6.Překonání stachu...✔️

212 17 8
                                    

Po večeři se všichni vydají do pokojů aby si nabrali síly na další těžký den. Marinette se jen tak prochází po pokoji a přemýšlí o všem co se doposud dozvěděla. Zároveň jí udivuje, že se s ní ty lidi tady baví...přeci jen....jí kromě mámy a strýčka nikdo moc nemusel. Je toho na ní zkrátka moc za poslední dva dny. Musí si pročistit hlavu, takhle to dál nejde. Ještě chvíli a ona snad vybuchne. Marinette se tedy oblékne, veme si kabelku ve které má nějaké maličkosti (samozřejmě kromě mobilu) a proplíží se tichým a velkým barákem do haly, veme si jedny z mnoha klíčů (kdyby ji náhodou vymkli) a vyjde ven. Všude panuje tma, ticho a klid a jí to táhne k blízkému lesu za loukou. Tak se pustí přes louku směrem do lesa na klidnou noční procházku. Zatím je klid. Marinette jde dál a dál do lesa a přemýšlí. Někde vzadu ji zavětří vlk a jde za ní. Mari jde dál. A jak jde v tichu tak se za mí ozve zavrčení. Ona stuhne a pomalu se otočí. Za ní je velký šedý vlk. Ona na něj koukne a polije ji studený pot. Srdce se jí rozbuší strachem a celá se roztřese. On znovu zavrčí. Ona pomalinku zacouvá a v hlavě šílí, do očí se jí tisknou slzy strachu. On jde za ní a nažene ji do koutu ke skále. Marinette se klepe strachy a když narazí zády o skálu tak zakleje a už počítá své poslední sekundy. Vlk vyskočí, v tom se tam objeví Tikky, která si stoupne před Marinette a ten vlk skočí na ní a kousne jí. Jí to zabolí a rozeběhne se kousek od skály a postaví se na zadní a tím vlka shodí, ten se rozeběhne pryč. Má na krku hluboký kousanec a všude škabance. Marinette to jen se šokem celé sleduje. Klisna se jen rozklepe a sleduje okolí. Marinette je pořád v šoku a asi po patnácti minutách když se vrátí jak tak do normálu , tak se podívá na vyčerpanou klisnu. Ta se oklepe a koukne na ní. Marinette ustrašeně zírá a kouká ji na tu hnusnou ránu. Klisna bolestně zařehtá pomalu si lehá. V hlavě Mari...
Proboha...sakra co mám dělat ? Měla bych se vrátit domů než se vrátí ten vlk !!! Ale ta klisna je zraněná...nemůže tu zůstat na pospas ! Ach bože !! Ale ono to je obrovský kůň !!! A ještě k tomu divoký ! Co když mě rozdupe ?!! Ale...to by mě pak asi před tím vlkem nezachránila...kdyby mu neskočila do cesty, tak by ze mě byla akorát tak lahodná večeře...
Ahh...notak vzchop se Marinette !!!! Ta klisna je zraněná kvůli tobě !! Měla bys najít aspoň tu trochu odvahy a pomoct ji kruci !!! Tak fajn...teď pujdu pomalu k ní a pomůžu ji..nemám zdání jak, ale i snaha se cení. Marinette v životě si koně neošetřovala...jaká snaha...

Z jejich myšlenek ji probudí bolestné řehtaní klisny a tak se Mari vydá pomalu k ní. Strach nestrach..musí ji pomoct. Vždyť ta klisna ji zachránila život. Ona si lehne a zhluboka dychá. Mari k ní dojde a opatrně si k ni klekne. Klisna jí sleduje modrým pohledem. Mari si mezitím prohlíží tu ránu a přemýšlí jak ji to ošetřit. ,,Máš to hodně ošklivé" řekne do ticha i když jí je jasné, že ji klisna nerozumí. Odfrkne si a otřese se. Mari naprázdno polkne a pomalu ji položí ruku na krk ale ne na ránu. Ona se začne třást. ,,Klid něco výmyslím" Mari stěží přemýšlí jak ji pomoct. Položí uši dozadu a sleduje jí. ,,Ale já nikdy koním nepomáhala..." zaskučí. Klisna zaklepe hlavou, dá nohy pod sebe a vstane. Mari taky vstane. Klisna se pomalu rozejde. Mari k ní dojde. ,,Počkej stůj" Dá si dolů mikinu a přijde k její raně. Tikky na ní koukne. Svoji bledě šedou mikinu ji dá na ránu, tak aby jí nekrvácela. Tikky ji sleduje a šťouchne do ní nosem. Udiveně na ní koukne a opatrně ji položí ruku na nos. Ona se nechá pohladit. Mari je po prvý krát v také blízkosti, tak velkého zvířete a pohladí jí. Ona si spokojeně zabručí. Mari se úsměje... upřímně od vtedy co zemřela její máma. Klisna se nechá hladit a když se v dálce ozve zařechtání , tak zvedne hlavu a koukne tím směrem. Tikky se koukne kudy zvuk vychází a pak koukne na Mari, znovu do ní šťouchne nosem se dá jednu nohu dopředu a skloní se jako by se ukláněla. Mari se strachem koukne na Tikki a pak za zvukem...s adrenalinem v krvi a bušicim srdcem na ní nasedne i když jí je to proti srsti a má hrozný strach. Tikky se zvedne , zaklepe hlavou a pomalu se rozejde. Mari se ji drží jak klíště a silně k sobě tiskne víčka.

Klisna se po chvíli rozeběhne a stoupá do kopce. Mari se dál s bušícim srdcem jí drží. Klisna vyběhne na kopec a zpomalí , protože už jsou tam a už ji docházejí síly. Doběhne posledních pár metru a znovu se ukloní aby mohla Mari slézt. Mari okamžitě sleze na rovnou zem. Tikky si znovu lehne a zhluboka odechuje. Mari ji pohladí po nose a kouká kolem. Tikky položí hlavu do trávy a zabručí. ,,Kam si mě to zavedla ?" Klisna koukne na malí baráček. Mari tam otočí pohled. Tam se objeví Černý kůň který se k ním rychle rozejde a vzadu se objeví mistr fu. Mari se na to vše ustrchane kouká. Mistr si k ní klekne. ,,Ale to né...Tikky ty né...co se stalo?!" ,,Ona... kousl ji vlk..." vysoukala ze sebe. ,,To je zle" vytahne mobil a volá Emilii. Mari se jen dívá. Po chvili si zase klekne a pohladí ji po nose. ,,Bude dobře Tikky" šeptne aby ji uklidnil. ,,Tikki?" Zeptá se opatrně Mari. Koukne na ní. ,,Ano...tříleté klisna arabského plnokrevníka." Mari kývne, že chápe. ,,Tebe neznám...kdopak jsi." ,,Ja..jmenuju se Marinette Dupain-cheng....jsem tu nová....." ,,Dupain-Cheng? Dcerka toho šéfa tam dole." ,,Eh...jo..." ,,Hmm...těší mě já jsem Pan Chan ale všichni mi říkají Mistr Fu." ,,Proč Mistr Fu?" ,,Dlouhý příběh..." ,,Chápu..." Mistr kývne. ,,Bude v pořádku ?" Koukne na Tikki. ,,Budeme doufat..." ,,Je to moje vina... kvůli mě je teď zraněná." ,,Jak to myslíš?" ,,Šla jsem se projít a ten vlk šel po mě... Tikki přede mě skočila a on kousl ji...." ,,Oh...to je v pořádku." ,,Je mi to líto..." Mistr tiše kývne. Marinette koukne na klisnu. ,,Víš moje koně si vybírají člověka a ty se Tikky asi hodně líbíš proto tě ochránila." ,,Ehh.... já..." Koukne na Tikki. ,,Opravdu" kývne a koukne na auto co přijelo. ,,Nevím.... já moc koně... mám z nich obavy..." ,,Ale dokázala jsi na ní přijét." ,,Náhoda?" ,,Nemyslím si a ty to určitě víš" přijde k nim Emilie. ,,Marinette copak tady děláš?" ,,Já...byla jsem se projít..." ,,Vždyť je půl deváté večer" koukne na ní a pak se věnuje klisně. ,,Já vím..." ,,Co se ji stalo vypadá to jako od vlka..." ,,Je to kousanec od vlka prý zachránila před tím vlkem tady Marinette život" Řekne mistr. Kývne. ,,Mari běž do auta vezmu tě pak domů." ,,D-dobře"
Naposled koukne na strápenou Tikki. ,,Bude v pořádku" usměje se. Mari kývne. Emilie pohladí klisnu a píchne ji injekci. Mari se na ní podívá a pak jde do auta. Emilie Tikky vydezinfikuje ranu a ošetří ji. Mari čeká a přemýšlí.

Po hodince Tikky vstane a oklepe se. Emilie ji upevní obvaz na krku, pohladí ji po nose. Tikky pak běží pryč i s Plaggem a Emilie jde do auta s kufrem. ,,Mějte se Mistře..." Mistr jí kývne. Ona nastoupí a koukne na Mari. ,,Zachránila jsi ji život." ,,Ehm...to spíš ona mě...." ,,Kdybys ji nedala tu mikinu tak by vykrvácela." Mari kývne. ,,Tu mikinu ti mistr vypere, pak ti ji pošle." ,,To je v pořádku..." Usměje se, nastartuje a vyrazí. ,,Jela si na ní že?" ,,Jak to víte ?" ,,Měla zpocené boky ale bylo vidět že na ní někdo seděl a koně Mistra Fua na sebe nenechají jen tak někoho sednout si na ně." ,,A pročpak ?" ,,Jsou divoký a říká se že se k ním váže legenda." ,,Legenda ? A jaká ?" ,,Jsou dva koně černý a bílý nenechají na sebe nikoho sednout jedině dva lidi kteří k sobě budou cítit víc než přátelství...hodně lidi se je pokoušelo osedlat ale nikdy jim to nevyšlo." ,,Já se ji ale nepokoušela osedlat... vzala mě sama, i když byla raněná..." ,,Však je mi to jasný...už jsem slyšela že z koní máš strach..." ,,Jo...." ,,Ale šlo ti to skvěle.." ,,Hmm?" ,,Záchrana koně..." Kývne. ,,Vlastně jsem ani netušila co dělat." ,,Ale i tak by to bylo jak od perfektní." ,,Tak děkuji..." ,,Nemáš vůbec za co děkovat to spíš já tobě za to že jsi ji zachránila..." ,,Musela jsem...ona mě taky zachránila.." ,,Vidíš a i strach si překonala." ,,Uh...no...to asi jo..." Emilie dojede na dvůr. Obě vystoupí. ,,Tak dobrou noc..." ,,Dobrou noc a děkuji za svezení." ,,Nemáš zač." Mari kývne. Emílie jí kývne a jde do baráku. Mari jde taky do baráku a do pokoje, umyje se, převleče a jde spát.

Ahoooojte 😏

Jaký máte názory na Marinette?
Poprvé se potkala s Tikky a i s Plaggem
A dokonce jela na Tikky 😱
Tak jaky máte pocity ? 
Tak se uvidíme příště ❤️

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat