,,Ty jo, to je výhled." vydechne udiveně brunetka. Vyplete své prsty z Newtovo a Thomasovo sevření. S pohledem upřeným na Plac, který se teď ukázal v celé své kráse, se posadila na okraj nejvyššího patra rozhledny. Nohy svěsila přes okraj. Mírně s nimi pohupovala ve vánku. Líbilo se jí tu.
Newt s Thomasem se posadili vedle brunetky -každý z jedné strany. Stejně jako dívka se rozhlédli po Place, který se rozprostíral pod jejich nohama svěšenýma přes okraj. Všechny ty chatrče, pole, zahrady a stavby v nich probouzeli pocit hrdosti. Makali dost tvrdě.
Plac se ze shora zdál opravdu veliký. V jednom z rohů rostl hustý, tmavý les s vysokými stromy. Vítr si pohrával s jejich korunami. Pohupoval s nimi sem a tam.
Chlapci, co pobíhali po Place, se teď zdáli malí jako mravenci. Jedni okopávali zahrádku, česali ovoce, zalívali rostliny. Druzí svazovali tlusté klády k sobě pevným provazem, přidělávali je k sobě a stavěli jakousi další chatrč. Někteří zase pobíhali sem a tam s různými věcmi. Každý dělal něco. To spolupráce je dostala tam, kde teď jsou.
,,Je to síla, viď bažo?" pousmál se Newt na brunetku, která si Plac se zájmem prohlížela. Oněměle přikývla. Nemohla od Placu odtrhnout oči. To, co tu vybudovali, bylo neskutečné.
Thomas se pobaveně uchechtl. ,,Taky jsem obdivoval Plac, když jsem přijel jako bažant, Brownie." Dívka odrhla pohled od Placu. Otočila se na culícího se Thomase. ,,Neříkej mi tak. Je to strašný!" zasmála se. Pravdou však bylo, že se jí přezdívka začínala líbit. To by ovšem Thomasovi nikdy nepřiznala.
,,A to ti mám říkat ,bažo', jako tady tenhle?" pokynul Thomas smíchem k Newtovi. ,,Vždyť to není tak strašný." dodal s úšklebkem.
,,Hej! Kdybych věděl, jak se baža jmenuje, říkal bych jí tak!" ohradil se s pobaveným úšklebkem Newt. Brunetka se zasmála. ,,Říkejte mi jak chcete, jenom ne ,Brownie'! To je strašný!" zalhala. Ta přezdívka přeci jen nebyla tak špatná.
Thomas se krátce zamyslel. ,,Hm, myslím, že ti budu říkat ,Brownie' dokud si nevzpomeneš na své jméno." mrkl pobaveně na dívku.
,,Tak to abych si hodně rychle vzpomněla." zasmála se brunetka. Newt s Thomasem se také zasmáli. ,,Myslím, že s tebou se tady rozhodně nudit nebudeme, maličká." zacukaly Newtovi koutky, když dívku sjížděl pohledem.
Newtovo oslovení bylo roztomilé a pravdivé zároveň. Brunetka vskutku byla oproti ostatním maličká. Newt s Thomsem byli téměř o hlavu vyšší, než ona. Bylo to roztomilé.
Dívka pohodila svými dlouhými vlasy. ,,To si pište, že ne." pronesla tak namyšleně, jak dokázala. Všichni tři se nahlas zasmáli.
Brunetka tu nebyla ani 24 hodin. Thomase klec přivezla zhruba před třemi týdny. Newt na Placu strávil roky. Přesto všechno jim však připadalo, jakoby se znali odjakživa. Společně tvořili silnou trojku. Možná na tom mělo podíl prostředí labyrintu a jeho podmínky, ale věděli, že ať se stane cokoliv, vždycky v tom budou spolu.
,,Víš, docela mi připomínáš mě." uchechtl se Thomas směrem k dívce. ,,Taky jsem začal zdrhat, když mě klec vyvezla nahoru. A taky jsem se slušně natáhl." zasmál se. Newtovi se v hlavě vybavila vzpomínka na den, kdy se tu Thomas objevil jako bažant. Ta vzpomínka ho rozesmála.
,,A pak mě taky zavřeli do díry." dodal s uchechtnutím. Dívka se neubránila smíchu. Vše, co teď Thomas řekl, znělo stejně jako její první den. ,,Asi jim poslední dobou posílají nějaký rozbitý bažanty." začala se smát ještě víc. ,,Jste jak dvojčata." uchechtl se Newt. Dívka se na sebe s Thomasem zakřenila.
Newt s Thomasem na Place ještě nezažili větší srandu než s brunetkou. Byla zábavná, vtipná, krásná... Rádi s ní trávili čas. I když to bylo možná trochu kruté, byli rádi, že sem dívku poslali. Najednou se na celý pobyt v labyrintu dokázali dívat jinak.
Thomas nepřemýšlel co říká. Najednou mu to prostě vylétlo z úst. ,,Jen jednu věc nemáme společnou, Brownie. Tehdy jsem málem vběhl do labyri-"
ČTEŠ
𝙽𝚎𝚠 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛 | 𝙽𝚎𝚠𝚝 + 𝚃𝙼𝚁
Teen FictionTma pohlcovala všechno okolo ní. Slabé pruhy modrého světla vycházející ze starých, zašpiněných světel na zdi, byly jediné co prosvětlovalo tu temnotu okolo ní. Nevěděla co se děje. Okolo ní nic ani nikdo nebyl. Byla zmatená a vyděšená. Co tu dělá? ...