5.2

122 17 14
                                    

"Bir zamanlar aşıktım" dedi Berk gözlerini ekrandan ayırmadan.

"Ben hala aşığım" dedi Bahar da aynı şekilde. O sırada Mert'in gözleri bir anlığına yanındaki Bahar'ı buldu.

Ekranın tekrar aydınlanmasıyla eli kalbine gitti Bahar'ın. Yanındaki Mert'e bakıp gözlerini dehşetle açtı. Mert hareketsizdi.

"Bu ne?" dedi Ulaş ekrandaki Mert ve Bahar'a bakarken.

"İBT! Kapat şunu!" dedi Bahar ayaklanarak. O sırada saatinin ışığı yanıp sönmüştü.

Ne oldu? Acıttı mı? Daha çok acıtacak.

2010

"Ne oldu?" dedi Bahar yanına gelen Mert'e bakarak. Mert bir şey söylemeden kızın elini tutup çekiştirirken Bahar da zorluk çıkarmadan peşinden gidiyordu.

"Mert ne oldu? İyi misin?" dedi koşar adımlarla Mert'e ayak uydurmaya çalışırken. Mert Bahar'ın elini bırakıp her zaman buluştukları sınıfın boş olduğunu görünce içeri girerken Bahar da peşinden girip kapıyı kapattı.

"Ne oldu?" dedi korkuyla karışık telaşla.

"Ben gözünün önündeyim görmüyor musun!" dedi Mert kıza doğru dönerken.

"Ne? Ne diyorsun?"

"Gözünün önünde ben dururken neden o?"

"Mert ne diyorsun? Kes saçmalamayı."

"Ciddi değilsin sanmıştım, sadece tipinden hoşlanıyorsun sanmıştım." dedi Mert kızın elini tutarak.

"İçtin mi sen? Bırak elimi."

"Bahar neden? Neden benimle başlayıp onunla devam ettin."

"Çünkü onu seviyorum! Seninle sadece oynadım. Çünkü sen de benimle oynuyorsun sandım!"

"Öyle mi?" dedi Mert.

"Öyle"

"Oyunu kurallarına göre oynayalım o zaman." dedi Mert ve ellerini kızın yanaklarına yerleştirip dudaklarını kızınkilerle buluşturdu.

2020

"Sen?" Berk ayaklanarak Mert'i de ayağa kaldırdı.

"Ben?" dedi Mert gülerek. O sırada yanağında hissettiği darbeyle başı sağa yattı. Hissettiği kan tadı da işin cabasıydı.

"Peki ya sen?" dedi Bahar'a dönerek.

"Berk, ben bir şey yapmadım o yaptı gördün." dedi Bahar gözlerinde yaşlarla.

"Karşılık vermişsin!"

"Berk" dedi Bahar adamın kolunu tutarak. "Hayır"

"Bırak!" dedi Berk kolunu kızdan kurtararak. Ardından göz ucuyla Mert'e baktıktan sonra sinema salonunu terk etti. Ardından Bahar da çıkmıştı. Onun ardından İrem ve onun ardından ise Ulaş.

Mert koltuğuna geri otururken saatine gelen bildirimle saatine baktı.

Çok acıdı mı?

Yazık.

*****

Bombalar patlamaya başladı

Benim tarafım belli, peki siz kimi tutuyorsunuz?

İBT (0.2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin