"Bugün kardeşimin doğum günü de iyi ki doğdun Nisa der misiniz?""Tabi." dedi kız ve kendisini çeken kameraya bakarak konuşmaya başladı.
"Nisa'cığım iyi ki doğdun, ablanla beraber buradan sana selam gönderiyoruz iyi ki varsın. Seni de bir gün imzaya bekliyorum."
"Teşekkür ederim Bahar abla." dedi kız ve masada duran imzalı kitabını alıp kalabalığın arasında kayboldu. O sırada başka bir kız gelmişti Bahar'ın yanına. Gözlerini bir kez daha kalabalıkta dolaştırdıktan sonra gülen yüzüyle yanındaki kızın elindeki kitabı aldı.
"İsmin neydi tatlım?"
"Bahar"
"Aaa adaşımsın." dedi Bahar ve kitabın ilk sayfasını açıp mavi mürekkepli kalemini kağıtla buluşturdu. "Adaşıma sevgilerle" dedi söylediği cümleyi yazarken, ardından imzasını da atıp kitabı kıza geri verdi ve fotoğraf çekmesi için ayaklandı.
"Peki üçüncü kitap ne zaman gelecek Bahar abla?" dedi kız fotoğraf çekildikten sonra.
"Sana bir sır vereyim mi?" dedi Bahar ve kızın kulağına yaklaşarak devam etti. "Finali yazdım, bu ayın sonunda elinde olacak."Kız sevinç nidalarıyla kalabalığa karışırken çoktan yaymaya başlamıştı kitabın tarihini. Bahar ise gülerek karşılık verdi, böyle olacağını biliyordu. O sırada önüne bırakılan mektup ile bakışları yanında duran görevliyi buldu.
"Mektubu bırakan kişi önemli olduğunu vurgulayarak bırakmış. Sanırım açsanız iyi olacak Bahar Hanım."
"İmza bitsin bakarım, olmaz mı?"
"Siz bilirsiniz, zaten çok kişi kalmadı hepsi toplu fotoğraf için bekliyor."
"Tamam o halde, devam edelim." dedi Bahar ve yanına gelen çocuğun elindeki kitabı alıp masaya bıraktı. Aklı mektupta kalmıştı. Bu yüzden çok oyalanmamaya çalışıyor, sorulan soruları bir iki kelimeyle geçiştiriyordu.
Kalan kişiler de kalabalığa karıştıklarında sonunda rahat bir nefes alabilmişti. Toplu fotoğraf ve genel bir soru cevap faslından sonra herkes dağılmış ve nihayet yalnız kalmıştı. Kitapların arasına bıraktığı zarfı alıp etrafına bakındığında bir isim yazmaması da hayli şaşırtmıştı. Belki mektubun sonunda yazıyordur diyerek kağıdı zarftan çıkardığında hayatını değiştirecek o satırlarla karşılaştı.
Sayın Bahar Şahin;
Kariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansızın sizi alıp bize getirecek olan arabada verilecektir. Kitaplarınız için bol ilham diler, özgür geçireceğiniz son günü doyasıya yaşamanızı tavsiye ederiz.
Sevgilerle...
İ.B.T.
*****
Bahar Şahin
*****
Eveeet 2. Karakterimizi nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...