İthaf: Ibitterchocolate
*****
"Uyanın! Hadi uyanın!"
"Her gün bu sesle mi uyanacağız biz ya!" dedi Mert gözlerini ovuştururken.
"Erken kalkın o zaman! Sıkılıyorum."
"Geç kalk o zaman" dedi Mert. O sırada Ulaş ve İrem de kalkmış, Berk ise kıpırdanmaya başlamıştı.
"Bakın yeni mektup gelmiş." dedi Bahar kapının altındaki mektubu eline alarak.
"Ne yazıyor?" dedi İrem ise.
Sevgili ev sahipleri,
Rahat uyuyabildiniz mi? Ben heyecandan uyuyamadım. Muhtemelen oyun bitene kadar bu böyle olmaya devam edecek. Şimdi herkesten kendini tanıtmasını istiyorum. Herkes tek tek şu soruları cevaplasın;
1) Adın, Soyadın ne?
2) Kaç yaşındasın?
3) Mesleğin ne?
4) En büyük hayalin ne?
5) Hiç aşık oldun mu?
Bir sonraki mektupta bu soruların hepsine ben de cevap vereceğim.
Tekrar görüşmek üzere
İBT
"Ben başlıyorum o zaman." dedi Bahar. "Adım soyadım Bahar Şahin. 27 yaşındayım, yazarım. En büyük hayalim yazar olmaktı, gerçekleştirdim. Aşık oldum"
"Kimmiş o bahtsız adam" dedi Mert.
"Sanane" dedi Bahar ise. Ardından Ulaş cevapladı soruları.
"Adım Ulaş Tuna Astepe. 27 yaşındayım. Polisim. En büyük hayalim komiser olmaktı, terfi aldığım gün İBT'nin mektubunu aldım. Aşık oldum. "
"Oha lan polismiş." dedi Berk Ulaş'ın elinden kağıdı alırken.
"Seni kaçırmaya nasıl cesaret ettiler, kafamda deli sorular" dedi Bahar ise.
"Susun başlıyorum." dedi Berk ve başladı cevaplarını söylemeye. "Adım Berk Cankat, tanımayan yoktur. 27 yaşındayım. Şarkıcıyım. En büyük hayalim dünya turuna çıkmak. Aşık oldum tabii ki."
"Ben de İrem Helvacıoğlu. 27 yaşındayım. Doktorum. Hayalim yok. Bir ara aşık olmak gibi bir aptallık yaptım."
"Oha sen doktor musun?" dedi Mert şaşkınca.
"Maalesef" dedi İrem ise.
"Bir ben kaldım galiba." dedi Mert ve başladı kendini tanıtmaya. "Ben Mert Yazıcıoğlu. 27 yaşındayım. Oyuncuyum. Hayalim... Hayalim... Bilmem ki düşünmem lazım. Aşık olmadım."
"Oyuncu mu!" dedi Bahar. "Oha ben niye hiç görmedim seni televizyonda."
"İyi ki görmemişsin." dedi Mert. Ardından Bahar'ın dil çıkarışına maruz kaldı.
"Sıra sende İBT" dediler hep birlikte kameraya bakarak.
*****
İBT'nin bu sorulara vereceği cevapları merak ediyor musunuz?O zaman çok yorum yapın hxjxujshs
Bu arada kapak nasıl?
En merak ettiğiniz detay kapakta saklı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...