31. Trpělivě...✔️

145 10 2
                                    

Nastane nový den ráno a Adrien se budí brzo a jde dělat svou praci aby to ulehčil ostatním. Mari nechá v klidu spát a on jde makat i když ví, že po tom zranění by ještě neměl moc věcí dělat. Naštěstí už to není tak zlý, sice trochu kulhá a někdy ještě cítí jemnou bolest není to nic hrozného, co by ho odradilo od práce.

Po nějakém čase se pomalu všichni probouzí a Adrien jde do baráku aby se šel vykoupat a potom nasnídat.
Mari jen tak je v pokoji už dávno vzhůru a přemýšlí kam se ji vypařil blonďák a když ji vyruší z přemýšlení zvonek ohlašující snídani tak vstane a vybere se dolů. Určitě ho na snídaní potká.
Na chodbě se najednou objeví snad všichni z farmy včetně Alyi a spolu se zakecaji.
Pak k nim dojdou i kluci. Holky se s nimi pozdraví.
,,Čauky," řekne zvesela Nino.
,,Ale ahoj."
,,Máte se ?"
,,Já jo," zasměje se Mari..
,,Tak to jo."
,,Joo."
,,Co budeme dělat ?" koukne na všechny Adrien.
,,Jdeme na snídani že by," uchechtne se Mari.
,,Myslím po snídani," pobaveně protočí očima.
,,Tak to netuším. Já půjdu trénovat...zítra je ten závod....jsem v stresu," poví Mari.
,,Jo....vlastně já bych ti s tím měl pomoc," řekne Adrien.
,,To by bylo super," kývne Mari.
,,Jasně," usměje se na ní.
,,Díky."
,,Za nic."
Ona mu úsměv oplatí a všichni se rozejdou a Adrien ji chytí.
,,Zvládneš to jo ?" Poví když už jsou všichni v jídelně jen oni dva stojí na chodbě.
,,Snad," zatváři se kysele černovláska.
,,Určitě," její přítel ji povzbuzuje.
,,Mám obavy víš ?" Povzdechne si.
,,Zlato jsi jednička, zvládneš to a budeš nejlepší !"
,,I oproti Lile ?" Opatrně na něj koukne.
,,Jo....jezdíš daleko lip než ona," přitaká ji aby jí dodal sebevědomí.
,,Hmm...snad teda nikoho nezklamu..." Zkousne si nervózně ret.
,,Určitě ne," obejme ji, ,,A ani to nezkoušej." Ona mu platí objetí
,,Díky že tu pro mě jsi Adriene."
,,Budu tady pořad krasko," šeptne jí.
Usměje se a nasaje jeho nádhernou vůni, která jí vždy tak upokojí.
,,Ani nevím jak ti poděkovat."
,,Děkovat nemusíš," ušklibne se.
,,A ?"
,,Stačí mi jen tvá přítomnost," usměje se a políbí jí, ona mu hned polibek oplácí. A po chvíli se za nimi ozve zakašlání. Oba se odtrhnou a otočí za sebe aby spatřili narušitele jejich polibku. Tam stojí Thomas s pohledem "uniklo mi něco".
,,Uh ahoj tati," pozdraví ho rozpačitě jeho dcera Marinette.
,,Ahoj.." podezřele je sleduje ale nic víc neříká. Ona se usměje aby to odlehčila a on ji napokon ten úsměv oplatí a pomalu jde do jídelny, aniž by to nějak řešil... prozatím.
Mari koukne na Adriena.
,,Tys mu to ještě neřekla ?" Zeptá se jí, když taky na ní pohlédne.
,,Nějak...mi to vypadlo..." Nervózně se zachechta.
,,Nevadí," mávne rukou Adrien.
,,Promluvim si s ním pak," slíbí Mari.
,,Dobře."
,,Jo."
,,Tak se jdeme najíst ?"
,,Jasně jdeme," chytne ji za ruku a jdou do jídelny kde se posadí ke svým přátelům a společně si v dobré atmosféře vychutnávají snídani.

...
,,Takže jdem trénovat nebo chvíli klídek ?" Zeptá se blonďák své drahé dívky když vycházejí z farmy na dvůr.
,,Radši trénink jinak stresem zemřu," oklepe se.
,,Ale notaaak, bude to dobrý," obejme ji kolem ramen.
,,No fakt."
,,Tak jdeme ty stresáku," zasměje se.
,,Jo jo."
Adrien se zasměje a vyrazí a Mari jde za ním.
,,To není vtipný !"
,,Celkem jo krásko," zašklebi se blonďák.
,,Ale neee."
,,Jooo," směje se dál.
,,Adrieneeee !"
,,Ano ?"
,,Ty si ze mě děláš legraci, no já šílím !"
,,Tak se zasměj taky."
,,Nemám náladu," zabruči.
,,No taaaak."
,,Hmm ?"
,,Úsměv krásko jinak bude nabručená i Tikki a dvě holky fakt nedám," teatrálně se chytne za hlavu a ona se nad tím předci jen zasměje.
,,No vida," zasměje se s ní.
,,Ty si blázen, jak to děláš ?"
,,Autorské tajemstvi," mrkne na ní.
,,Jak to, že mě vždy rozesměješ ?" Sleduje ho. ,,Chci aby ses smála...jsi nádherná...to sice pořád, ale tvůj usměv a smích je dokonalost sama o sobě," usměje se a zastaví před ní. Ona ho s úsměvem sleduje.
Přitáhne si jí do objetí, které mu ona hned oplatí. ,,Víš nejlepší je, když se odreaguješ....a pak nasedneš na Tikki úplně v klidu," poradí ji šeptem.
,,Jo.."
,,Vážně," s usměvem jí sleduje
,,No dobře dobře," přizná napokon že má pravdu. ,,Takže jak se odreagujeme ?"
,,Návrhy ?"
,,Hmm...celkem je vedro tak co vzít koně a jít se projet k vodě ?" Navrhne Adrien.
,,Klidně."
,,Tak fajn," kývne.

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat