<odpovědi na ask>

621 22 31
                                    

Vec - Kdo si myslíš, že je tvůj bratr?
Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, abych byla upřímná. V žádné ze vzpomínek, které se mi vrátily, jsem ho neviděla, takže nevím jak vypadá. Mohl by to být prakticky kdokoliv z placerů. Zart, Winston, Gally, Tommy,...Newt. Opravdu by to mohl být kdokoliv z Placu.

- Když jsi dala Thomasovi pusu znamenalo to pro tebe něco, nebo to byl jen úlet?
Pokud si správně pamatuju, pusu jsem mu dala pouze na čelo, takže se o žádný úlet ani jednat nemuselo. Skoro všem jsem už dala pusu na čelo. Přijde mi to jako hezké gesto, když máte někoho rádi. Ale je pravda, že u Thomase se mi to líbilo víc. Když se mé rty dotýkaly jeho čela, měla jsem takový hřejivý pocit u srdce. Líbilo se mi to.

- Kdyby sis musela vybrat, tak koho máš radši, Thomase nebo Newta?
Nikdy by mě nenapadlo je porovnávat, nebo si mezi nimi vybírat. Už od mého prvního dne na Placu jsou moje rodina a já je mám oba dva moc ráda. Nikdo na světě by mě nedonutil si mezi nimi vybírat. To se nestane.

- Co cítíš k Thomasovi a Newtovi? + Co cítíš k Newtovi?
Oba dva je mám neskutečně ráda. Jsou moje rodina a já bych je nikdy za nic na světě nevyměnila. Poslední dobou mám však pocit, že každého mám ráda trochu jinak... S Tommym nejsme jen obyčejní kamarádi, to je mi jasné. Je mezi námi něco víc, ale nedokážu říct co. Je to zvláštní... A Newt? Oslovení kamarád mi pro něj přijde příliš nevhodné a obyčejné. Myslím, že k němu cítím něco víc. Někdy když se na něj podívám, rozbuší se mi srdce a nemůžu dýchat. Je to zvláštní, nikdy dřív jsem na něho takhle nekoukala. Ještě do nedávna to pro mě byl jen kamarád a rodina, ale teď si uvědomuju, že je vlastně mnohem, mnohem víc.

- Liam nebo Newt?
Newt. Newt je moje rodina, vždycky tu byl pro mě a záleží mu na mě. Na Liama mám maximálně tak vzpomínky a pár citů, které se mi vrátily spolu se vzpomínkami. I když se mi to však neříká snadno,...myslím, že kdybych si pamatovala veškerou svojí minulost a veškeré city k němu by se mi vrátily...vybrala bych si Liama. Ze svých vzpomínek jsem poznala, že byl láska mého života a prošli jsme si spoustou věcí, které člověku hodně změní život. Myslím,...že byl moje spřízněná duše...

- Kolik měříš?
Mám asi 162 cm. Měli byste vidět, jak malá jsem oproti všem placerům. Buď jsou tady všichni neskutečně vysocí, nebo jsem já neskutečně malá.

Thomas - Myslíš si, že by Vec mohla být tvoje sestra?
Abych byl upřímný, dost jsem nad tím přemýšlel. Ano, je tu ta možnost, ale je opravdu malá. Jsem si skoro jistý, že není moje sestra. Ta šance je tak jedna ku padesáti. Kdokoliv z nás by mohl být její bratr a co si budeme...byla by až moc velká náhoda, kdybych to byl já. Nejsem bratr Vernie.

- Co cítíš k Very?
Je to nejúžasnější osoba jakou znám. Je krásná, milá, vtipná... Nevidím na ní žádnou chybu. Je dokonalá. Abych ale byl upřímný...moc se mi nelíbí jak na ni ostatní koukají. To, že je jediná holka na Place ještě neznamená, že po ní musí všichni jet. Ano, chápu, že je těžké jí odolat, když je tak dokonalá, ale mohli by se trošku držet na uzdě.
S Vernie nejsme jen obyčejní kamarádi. Nevím jestli si to uvědomuje, ale je to tak. Přátelství je pro náš vztah slabé slovo. Myslím, že si ani neuvědomuje jak moc ji mám rád. Nikdo si to neuvědomuje.

- Jaký byl první pocit, když jsi viděl Newta mrtvého?
Nikdy jsem ho neviděl mrtvého a doufám, že ani nikdy neuvidím. Je to můj nejlepší kámoš, asi bych jeho smrt nenesl dvakrát dobře.

Newt - Jsi si jistý, že Vec miluješ...jakože přiznal sis to úplně a jsi si jistý, nebo si to jen myslíš? + Co cítíš k Very?
Nikdy jsem zamilovaný nebyl, alespoň si to teda myslím, protože i když vám vezmou vzpomínky, nezapomněli byste na ten pocit, který cítíte, když jste zamilovaní. A jelikož pro mě je to něco naprosto nového - stejně jako žárlení - , tak si myslím, že jsem nikdy zamilovaný nebyl. Když jsem Ronnie poprvé uviděl - když jsme do sebe vrazili - , málem mi vypadly oči z důlků. Nevěděl jsem, že jsou holky až takhle krásné. Nemohl jsem z ní spustit oči - stejně jako ostatní, což mě pěkně vytočilo. Tehdy se u mě poprvé projevila žárlivost. Je těžké nežárlit, když se okolo ní točil jeden placer za druhým. Myslím, že jsem se do ní zamiloval hned první den, co byla na Place, jenom jsem si to přiznal až teď - po několika týdnech. Způsob, jakým mě nutí se cítit kdykoliv jsem v její blízkosti je nepopsatelný. Podívám se na ni a moje srdce se zběsile rozbuší, jakoby mi chtělo vyskočit z hrudi. Podívám se na ni a vidím lásku. Nechápu, jak jsem si to mohl tak dlouho nepřiznat. Miluju ji. Opravdu ji miluju a jsem si tím jistý. Nikdy jsem necítil nic tak silného.
Nejradši mám, když je na Place hezky a Ronnie sedává na stromech v zahradách a pohupuje nohama ve větru, zatímco my pracujeme. Miluju, když se na ni v jednu chvíli podívám a ona se vesele směje, zatímco jí vánek čechrá vlasy a sluníčko jí svítí do obličeje. V tu chvíli mi srdce vynechá pár úderů. Je to jako bych viděl, jak vypadá nebe. Miluju ji. Opravdu ji miluju. Nikdy jsem si ničím nebyl jistější, než tímhle.

- Kdyby tě Vec odmítla, snažil by ses o ní dál?
Nevím jestli vůbec někdy budu mít odvahu jí říct co k ní cítím..., ale jestli bych to někdy řekl a ona mě odmítla...no, jen pomyšlení na to mě bolí. Kdyby mě však odmítla, nejspíš by to bylo kvůli někomu z Placu - nejspíše Thomasovi - , takže jako první bych mu rozbil tu jeho fasádu a pak bych se dál snažil o Vec. Moje city jsou příliš silné na to, abych ji jen tak nechal jít. Udělal bych cokoliv, aby to cítila stejně. Teď si může říkat co chce, ale jednou bude moje. S jejím příchodem se můj život obrátil vzhůru nohama. Nikdy se jí nevzdám bez boje. Nikdy.

- Kolik měříš?
Stejně jako Thomas. 183 cm

- Kolik ti je?
Těžko říct, nemám tušení. Myslím ale, že budu tak nějak na stejně s Thomasem. Oba dva si myslíme, že jsme stejně staří, i když nedokážeme přesně určit kolik nám je.

- Proč ses chtěl zabít?
Nikdy jsem se nechtěl zabít. (PzA: Ano vím, že se Newt opravdu chtěl zabít, když se objevil na Place, ale pro mě je to v téhle knížce naprosto nepodstatné, takže se to nikdy nestalo.)

Gally - Co pro tebe Vec znamená?
Je to první člověk, který ve mě vidí něco víc. Je pro mě neskutečně výjimečná, protože nedala na kecy těch frasáků a dala mi šanci. S ní jsem někdo úplně jiný. Ta maličká změnila všem těm čónům život - i mně. Probouzí ve všech to nejlepší - i ve mně. Vidí ve mě jen to dobré. Nikdy bych nečekal, že něco takového řeknu, ale mám ji rád, moc rád. Je jiná než ostatní a to se mi na ní líbí. A co si budeme...je frasácky sexy.

Autor - Kolik cca hodláš napsat kapitol?
Hele nemám ponětí, ale obávám se, že jich bude fakt hodně :(

- Budeš psát všechny 3 díly do jednoho příběhu, nebo také do 3?
Nikdy jsem neměla v plánu psát všechny tři díly... Upřímně si myslím, že by to pak ani taková zábava nebyla. Všichni by věděli jak a co se stane a to já nechci. Budu psát pouze první díl, takže nebudete moct vědět jestli se z labyrintu všichni dostanou, jestli tam zůstanou, jestli někdo umře atd... Nechci aby to bylo moc předvídatelné.

- Kolik ti je a co tě dovedlo k psaní??? btw píšeš nádherně.
Je mi třináct (za chvíli čtrnáct) a co mě dovedlo k psaní? Pamatuji si, že to bylo začátkem léta 2019, když jsem si poprvé stáhla wattpad a četla knížky o Marvelu. Tehdy jsem si říkala, že mě to strašně baví číst a tak jsem zkusila taky napsat jeden příběh (o Marvelu). Moc dobře si pamatuji jak jsem tu noc seděla pod peřinou a - tehdy ještě na mobilu - jsem psala první kapitolu asi do šesti do rána. Od toho dne mě psaní začalo bavit a já psala neustále další a další příběhy. Každým dnem jsem se v psaní zlepšovala a teď, když se podívám na to jak jsem psala dříve a jak píšu teď...je to neskutečný rozdíl.

- Odkud jsi?
Jsem z Jihočeského kraje, kousek od Písku popř. Českých Budějovic. Přesně ale bydlím ve Vodňanech.

*Moc děkuju všem za otázky, opravdu mě tenhle ask bavil a pokud byste chtěli, ráda bych ho ještě někdy udělala. Záleží však pokud byste měli zájem.

𝙽𝚎𝚠 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛 | 𝙽𝚎𝚠𝚝 + 𝚃𝙼𝚁Kde žijí příběhy. Začni objevovat