4.První přátelé....✔️

281 22 10
                                    

Všichni kydají hnůj nebo uklizejí a Chloe jezdí na koni a Alya ji natáčí. Marinette se po nejaké dobe vybere ven se porozhlednout. Všude se ozývá smích nebo tlumené nadávky. Mari vyjde ven a jen tak bloudí myšlenkami a prochází se. Kolem jde Nino který nese sedla, otěže a na cestu nevidí tak vrazí do Mari a všechno mu spadne na zem. Mari takovej náraz nečekala a spadne taky. Nino se lekne a hned ji podá ruku ,,Omlouvám se moc." Chytne se ho a vstane. ,,V pořádku to ja se omlouvám... Měla jsem se dívat na cestu." ,,A nebo já si toho tolik nebrat" koukne na hromadu. Taky na to koukne. ,,Sakra to budu do večera rozmotavat ale to je fuk...tebe jsem tady ještě neviděl...jsi tady na prázdninách nebo jsi jen tak zatoužila začít jezdit ?" ,,Cože ? Ne ne...já...eh..tu budu asi od teď očividně bydlet..." ,,Eh....co? Promiň nechápu." ,,No...jsem dcera Tomase...." řekne tiše. ,,Dcera Tomase??!! A já do tebe vrazil no kruci...tak to se omlouvám....doufám že se ti nic nestalo" vyhrkne. ,,Ne v pořádku. Nedělej z toho paseku, tam odkud pocházím do me vrážejí furt...." ,,I tak....jsem Nino" podá ji ruku. ,,Marinette" potřese si s ním. ,,Rád tě poznávam." ,,Já tebe taky.." Koukne na hromadu. ,,Budu muset asi jít mám moc práce." ,,Jasně." ,,Nebo jestli chceš představím tě ostatním." ,,To by bylo asi fajn, ale nechci tě zbytečně zatěžovat a rušit od práce." ,,To je v pohodě tohle musím dat do sedlovny a pak jen budeme brát koně ven a dovnitř takže mám času dost." ,,Ahm..." kývne. ,,Jak budeš chtít." ,,Tak klidně.." ,,A třeba bys nám mohla i pomoc." ,,Jak?" ,,No je toho spousta." ,,Tak dobře..." ,,Teda pokud nemáš nic jiného na práci nebo jsem tě vyrušil z myšlenek." ,,V pořádku..ne nemám nic takového na práci..." ,,No dobrá" klekne si k hromadě a začne to rozmotávat. Marinette mu pomůže. On jí dá jen otěže a vezme sedla a jdou to uklidit na místo. Uklidí to tedy když tam dojdou. Pak jdou po dvoře. Marinette se dívá kolem. Nino se rozhlédne a pak jdou do stájí kde se ozývá smích. ,,Heeej lidi." Oni se na ně otočí. ,,Tohle je Marinette...dcera Toma a Mari tohle jsou Rose, Juleka, Nathaniel, Kim, Max." ,,Ahoj" mávne jim. Oni chvíli koukaji a odpoví ji nebo kývnou. Mari se rozhlíží znovu.

Nino s nimi prohodí pár slov a pak se otočí na Mari. ,,Můžeme jít dal ?" ,,Jo..." ,,Dobře" vezme nějaký vodítka a jdou. Mari přemýšlí. ,,Moc nemluvíš co?" ,,Ne...neměla jsem nikdy důvod..." ,,Pročpak?" Mykne rameny. ,,Když je člověk sám, tak mluvení je k ničemu..."  ,,Chápu taky jsem byl sám a až tady jsem si našel přátele." ,,Rozumím.." ,,A i toho nejlepšího kamoše a holku" zastaví kousek od Alyi. Mari kývne. ,,To je Alya a támhle vzadu na tom koni je Chloe a ten muž je Gabriel otec Adriena." Kývne i když pořád nepobírá kdo je kdo.. ,,Kolik vlastně je." ,,Uhm...netuším..když sem šla ven bylo něco kolem tří.." ,,Hmm...fajn tak vezmeme par zvířat do stáje ať večer si můžeme zajezdit." Jen kývne a kouká na ta velká zvířata. On jde k ohradě a láká je k sobě a oni poslušně jdou. Otočí se na Mari.
,,Který se ti líbí ?" ,,Líbí ? Já...já..nevím..." ,,V pohodě Mari?" ,,Jo..." ,,Mužů se na něco zeptat." ,,No?"  ,,Ty jsi nikdy neviděla koně tak zblízka že jo." ,,Ne..." ,,A bojíš se jich?" ,,Asi." ,,Ou...to jsi měla říct já bych tě sem nebral." ,,V pohodě.." ,,Ale mužů tě ujistit že tohle jsou nejhodnější koně na světě ty by neublížili ani mouše." ,,Hmm...já tomu moc nevěřím..." ,,Přísahám tohle jsou všechno jen holky a když jim neublížíš tak ani oni tobě." Nedůvěřivě na ty koně kouká. ,,Co kdybych jednoho držel a ty by sis ho jen pohladila ?" ,,Pohladila ? A-ale..." vyděšeně na něj koukla. ,,Dobře dobře tak nemusíš" mile se usměje, připne vodítko k ohlavce a vyvede jednoho koně ven a zavře ohradu a koukne na ní. Ona sleduje to zvíře. ,,Mari tohle je Bell a Bell tohle je Marinette je tady nová" obejme klisnu kolem krku. Mari ji sleduje. ,,Kolik ti je?"  ,,17 a tobě?" ,,Taky." ,,No vidíš a tady Bell je taky 17 je to nejstarší klisna...už toho zažila hodně s námi. ,,Mhm..." ,,Vidíš kdyby ti chtěla ublížit tak už by to udělala." ,,To asi jo." Podá jí vodítko. ,,Podržíš mi to na chvíli." ,,Uh.."
chytí opatrně to vodítko. On se otočí a vezme ještě jednoho koníka a koukne na ní.
,,Jde ti to skvěle...." Ona je úplně napjatá a stojí jak skála a jen se křečovitě úsměje. ,,Stačí když jemně zatáhneš za vodítko a půjde za tebou jak pejsek." Koukne na něj a pak na Bell a váha. ,,Jestli se ti něco nebude líbit a nebo budeš mít strach tak to vodítko klidně půsť ale já ti věřím." Ona kývne. On zamlaská a zatáhne za vodítko u druhého koně a ten se líně rozejde. On zamlaská a zatahne za vodítko u druhého koně a ten se líně rozejde. Mari jen jemně, ale dost silně zatáhne. Bell se rozejde a jen zaklepe hlavou. Mari ji jen sleduje a jde. Nino ji sleduje koutkem oka a usměje se.  Ona upřeně kouká na kobylu. Ta jde úplně v klidu a kouká na ní. Mari se zamyslí. Pochvíli dojdou ke stajím a dají koně do boxu a Nino na ni obdivně koukne. ,,Na poprvé ti to šlo úžasně." ,,Díky..." ,,Za nic..pro dnešek stačí nebo ještě bys zvládla." ,,A-asi stačí..." ,,Dobře..." Ona zase kývne. ,,Tak se uvidíme u večeře já musím dostat ještě zbytek koní do stájí." ,,Dobře tak zatím.." ,,Měj se" usměje se a rychle vyraží odkud přišli. Marinette se jde dál projít někam.

Adrien vychází z baráku. Mari se dál prochází. Adrien jde a přemýšlí jak dlouho mu bude trvat pochytat všechny koně a omylem do Mari narazí a toho probudí z myšlenek.
,,Oh...omlouvám se." Ona zase skončí na zemi.
Adrien koukne do koho narazil a podá ji pomocnou ruku. ,,Promiň mi." Z jeho pomocí se zvedne a opraší se. V pohodě nic se stalo... ,,To je dobře." Jen kývne. ,,Ty jsi tady nová že?" Ano dnes jsem přijela. ,,Hmm...jo počkej ty jsi ta holka který zvonil ten mobil." ,,Eh...jo..." ,,A tvé jméno ? Abych ti neříkal ta dívka s mobilem." ,,Eh..Marinette...Marinette Dupain-Chengová." ,,Dcera Toma?" ,,Jo..." ,,Tak to mě těší já jsem Adrien Agreste." ,,Ráda tě poznávám." ,,I já tebe." Mari kývne. Adrien se usměje. Taky se posnaží o menší úsměv. ,,Jinak mi dlužíš stádo" ušklíbne se. ,,Hmm ?" nechápavě na něj koukla. ,,No jak ti zazvonil mobil tak utekli všechny koně a až se to dozví tvůj táta tak mi utrhne hlavu." ,,Oh...p-promiň...já vážně nechtěla..." ,,No jo co bylo to bylo já se nezlobím." ,,I tak se omlouvám..." ,,V pohodě ale až tady budu běhat bez hlavy, tak si tě najdu." Uchechtne se. ,,To zní creepy celkem." ,,Pravda" zasměje se. ,,Jo..." ,,Nevadí?" ,,Myslíš?" ,,Jasně že ne..." ,,Tak fajn." ,,Já to totíž vím.." ,,Nějakej jistej si jseš." ,,Naprosto..." ,,Hmm...zajímavé.." ,,Že jo?" ,,Jo..." ,,To je jedno." Kývne. ,,Taky jezdíš na koni jak tvůj táta?" ,,Ne...já...nejezdím." ,,Aha...no tady se naučíš." ,,Tak to nevím..." ,,Hmm?" ,,Mám z koní strach..." ,,Ou no tak to chápu to bude trvat." ,,Nevím zda se učit budu.." ,,Proč ne?" ,,Nevím..." ,,Koně nejsou zlý jen je musíš chápat to že mě včera zhodil..no to se stává ale i tak je to hodný kůň." ,,Na mě jsou to moc velká zvířata." ,,Máme tady i poníky." Ona zakroutí hlavou. ,,Určitě si zvykneš." ,,Asi jo.." ,,Taky jsem neměl rád koně a bál se jich ale to je dlouhý příběh" zadívá se do dáli. ,,Ne každého ale dokáže takovéhle místo změnit." ,,To jsem si taky říkal." Mari na něj koukne. Pokrčí rameny. ,,Budu muset jít dřív něž mě někdo uvidí." ,,Fajn..." ,,Měj se určitě se uvidíme." ,,Doobře...měj se.." Adrien se rozejde někam ke stáji. Mari pokračuje dál v cestě.

Uběhne celý zbytek dne a všichni jdou do jídelny na večeři. Což je pro Marinette horor páč tam nikoho tak dobře nezná a je prostě nesvá z toho celého. Někde vzadu se objeví Nino a mává na ní. Ona se vydá tedy za ním. Nino si sedne a naproti němu Alya a vedle Adrien. Mari si taky sedne. Alya se na ní otočí.
,,Jsem Alya Cesaira" usměje se a podá ji ruku. ,,Marinette Dupain-Chengová" potřese si s ní. ,,To se ví že vím kdo jsi" zasměje se.
,,Dneska se tu o tobě mluví a pak o tom jak si Adrien nabil hubu" rozesměje se a i Nino se přidá, jen Adrien zakroutí hlavou. ,,Heh no jo..." ,,Ale těší mě aspoň doufám že konečně dorazil někdo normální." ,,Mě také teší." Kývne a pustí se do jídla. Mari taky začne jíst a přemýšlí. Adrien ji po očku sleduje a stratí se v myšlenkách.
Když všichni dojí proberou se úkoly na zítra a jdou spát. Mari dojde do svého pokoje, zavře dveře a padne do postele v myšlenkách o dnešku. Všichni už dávno spí. Jen Mari ne a ne usnout. Adrien se jde projít po venku. Marinette se převaluje v posteli.

Přestane se Mari bát koní?
Zjistíme něco o minulosti Adriena?
To se vše dozvíte 😏❤️

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat