,,Tady jsi! S Newtem jsme tě hledali. Kde jsi byla, Brownie?" spráskl Thomas nadšeně ruce, když ji konečně našel v davu přiopilých placerů.
Přešel k brunetce a obmotal jí ruku okolo ramen. Brunetka se na něj pousmála. Je ráda, že ho vidí. Celý večer se s ním ani s Newtem neviděla. Už mockrát je chtěla jít hledat, ale vždy si ji odchytil někdo z placerů, aby mohli prohodit pár slov. Nevadilo jí to. Většina kluků tady byla fajn. Přeci jen by ale radši trávila čas s Thomasem a Newtem.
,,Byla jsem s Minhem a pak každou chvíli s někým jiným." pousměje se dívka. Její hlas zní trochu pobaveně. Došlo jí, jak to muselo vyznít.
Oheň už spálil polovinu dřevěné hromady. Někteří placeři už si odešli lehnout, aby to nepřehnali s alkoholem, nebo aby se dostatečně vyspali na další den. Ostatní ještě postávali okolo ohně a něčemu se hlasitě smáli. O kousek dál stál hlouček několika chlapců a uprostřed vysmátý Gally.
Šlo o další tradici. Každý večer při příjezdu nového bažanta se hraje taková hra. Dva si stoupnou do velkého kruhu, vyrytého do země klackem a navzájem se vytlačují. Kdo jako první toho druhého třikrát vytlačí z kruhu, vyhrává. Gallyho už dlouhou dobu nikdo neporazil, takže se v tom opravdu vyžíval.
,,S Minhem? A kde jste byli? Nikde jsme vás nemohli najít. Nedělali jste to, co si myslím, že jste dělali?" zamračil se nespokojeně Thomas, i když uvnitř sám sebe věděl, že to nemůže být pravda. Brunetka taková není. A Mihno by to taky neudělal. Bylo by mu jasné, že by to pak pěkně schytal od Thomase s Newtem.
Brunetka se začala Thomasovo uvažování smát. ,,Jen jsme si povídali, Tommy! Buď v klidu." zašklebila se. Thomas se přestal mračit. Taky se musel sám sobě zasmát. Byl až přehnaně starostlivý.
,,Jen o tebe mám strach." sevřel dívku pevněji okolo ramen a přitulil si ji více k sobě. ,,S Newtem se bojíme, že nám tě někdo vezme, víš Brownie?" Dívce nad jeho slovy zacukaly koutky. ,,Neboj Tommy, jsem jenom vaše, jasný?" uchechtla se s pohledem upřeným na Thomase. Jeho obličej ozařoval plamen ohně a tančil mu po rozpálené kůži. Vypadal nádherně.
Thomas se dívce zahleděl do očí. ,,Jasný." přikývl se spokojený úsměvem. Pustil dívku ze svého sevření a chytil její obličej do rukou. Brunetka se musela pousmát. Thomasovi zacukaly koutky. ,,Jsi naše malá Brownie." pousmál se.
Thomas se pomalu nahnul k dívce. Stále držel její obličej ve svých velkých dlaních. Byl skoro o hlavu vyšší než ona. Něžně přitiskl své rty na brunetčino čelo a se zavřenými oči ji na něj políbil. Dívka s úsměvem taky přivřela oči. Měla s Thomasem krásný vztah. Bylo to úžasné.
S úsměvem na rtech se Thomas odtáhl a pustil dívky obličej. Chytil brunetku za ruku a rozešel se směrem od ohně. ,,Pojď. Půjdeme si někam sednout, Brownie." zasmál se. Dívka se vesele nechala táhnout za ruku až k velké kládě pohozené několik metrů od ohně. Bylo tu poměrně dost soukromí.
Společně se ke kládě -zády k ohni-, posadili a opřeli se o ni. Koukali na prostranství Placu před sebou. Světlo, které oheň vydával však nedosáhlo moc daleko. Bylo vidět jen na pár desítek metrů.
Dívka se více přitulila k Thomasovi a položila si hlavu na jeho rameno. Zacukaly mu koutky. Brunetčina přítomnost mu byla příjemná. Cítil se krásně, když se o něj opřela.
,,Nepůjdeme najít Newta?" zašeptá dívka do ticha, jakoby se bála, že kdyby mluvila nahlas, všechno okolo ní by se roztříštilo na miliony kousíčků.
Thomasovi pobaveně zacukaly koutky. ,,Tady se někomu stýská." uchechtl se s přehnaně sladkým hlasem. Dívka jeho tón ignorovala. Více se k němu stulila. ,,Mhm..."
Je pravda, že s Newtem naposledy mluvila před pár hodinami. I když jí dělali společnost ostatní chlapci, nebylo to takové. Chyběl jí Newtovo potutelný úšklebek, jeho smích, jeho obličej. Byla vděčná, že tu právě teď měla Thomase, ale chyběl jí ten třetí článek jejich party. Společně jsou něco úžasného. Rodina.
,,Neboj, Newt si nás za chvíli najde sám." pohladí Thomas dívku něžně po vlasech. Brunetka se s pohledem upřeným do tmy před sebou pousměje. ,,Dobře." vydechne. Thomas se ušklíbne.
Chvíli oba jen mlčky sedí a hledí před sebe. Brunetka má hlavu opřenou o Thomasovo rameno a on tu svou o tu její. Kdyby je někdo viděl, určitě by si pomyslel, že jsou pár.
,,Na tvém příchodu je ještě něco zvláštního, kromě toho, že jsi holka." prohodí Thomas do ticha. Brunetka se zamračí. Co je na jejím příchodu zvláštního?
Po chvíli ticha se od Thomase s povzdechem odsune, aby mu viděla do očí. Oheň mu ozařuje část tváře, kterou je k ohni natočený. V očích se mu míhají malé plamínky.
,,Co je na mém příchodu zvláštního, Tommy?" vyhrkne dívka netrpělivě. Chce vědět, co tím myslel.
Thomas sklopí zrak k zemi a nahlas si povzdechne. Už o tom dost přemýšlel. Dělá mu to starosti. Něco není v pořádku a on to ví.
Zvedl svůj ustaraný pohled zpět k brunetce. Netrpělivě koukala na Thomase s jiskřičkami v očích. Světlo ohně jí ozařoval obličej. Její hnědé oči ve spojení s plameny ohně -které se v nich odrážely-, vypadaly nebezpečně. Ale krásně.
Thomas se dívce zpříma zadíval do očí. Nevěděl jak to říct. Nervózně si mnul klouby na rukou.
,,Jde o to, že-"
ČTEŠ
𝙽𝚎𝚠 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛 | 𝙽𝚎𝚠𝚝 + 𝚃𝙼𝚁
Teen FictionTma pohlcovala všechno okolo ní. Slabé pruhy modrého světla vycházející ze starých, zašpiněných světel na zdi, byly jediné co prosvětlovalo tu temnotu okolo ní. Nevěděla co se děje. Okolo ní nic ani nikdo nebyl. Byla zmatená a vyděšená. Co tu dělá? ...