18+ 27.Vzrušující den....✔️

420 12 4
                                    

Když došli na pastvu, krásná bílá klisna se přiblížila k Marinette. Adrien se schová za Mari a pobaveně ji sleduje. ,,Tady mužeš kousnout svojí majitelkou." ,,Tikki" Mari se zamračila. Tikky jen nechápavě je sleduje a Adrien se rozesměje. Mari se na něj otočí. ,,Co ti přijde k smíchu ?" ,,Žarlivá scéná, alá kůň and moje holka" směje se dál. Ona mu dá pohlavek.
,,Ty jsi debil." ,,Auu....Tikky pomoooc" směje se víc a mne si místo. ,,Agreste ! Ty jsi takový ahhh" plácne se do čela. ,,Takový ? No povídej." ,,Ráči nic" pokroutí hlavou. ,,Takový slovo ani není co" uchechtne se. ,,Ach jaj" zakroutí hlavou. ,,To teda" ušklíbne se a obejme ji. Sleduje ho s ušklebkem. ,,Takže ty můj kluku na kterého není slovo, co teď ?" ,,Hmm" sleduje ji zamyšleně. ,,Vysadíme tě na Tikky a jedem padat" ,,Ale neee." Adrien se usměje a polibí ji. Ona mu to oplatí a obejme ho kolem krku. On ji na sebe vytáhne a dál líbá. Obmotá kolem něho nohy a polibky mu oplácí i s vášní. Oba se libají dokud jim nedojde vzduch a jsou nuceni se odtáhnout. ,,Ještě chvíli a zas mě vzrušíš ty kreténe" šeptne mu. ,,O to jde" šeptne ji. ,,Ale tady ?" ,,Kdykoliv a kdekoliv" ušklíbne se na ní. Políbi ho. ,,Tak si mě vem kam chceš." Podrbe Tikky pod bradou , postaví Mari a vezme ji za ruku a  jdou.

Po chvilce dojdou k jedné chatce, která je velmi utulná. Adrien ji vtáhne dovnitř a znovu ji vášnivě polibí. Mari mu to okamžitě oplací a prohlubuje. Blonďák si ji vytáhne na sebe, donese si ji na postel, kde ji něžně položí a otře se o její klín. Marinette si vzrušeně skousne ret. On se opře o ruce a ušklíbne se. ,,Copak ?" zeptá se zvědavě Mari. ,,Nic jen si říkám že dneska budeme mít velmi vzrušující den" usměje se a znovu ji políbi. Ona se usměje a vše mu oplácí. Adrien z ní pomalu stahuje prádlo a její tělo obsevá polibky. Ona mu stená. ,,Ahh...tohle je tak dobrý Adrienee." ,,Jsem velmi rád má dámo" šeptne ji  tiše a jazykem ji přejede až na podbříško, polibí jí tam a sleduje, jak si vzrušeně kouše ret. ,,Ukážu ti něco lepšího" ušklíbne se a jemně ji olízne klitoris. ,,Ahh...A-Adriene...Bože to je tak...ahhh..anooo" provrací očima vsloup. Pevně si ji chytne a začne ji uspokojovat. ,,Ohhh....Anooo
Božeee to je...ahhhh...joo...víc Adrieneee" vzdecha mu a stená. On ji na to začne dráždit dvouma prstma a ústy ji uspokujuje. Ona už nestena ale křičí slastí ,,Anooo...ahhh...j-joo.." třese se vzrušením. ,,Nep-přestavej !!" ,,Nikdy bejby" šeptne nadrženě, prstma ji dál dráždí a svůj penis honí aby mu ztvrdl a postavil se. ,,Adrienee si úžasneeej jooo.....Ahhhhh" rukama si hraje s prsy aby se mu víc vzrušila a užívá si to všechno. Adrien se ujistí jestli je dost vlhká, vnikne do ní a slastí přivře oči. ,,Ahhhh" vyjekne Mari překvapeně ale prohne se v zádech když začne přiřažet. ,,Joo Adrieneee pooojď...." ,,Lásko moje...chci to" začne instinktivně přirážet rychle ji a tvrdě.

Oba zadýchaní a spocený vedle leží a tulí se k sobě. ,,To bylo dokonalé" pronese do ticha Marinette. ,,Jsi úžasná" vydechne Adrien a pevně jo obejme. Jeho dívka ho s usměvem sleduje. ,,Copak ?" Zeptá se Adrien. ,,Jen tě sleduju" usměje se. ,,No dobře" usměv jí oplatí. Černovláska se po chvíli ušklíbne. ,,Co jen škleb zlato ?" ,,Jen přemyslím...." Adrien kývne a pohodlněji si lehne. ,,....V jakých polohách by to ještě bylo zajímavé" doplní po chvíli a rozesměje se. ,,No je jich opravdu hodně" zasměje se Adrien. ,,To věřím" řekne Mari. Adrien se na ní otoči. ,,Chceš nějakou vyzkoušet ?" ,,Oh ale jistě" ušklíbne se taky.  ,,Mužeš si vybrat z boku, ze zadu, nebo ty na mě ?" ,,Co vyzkoušet všechny tři...nechám na tobě které půjde první." ,,Hmm...otočíš se ke mě ?" ,,Mile ráda" otočí se k němu. Usměje se a nadzvedne ji nohu aby ho ní mohl vniknout. Ona se nechá. On začne přirážet a natiskne se na ní. Mari začne přirážet oproti němu a vzdychá. Blonďák ji začne dráždit ze předu rukou a vzdechá ji. I ona jemu vzdecha a sténá. ,,Ohh Adriene..." ,,Marinetteee" vydechne. ,,Aaaaahhhh" vzdechne mu z celé síly. Adrien se ji zaboří do vlasů a vzruší se. Mari provratí oči vzrušením. On pak přestane přiražet rychle a zpomalí a jen pomalu příraží. Marinette mu jemně vzdechá a Blonďák se po chvili vysune. ,,To bylo úžasné" vydechne dívka a hladí ho po hrudi. Adrien se usmívá a jemně mručí.

Adrien ji sleduje s ušklebkem. ,,Co se šklebíš" zadívá se na něj Mari. ,,Hmm....nad další polohou ?" rozesměje se. Ona se rozesměje s ním. ,,Tak koukej přemýšlet nad nějakou úžasnou" směje se dál. ,,Tebe nic nenapadá ?" ,,Přemýšlím." Adrien si ji prohlíží. ,,Jakou polohu si vždy toužil zkusit ale neměl si možnost ?" zamýšlí se. ,,Hmm...ani nevím."  Mari přemýšlí a pak se jí na tváři objeví velký úsměv a koukne na Adriena. Ten kouká do stropu a usmívá se. Ona se nad něj nakloní s šibalskym úsměvem. Koukne na ní. ,,Myslím...že mě napadla celkem zajímavá poloha." ,,Poslouchám." ,,Kolik je 34,5 + 34,5 ?" ,,Hmm...69" zasměje se Blonďák. ,,Přesně" řekne Mari. ,,Jo ?" koukne na ní a pak mu to dojde. ,,No jasně." Ona se zasměje. ,,Pochopil ?" ,,Ano a chci tě..." ,,Já jsem tu" mrkne na něj. ,,Tak pojď blíž..." Jen se pousměje se obkročmo si na něj sedne a svým klínem se přiblíží k jeho ustům. On se ušklíbne a začne ji uspokojovat. Ona se sehne k jeho chloubě, tak aby se nedostala z dosahu jeho úst a jemně mu ho začne honit aby se hezky postavil. Adrien dál jazykem přejiždí její nejcitlivější místo. Mari mu vzdechá a po chvíli si jeho penis veme do pusy. Na to vzdechne a stiskne ji hýždě a pokračuje. Marinette ho hezky saje a kouše, na což ji blonďák odmění vzdechami.

Jakmile Adrien cítí že se brzo vzruší, tak ji zatlačí na bok, aby se otočila. Marinette uděla to co chce. Natlačí si ji na svůj klín a vnikne do ní. Mari začne přirážet oproti němu. Adrien ji nechá ať si zvolí rychlost i hloubku a vzdechá opravdu moc. ,,Ohh Adriene jooo" zrychlí. ,,Pojď krásko...víc" vzdechne. ,,Joo" zrychlí a jak poslouchá to mlaskání co vydávají ji to vzrušuje víc. Adrien ji vzdychá jak blázen a užívá si tu slast.

Po chvili ji přitiskne na sebe , otočí se s ní a začne znovu přiražet. ,,Adrieneee to je dokonalyyy joo ještee." ,,Líbí bejby ?" vzdychne a přiraží rychleji. ,,Líbí ? Je to dokonalé ty moje lásko joooo aaahhh." On se pro sebe usmívá a vydá ten nejlepší výkon. Mari mu doslova křičí vzrušením. On pokračuje i když se vzruší a spolu se milují ještě velmi dlouho. Až do pozdních hodin, že nestihli ani večeři.

,,Na to že to bylo tvé poprvé tak jsi byla úžasná" šeptne ji, po dlouhé chvíli, co vedle sebe leží. ,,Díky....s tebou to bylo naprosto dokonalý
Tohle bylo něco neskutečný...za celý život jsem nebyla šťastnější a spokojenější než jsem v téhle chvíli." ,,To jsem rád krasko." Ona se spokojeně usmívá. ,,Kolik vlastně je ?" Natáhne se pro mobil a zapne ho a hned mu začnou nabíhat zprávy a volání. ,,Eh...je půl deváté." ,,Hups" zasměje se. ,,Nevadí" odepíše Ninovi že žije a položí mobil na deku.
Mari se na něj usmívá. ,,Sice to budeme muset vysvětlovat hlavně já tátovi ale stalo to za to." ,,Prosím tebe stačí říct že jsme se zatoulali a já tě učil nějáký triky aby ses udržela na Tikky." ,,Jo tak zítra mě to hezký naučíš
Do zavodu už jen pět dní..." ,,Celkem ti to jde" ušklibne se. ,,To co si předvedla na mě tak to musíš i na Tikky" mrkne na ní. ,,Akorát oblečená" zasměje se. ,,Ty jsi pako" rozesměje se. ,,Ale je to pravda" zašklebí se. ,,Jak se ti na mě jelo." ,,Bylo to velice příjemné" zasměje se.
,,Byla jsem ti dobrou jezdkyni ?" ,,Tou dokonalou" mrkne na ní. ,,Velmi dobře" usměje se. ,,Přespíme tady nebo půjdeme do svých pokojů ?" ,,Nikam se mi teď nechce popravdě." ,,Tak přespíme." ,,Jooo." ,,Tak Good Night my princess and sweet dream." ,,Nápodobně mé zlato." Adrien přes ne přehodí deku a Mari se k němu přitulí. Oba dva do minuty usnou.

No tak jsem se dokopala k pár úpravám a máte tady extra vzrušující kapitolu 😂😂

Nevím nad čím jsme s ladybug_1616_ přemyšleli když jsme to takhle napsali....

Nejsou spolu ani den a už prožijí nejlepší chvíle 😂😂😂

EvilQueen

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat