

"Hayır" dedi Berk ve sınıftan çıkıp kapıyı kapattı. Arkadan Mert'in kahkahaları duyulurken Bahar'ın yüzü sapsarı olmuştu.

"Aldın cevabını otur. Benden de teselli falan bekleme"

"Bana bak seni teselli edilecek duruma düşürürüm! Kapa çeneni!" dedi Bahar ve sınıftan çıktı.

Sinema perdesi eski karanlık halini alırken herkes ayaklandı. Kimse birbirine bakamamış, odayı terk etmişlerdi.

*****

Nasıldı?

Bana sormak istediğiniz soru var mı?

İBT (0.2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin