"Berk"
Kulaklarına dolan yumuşak tınıyla gözlerini kırpıştırdı adam.
"Uyan hadi. Özledim."
Gözlerini açtığında sesin rüya olmadığını anlamış, yattığı yataktan bir hışımla kalkmıştı.
"Yaklaşma bana!" dedi yatağın ucunda oturan kıza bakarak.
"Berk." dedi kız ayaklanarak. Ayağa kalktığında hafif sendelemiş ama hemen kendini toparlamıştı. "Beni dinle."
"Neredeyim ben? En son biz... Biz kaçmıştık."
"Lütfen dinle beni" dedi kız adamın yanına yaklaşarak. "Ben böyle olsun istemedim."
Kız dolu gözlerinden süzülen yaşları silerken adamın gözleri elinin üstünde duran serum iğnesine kaydı. Ardından ise saçlarını içinde saklayan kırmızı şapkasına.
"Bahar?" dedi kıza yaklaşıp serumlu elini kaldırarak. "Bu ne?"
Kız diğer elini havaya kaldırıp başındaki şapkayı çıkardı. Berk kızın başının etrafını saran sargıyı görünce bir adım geriledi ve diğer eliyle hafifçe kızın başına dokundu.
"Ne... Ne oldu sana?"
2 Hafta Önce
Bahar kırmızı odanın kapısını açınca gördüğü şeylerle şok olmuştu. Burası, burası aynı eski sınıflarına benziyordu. Elini şok olmuş bir şekilde ağzına kapatırken sınıfın içinden başka bir kapıdan çıkan adam ile geriledi.
"İBT içeride, girmek ister misin?" dedi adam bir diğer kırmızı kapıyı gösterirken.
Bahar yavaş adımlarla o kapıya doğru ilerlerken baş ağrısı tekrar kendini göstermeye başlamıştı. Elini başına götürüp kapıyı araladı ve içeri girdi.
İçeride odaların izlendiği dev bir ekran vardı ve bir sandalyede arkası dönük biri oturuyordu.
"Kimsin?" dedi Bahar bir adım daha yaklaşırken.
"Dur orada" dedi adam kızın kolunu tutarak. "Seni göndereceğiz." dedi ardından.
"Nereye?"
"Durumun kötüye gidiyor, eğer bir hafta içinde ameliyat olmazsan yaşama şansın yok. Bu yüzden seni İBT'nin sağlığı için kullanılan evine gönderiyoruz."
"Gitmek istemiyorum." dedi kız kolunu adamdan kurtarırken.
"Zorundasın." dedi adam. "Ölmek mi istiyorsun?"
"Ameliyat olmak istemiyorum!" dedi kız. "Kimsesiz, tek başıma... Ameliyat olmaktan korkuyorum!"
"Tek başına olmayacaksın."
"İstemiyorum." dedi kız. O sırada burnunu ve ağzını kapatan ıslak bezle adamın kollarına yığıldı.
*****
Bahar'a sövdüğünüz için pişman mısınız yoksa sövüşlere devam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBT (0.2)
Teen FictionKariyerinizdeki hızlı yükseliş gözlerimizden kaçmadı. Bu mektubu sizi hem tebrik etmek hem de kurulu oyunumuza davet etmek için yazıyoruz. Yanlış anlamayın bu bir teklif değildir, bu oyun için size bir seçim hakkı verilmemiştir. Detaylar yarın ansız...