1.4

148 19 50
                                    

İthaf : youreyesmylife

****

"Bahar'la konuşman yasak" dedi Mert saatine gelen mesajı sesli okuyarak. Ardından kameraya baktı. "Emredersin paşam"

"Ayy aman ben sanki çok meraklıyım ona." dedi Bahar ise. Ardından saatine gelen mesajı okudu. "En azından on dakika susmayı dene"

"İBT de aynı dertten muzdarip" dedi İrem ve saatine gelen mesajı okudu. "Ulaş Bey'e göz kulak ol. Bu kadar sakin kalması hayra alamet değil."

"Ben senin zekan karşısında sakin kalmayı tercih ettim. Saygıdan susuyorum yani." dedi Ulaş ve saatine baktı. "İrem'in gözü toprağa bakıyor benden söylemesi." Ulaş okuduğu cümleyle İrem'e bakarken İrem'in kameraya baktığını fark etti.

"Şuracıkta kendimi öldürsem ne yapabilirsin ki?" dedi sitemkar bir şekilde.

"Şu durumda kendini nasıl öldürebilirsin biraz anlatır mısın?" dedi Ulaş ise.

"Bilmem, bulurum bir yolunu."

"Yardıma ihtiyacın olduğunda söyle, çok yöntem biliyorum."

"Sağol ama gerek yok, ben de çok yöntem biliyorum" dedi İrem. O sırada Berk'in sesi böldü konuşmalarını.

"Bir şarkı patlatsana be, içim kıyıldı."

"Ayy evet, hadi patlat bir şarkı." dedi Bahar heyecanla.

"Madem bu kadar ısrar ettiniz." dedi Berk ve öksürerek sesini kontrol ettikten sonra şarkıya girdi.

"Akdeniz akşamları bir başka oluyor.
Hele bir de..."

"Sus Allah aşkına" dedi Mert. "Kulaklarım kanadı.

"Sen sus!" dedi Bahar ise.

"Ödül kazanmama engel olamazsın." dedi Berk ve devam etti şarkıya.

"Hele bir de aylardan temmuz ise bambaşka..."

Berk şarkıyı söylemeye devam ederken Mert yemeğini yiyor Bahar ise yemeğini iştahla yiyen Mert'i izleyip bir insanın nasıl bu kadar öküz olabileceğini düşünüyordu.

İrem'de ise durumlar aynıydı. Başından beri oturduğu yerde oturmuş, başından beri yaptığı gibi hayatı sorguluyordu. Ölen hastaları gözlerinin önünden geçiyordu tek tek. O sırada gözleri ona bakan Ulaş'ın üzerinde durdu. Ulaş gözlerini kızın gözlerinden yavaşça çekip saatiyle ilgilenmeye başladığında İrem'in dikkati tamamen dağılmış, kendini şarkıya vermişti.

Etkilendin kabul et  yazıyordu Ulaş'ın saatine gelen bildirimde.

"Yok öyle bir şey" dedi kameraya bakarak. O sırada Berk susmuş, herkes Ulaş'a bakmıştı. Ulaş üzerindeki bakışları hissettiğinde gözlerini kameradan indirip, saatine gelen yeni bildirime baktı.

Az önceki mesajımda yazanı İrem'e bakarak söyle 

"Yapmayacağım" dedi tekrar kameraya bakarak.

*****

İBT (0.2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin