3.0

143 18 15
                                    

Hızımı alamadım jcjcjjxnx

Psikopat karakter yazmak hoşuma gitti nckckdnd

*****

Bahar müdürün odasından çıkarken eş zamanlı olarak odaya giren çocukla göz göze geldi bir an. Çocuğun keskin gözlerini umursamadan Mert'i odada bırakıp rujunu tekrar sürmek üzere tuvaletin yolunu tuttu.

"Buyur evladım." dedi müdür bakışlarını Mert'ten ayırıp gelen çocuğa bakarak.

"Bir şikayetim olacaktı."

"Sen ne için gelmiştin?" dedi gözlerini tekrar Mert'e çevirerek.

"Devamsızlıkla ilgiliydi. Sonra hallederiz, ben sizi bölmeyeyim." dedi Mert ve odaya yeni giren çocuğa baktıktan sonra odadan çıktı.

"Neydi şikayetin?"

"Bir kız gördüm, kendini jiletliyordu"

"Ne? Kimmiş o kız?"

"12 C'den İrem Helvacıoğlu."

"Nöbetçi!" müdürün bağırmasıyla kapının açılması bir olmuştu. İçeriye giren nöbetçi nefes nefese kalırken müdür bir kağıda kızın ismini ve sınıfını yazmış, nöbetçiye uzatmıştı.

"Bu kızı çağır bakalım."

"Tamam hocam" dedi nöbetçi ve kağıdı aldıktan sonra odadan çıkıp kapıyı kapattı.

"Senin ismin neydi?"

"Ulaş" dedi çocuk. "12 A'dan."

"Sağol oğlum sen çıkabilirsin." Ulaş aldığı komutla kapıya doğru yürürken kapının açılmasıyla önce nöbetçiyle, ardından da o kızın yeşil gözleriyle karşı karşıya geldi. İrem karşısında gördüğü çocukla gözlerini ardına kadar açarken aynı zamanda yüzüne tehditkar bir  bakış yerleştirti.

"Kolay gelsin, yeşil." dedi Ulaş kızın kulağına fısıltıyla. Ardından nöbetçiyle birlikte odadan çıkıp kapıyı kapattı.

*****

Hepsi birbirinden beter bunların kckxjjxjsbs

Berk'i daha görmedik ama şuan en masumu Mert inanabiliyor musunuz jfjfkdjjd

İBT (0.2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin