10.Které zvíře boduje....✔️

201 13 6
                                    

Nastane ráno a Mari se budí a jde se obléct, umýt a jde dolů. Dole už je Nino s Alyou o obouvají si holínky. Mari je pozdraví když jde kolem. ,,Jdeš nám pomoc" zaměje se Alya. ,,No klidně" mykne rameny. ,,Tak to si vezmi tyhle holínky." Mari kývne. Alya ji je podá. Ona si je nazuje a pak kývne, že můžou jít. Všichni tři vyrazí a jdou se starat o zvířata, ke kterým Mari už dokáže jít blíž protože prostě Tikki se o to postarala. Postarají se o klisny s hříbaty kde je i hříbě který pojmenovala Marinette. Všichni jdou pak na snídani každý si něco vezme a jdou se posadit. ,,Heleď Mari nechtěla by ses s námi projet?" ,,Kdo? Já ?" Vytřeští oči. ,,Jo...jelikož tady není Adrien tak někdo musí trénovat s jeho koněm." ,,Ale ale..." ,,Naučíme tě jezdit abys pak mohla lépe se udržet na Tikky" řekne Alya. Mari nerozhodně a váhavě se na ně kouká. ,,A nebo co kdyby si jen seděla a my by jsme ho drželi." ,,No...tak... asi fajn..." ,,Tak můžeme..." ,,Dobře."

Všichni vstanou a jdou do stáje k hřebcům. ,,Jeho kůň je trošku temperamentní tak ho pak vezmeme na trenažér." ,,Temperamentní?" ,,Jo...prostě jako Adrien..." Kývne Nino. ,,Ten kůň má dobrou povahu jen je mladý a potřebuje hodně věcí na zaměstnání" doplní Alya. ,,Uh....chápu..." Nino jde napřed a zastaví před jedním boxem. ,,Dámy...seznamte se tohle je Diablo kůň ze Španělska" Koukne na něj a velký černý kůň se na ně podívá. Mari se na něj podívá. Hřebec si odfrkne a očima hledá svého pána. Mari si ho nervózně zaměřuje. ,,Víte co radši na něm pojedu já a Mari ty si můžeš vzít mého koně..." ,,Eh...dobře..." ,,Tak za patnáct minut tady." ,,Fajn..." ,,Tak pojďme" usměje se Alya a vyraží. Mari jde za ní. ,,Jak jsi se vlastně dostala k Tikky...pokud vím váže se k ním legenda ale to je jen pro malé." ,,No.. zachránila mi život..." ,,Hmm?" Mari se nadechne a poví jí celý příběh. Alya ji poslouchá. ,,Páni..." ,,No jo..." Alya se usměje. I Marinette. ,,Ale i tak...vždyť jsi jela na ní to je nejhlavnější kůň celého stáda." ,,No jo..." Zamyslí se a dorazí da stáje. Mari se zamýšlí. Alya zastaví před boxem a koukne na koně. ,,A je to dobrej nápad ?" ,,No jasně...." ,,Hmm..." ,,Ninuv kůň je velmi hodný...osedláme ho a já tě pak povedu..." ,,No tak dobře..." ,,Dojdu pro sedlo a otěže." ,,Nechceš pomoc..." ,,Jo...vezmeme i věci na hřebelcovaní." ,,Fajn tak jdeme..." ,,Okej..." jde pomalu dozadu. Mari jde za ní. Alya jí podá kyblík s kartáči a vezme sedlo i otěže....

Alya položí věci na zem, otevře box a vyvede koně ven. Mari ji sleduje. Přiváže ho k háčků.
,,Jen ho rychle vykartáčujem a pak se o něj postaráme víc." ,,Jo..." ,,Ukážu ti to..." ,,Jasně..." Alya ji ukazuje jak. Ona pozorně sleduje. Alya po chvíli skončí. Mari jen kývne, že pochopila. ,,Tak a teď sedlání." ,,Samozřejmě..." Alya mu všechno nasadí a Mari to ukáže. Ta vše pozorně si fixujje v hlavě. ,,Kdyby cokoliv tak se zeptej." ,,Neboj...myslím, že to vše mám." ,,Dobře..." Kývne a usměje se. ,,Takže připravena nasednout?" ,,Nevím...a-asi..." ,,Chytíš se tady" ukáže. ,,Nohu dáš do třmenu a dál to znáš." Kývne a nadechne se. ,,Zvládneš to a kdyby něco tak stačí říct." ,,Dobře" vydechne a přistoupí ke koni. Alya ho odváže a připne ho na vodítko. Mari koukne na Alyu. Ta jí sleduje. Ona se po několika minutách odhodla a šikovně vyleze na koně. ,,Jak profesionál" zasměje se. Mari se usměje. ,,Budu ho mít na vodítku ale pořad drž otěže" ukaže jí jak. ,,Rozumím..." ,,Tak můžeme ?" ,,Jasně..." Alya zatáhne za vodítko a kůň se rozejde. Mari drží otěže, ale pořád jé vyděšená a vůbec ne uvolněná. ,,Mari zhluboka se nadechni a vydechni jinak bude Bill nervózní taky..." ,,J-já..." zakoktá se pokusí se nadechnout a zklidnit. Alya ji sleduje a zastaví koně. ,,Nezvládnu to Alyo..." řekne po chvíli. ,,V pohodě...přehoď nohu a opatrně se sklouzni..." Mari kývne. ,,Šlo ti to skvěle a na poprvé to stačí..." Marinette si povzdechne. ,,Copak?" ,,Nevím..." ,,Bylo to dobré jen jsme na tebe moc rychlí" usměje se a odepne vodítko. ,,Chtěla bych se to naučit...ale nedokážu to..." ,,Třeba jednou a nebo..." ,,Nebo?" ,,Co kdybys seděla i se mnou na jednom koni." ,,Hmm...Nevím..." zamyslí se. ,,Ne dneska...jindy" usměje se a vyhoupne se na Billa. ,,No....tak asi dobře..." ,,Fajn...tak my za chvili přijedem." ,,Jo" kývne. Usměje se a popožene koníka a ten vyrazí. Mari jen s povzdechem se jde projít po farmě.

Mari se prochází až narazí na tátu. Ten rozhazuje zrní a počítá kuřata. Mari ho sleduje. Tom si něco zapíše a otočí se. ,,Jej...ahoj Marinette...." ,,Ahoj..." ,,Jakpak se máš?" ,,Celkem dobře a ty ?" ,,Ale jo jde to..." ,,To je dobře..." Tom zakývá hlavou. ,,A co děláš?" ,,Počítám kuřata..." Mari kývne. ,,Nechtěla bys se mnou do města." ,,Ráda..." ,,Tak fajn..." ,,A co jdeš do města ?" ,,Pojedeme na trh nakoupit pár drobností." ,,Dobře..." ,,Tam můžeme?" ,,Jo můžeme..." ,,Tak pojďme..." ,,Jop..." Jdou k autu nastoupí a vyrazí. Mari se kouká ven oknem na okolí. ,,Víš co mě napadlo...." ,,Nevím...co?" ,,Kousek od trhu je zverimex...a myslím že tam křečky mají..." ,,Počkat co?" ,,Slíbil jsem ti předce Křečka..." ,,A-ale...opravdu ?" ,,Ano..." ,,Já...nevím co říct....moc děkuji" zářivě se usměje. ,,Poděkovat mi můžeš až si ho vybereš" mrkne na ní. Mari s usměvem kývne.

Po necelé půl hodině dorazil na náměstí kde je spousta lidí. Jdou na trhy. Nakoupí vše co potřebují, dají to do auta a Tom se na ní otočí.
,,Tak teď jdem na toho Křečka." ,,Jasně..." Usměje se a jdou. Ve zverimexu se Mari úplně rozplývá. Tom ji sleduje. Mari si nakonec vybere. Tom to zaplatí a jdou k autu. Nastoupí a vyrazí na farmu. Dojedou tak a vystoupí.
,,Tak si běž Křečka ubytovat a kdyby něco najdeš mě někde tady." ,,Dobře a ještě jednou děkuji." ,,Není zač.." Mari se usměje, zamyslí se a po chvíli ho obejme. Tom se taky usměje a oplatí jí to. Ona spokojeně vydechne. Pohladí ji na zádech. Mari se usmívá. Tom se na ní zadívá. Mari na něj koukne. ,,Jsi podobná hodně mámě." ,,Jo...to říka i strýček." ,,A je to pravda..." Mari se usměje. ,,Tak teď už radši mizím ať se nakrmí zvířata." ,,Dobře..." ,,Klidně se pak můžeš přidat." ,,Tak jen co se složím a ubytuju tady Hanieho tak přijdu." ,,Pěkné jméno..." ,,Díky....Vymyslela jsem ho když mi bylo osm. A jmenoval se tak můj plyšový křeček" zasměje se. On se taky zasměje. ,,No vidíš tak teď máš živého." ,,Jo" směje se. ,,Vezmu ty věci pro něj k tobě všechno bys to neunesla." ,,Dobře děkuji za pomoc." ,,Za nic" vezme ty zbylí věci a jdou. Když dojdou do jejího pokoje, tak to položí na stůl. On to někam odloží. ,,Tak zatím." ,,Ahoj..." Tom kývne a mizí. Ona si jde odklidit věci. On už maká. Mari se rozplývá nad svým křečkem.

Tak a jsem zase tady....
Marinette poprvé seděla na jiném koni sice jen chvíli ale i tak 😍
A má křečkaaaa 😍😍😍😍🙈🐹

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat