21. blahopřání

960 50 19
                                    

Ze všech opadl pocit starosti o brunetku. Byla v pořádku. Usmívala se, jakoby se nic nestalo a tak usoudili, že je v pohodě. Davem se rozeznělo tiché, úlevné oddechnutí, následované radostným křikem. Všichni byli nadšení, že si dívka vzpomněla.

Newtovi s Thomasem vyletěly koutky úplně nahoru. Vyměnili si radostné pohledy a nadšeně se otočili zpět na dívku, která se usmívala od ucha k uchu. Vzpomněla si. Jejich malá Brownie si vzpomněla.

Brunetka si s radostným úsměvem přitáhla oba dva blíž. Pevně je objala a zabořila hlavu do prohlubně, mezi jejich krky. Oba dva dívce objetí nadšeně opětovali. Přitiskli si ji pevně k sobě. Měli z ní radost. ,,Vzpomněla jsem si! Já jsem si vzpomněla!" mumlala dívka vesele furt dokola. ,,Já ti to říkal." zašeptá Newt tiše do brunetčina ucha. Sám pro sebe se se zavřenými oči a hlavou zabořenou do jejích vlasů, pousměje.

,,Hele není jenom vaše!"
,,Pusťte nás k ní taky!"
,,Nelepte se vy tři furt na sebe!"
,,My chceme taky!"
,,To není fér!" začne dav nesouhlasně bučet. Newt s Thomasem se od dívky s protočením očí nedobrovolně odtáhnou. Brunetka se tiše zasměje slovům placerů.

Newt s Thomasem se vyhoupnou na nohy a každý natáhne k dívce ruku, aby jí pomohli se zvednout. Brunetka se uculí. Chytne oba dva za ruku a s jejich pomocí se zvedne z chladné písčité země. V rychlosti se opráší, aby na sobě neměla písek a nebyla špinavá.

Na tváři jí stále přetrvává široký úsměv. Vzpomněla si. Zná své jméno. Měla z toho stejně velkou radost jako ostatní.

Atmosféra je najednou o hodně příjemnější. Všichni se nadšeně potácí okolo ohně, blahopřejí dívce, za vzpomenutí si na své jméno, objímají ji a pijí. Všichni brunetku nadšeně oslavují. Jak její příchod do Placu, tak, že si už vzpomněla na své jméno.

Veronica. Jaké štěstí pro všechny placery. Tolik přezdívek, které mohli při oslovování brunetky používat je lákalo.
(PzA: Vec, Ronnie, Vee, Vernie, atd..)

,,Jsem rád, že už jsi si vzpomněla, Vee." přižene se k dívce asi už desátý placer. Tentokrát je to ale Minho. Sevře brunetku v medvědím objetí, které mu dívka s radostí opětuje. ,,To já taky." zašeptá s úsměvem do prohlubně jeho krku.

Za brunetčinými zády si někdo nahlas odkašle, aby na sebe upoutal pozornost. Dívka a Minho se od sebe odtáhnout a pohlédnou na nově příchozího.

Před nimi stojí Newt se svým potutelným úšklebkem a culícím se Thomasem po boku.

,,Můžeme si ji na chvíli ukrást, Minho?" zacukají Newtovi koutky. ,,Všichni říkají, že jsme si jí užili až moc a teď je řada na nich." povzdechl si Thomas, jakoby se kvůli tomu mohl zhroutit svět. ,,Ale něco ti povím, Minho." naklonil se ke svému kamarádovi blíž, zatímco si Newt s dívkou hleděli s úsměvem do očí. ,,Jí nebudeš mít nikdy dost." zašklebil se Thomas na Minha, který se okamžitě rozesmál. ,,Nemůžu víc než souhlasit, Tome."

Minho se otočil zpět na brunetku. ,,Tak se uvidíme potom, Vee. Zatím se měj." pousmál se. Dívka rychle odtrhla pohled od Newta, který ji přímo propaloval pohledem. ,,Zatím, Minho!" zavolala s úsměvem za svým kamarádem. Se smíchem se na ni otočil a navzájem si zamávali, než zmizel v davu placerů u pohasínajícího ohně -který už moc dlouho hořet nebude. Maximálně tak hodinu. Byla to opravu velká hromada, co spálili. Vystačilo to na celý večer.

Brunetka se s koutky vytaženými nahoru otočila na své dva nejlepší kamarády. S úsměvem se na ně zavěsila. ,,Takže, co máte v plánu, brouci moji?" zachichotala se. Newtovi s Thomasem nad dívčinou přezdívkou zacukaly koutky. ,,Půjdeme oslavit tvůj příchod na Plac a vzpomnění si na tvé jméno." potutelně se na dívku ušklíbl Newt.

Thomas byl opravdu nadšený, že si brunetka vzpomněla. Měl zní ohromnou radost. Stejně tak i Newt a ostatní placeři. Jeho nadšení však zdaleka přesahovalo nadšení všech ostatních. Byl jak malé dítě, co se těší na dárky.

,,Ahh! To je tak úžasný! Ty sis vzpomněla na jméno! O můj bože! Musím si vybrat jak ti budu říkat!" vyjekl Thomas jako malá holka, která právě uviděla svou školní lásku. Ovíval se dlaněmi, jakoby se snažil k sobě nahnat kyslík, který ztratil svým záchvatem radosti.

Newt s brunetkou se na sebe pobaveně podívali, než se začali naplno smát. ,,Ach jo, Tommy!" ušklíbla se dívka. Thomas se k nim nakonec přidal a společně se posadili na kládu k ohni, ze kterého létaly malé rozžhavené jiskřičky.

Dívka seděla těsně mezi Newtem a Thomasem. Společně pozorovali oheň a smáli se. Postupně začalo placerů okolo ohně přibývat.

Všude jinde, než u ohně začínala být zima, takže se všichni nahrnuli tam. Více jak polovina placerů si povídala s dívkou a znovu jí blahopřála k vzpomnění si na své jméno. Ona je však vnímala jen z poloviny. Cloumala s ní únava. Byl to dlouhý a neskutečně těžký den.

Newt s Thomasem si toho všimli. Společně pozorovali oheň a smáli se, když brunetce padla hlava na Newtovo rameno. Zacukaly mu koutky. Celá vyčerpaná usnula uprostřed konverzace.

Newt si s Thomasem vyměnili rychlé pohledy. ,,Spí." naznačil němě Newt rty směrem k Thomasovi. ,,Vezmeme ji spát." špitl Thomas jak nejtišeji mohl. Newt mlčky přikývl.

Opatrně spolu s Thomasem vstal z klády od dohořívajícího ohně a něžně vyzvedl dívku do své náruče. Aniž by ostatním cokoliv řekli, vydali se k sítím. Opatrně -aby o něco nezavadili-, se proplétali tmou a snažili se jednotlivým sítím vyhýbat.

Po chvíli se prodrali až k těm jejich. Newt opatrně položil dívku do houpací sítě, kterou dneska s Thomasem natáhli těsně mezi ty jejich. Chtěli ji mít mezi sebou. Dohlížet na ni.

Něžně dívku uvelebili do sítě, aby se jí pohodlně spalo. ,,Jen hezky spi." zašeptal Newt a pohladil dívku jemně po vlasech. ,,Budeme hned vedle tebe." dodal Thomas a pohladil brunetku po holé paži. Sami pro sebe se usmáli. Dívka byla roztomilá.

Ani jednomu se k ohni už vracet nechtělo. Navíc tu nechtěli nechat dívku samotnou a tak si nakonec každý lehl do své sítě po stranách té brunetčiny.

Oba dva už se chystali ke spánku, když jejich pozornost upoutala dívka. ,,Newte...Tommy..." zašeptala tiše ze spaní s úsměvem na rtech.

Newt s Thomasem se s pohledem upřeným na hvězdné nebe, sami pro sebe usmáli. Brunetce se o nich zdá. Jen myšlenka na to, je zahřála u srdce.

Se spokojeným úsměvem na tváři oba dva po chvíli usnuli.

Do hodiny už všichni placeři spali. Oheň byl uhašený, brány zavřené a všechny sítě obsazené. Placem panovalo ticho a klid. Všichni spokojeně oddechovali ve svých sítích.

Až na brunetku...

𝙽𝚎𝚠 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛 | 𝙽𝚎𝚠𝚝 + 𝚃𝙼𝚁Kde žijí příběhy. Začni objevovat