25. Pravý vztah je lepší....✔️

211 12 5
                                    

Večeře proběhla v klidu a po ní se všichni vydali do pokojů nebo dodělávat práci, kterou nemají hotovou. Mari je ve svém pokoji a kouká ven z okna. Po chvíli se ozve zaklepaní. ,,Dále" řekne Marinette a stojí u okna a něco odkládá. On vejde dojde k ní a ze zadu ji obejme. ,,Adriene" uchechtne se Mari. ,,Ano ?" ,,Zvykl si si že jo ?" ,,Nemohl jsem odolat." ,,Asi sis mě uvěznila ve své moci díky tvé kráse." Mari se mu otoči v objetí. Adrien se na ní zadívá a Mari ho sleduje. ,,Tak co ? Chceš se jít koupat i když je trochu zima." ,,Klidně" uchechtne se. ,,Nebo máš jiný nápad." ,,Ne...proto jsem tady." ,,No tak jdeme." ,,No jasně" uchechtne se, vezme ji za ruku a jdou. Ona se usměje. Oba vyjdou a jdou.
,,Pojedeš s Tikky tu magickou jízdu." ,,Hmm...já..nevím." ,,A ty ? Budeš doma nebo ?" ,,Ani omylem...teda...no jasně budu ve svým pokoji." ,,Adriene" koukne na něj. ,,Lhaní ti nejde." ,,No fajn...s Plaggem to pojedu." ,,Myslela jsem si." ,,No jo." ,,Buď hlavně opatrný prosím." ,,Dobře, pojedu lehkým klusem." ,,No to nevím jestli ti zrovna uvěřim ale jestli někde spadneš, nepřej si mě vidět !!" ,,Já nikdy nespadnu" a jakmile to dořekne tak zakopne o kořen stromu a rozplácne se na zem k nohám Mari. Černovláska vyprskne smíchy. Adrien na ní koukne. Ona se po chvili smíchu uklidní.
,,Vím že jsem si tě omotala kolem prstu ale padat mi k nohám ?" rozesměje se. ,,Ale mile rád budu i u tvých krásných nožkách." Ona se pořád směje. ,,Opravdu ?" ,,Jo" usměje se a postaví se. ,,Tak proč se postavil ?" Ušklíbne se Mari. ,,Protože mě bolí ta noha jinak bych pokračoval." ,,Ty jsi šílenec" směje se dál. ,,Já vím." ,,Hlavně už nepadej a vůbec ne s Plagga." ,,A copak by se mi stalo kdybych spadl." ,,Byla bych na tebe strašlivě naštvaná, nepromluvila bych s tebou a dělala ti schválně zle věci." ,,To neee" zatváří se ublíženě. ,,Ale jo" kyvne Mari. ,,No faajn...máš mě." Ona se pousmála. ,,Hodný Adrien." On na ní koukne a nespokojeně si zabručí. Marinette se usměje a dá mu rychlou pusu. Na to se usměje i on a v tichosti jdou dál.

Dojdou k jezírku. Mari se v myšlenkách na něj zadíva. Adrien kouká na jezírko. Mari se podívá na noční oblohu. Adrien na ní koukne. ,,Líbí se ti moje mikina?" Řekne a prohlídne si ji ve svý mikině. ,,Huh ? Ale jako jo" zasměje se. ,,Cítím se v ní příjemně." ,,Tak si ji nech sluší ti." ,,Adriene to nemůžu." ,,Ale mužeš...je čest v tom vidět takovou krásku." Usměje se a trošku zrudne. ,,Tak děkuji." ,,Za nic..." Mari se usměje víc a obejme ho. Adrien ji to oplatí a jen tak stojí v objetí. A oba ví že je mezi němá něco víc ale nepřiznají to prostě ani za nic.

Adrien se ji opře o čelo a sleduje ji. Mari ho s usměvem sleduje. I jemu na tváři hraje usměv. Marinette ho pohladí po tváři. Jen trochu přivře očí ale dál ji sleduje. Jako ona jeho. On si ji přitahne blíž k sobě a dívá se jí hloubš do očí. A jak, stojí v objetí tak se za nimi objeví Plagg, který je zvědavý a šťouchne do Adriena nosem a ten zvnovu dopadne na Marinette a jen se uchechtne a dlouze ji políbí. Ona se zasměje do polibku a oplácí mu ho. Pak se odtáhnou a Adrien se otočí na Plagga. ,,Ten kůň něco ví." Mari se zasměje. ,,Zajímavé." Adrien se k němu natáhne a podrbe ho na krku. ,,Kde máš Tikky chlapíku." Plagg jen zafrká. ,,Co se projet" koukne na Mari. Ona se na něj podívá. ,,Proč ne.." ,,A nebojíš se tohoto ďábla" uchechtne se. Mari koukne na Plagga a pohladí ho po nose. ,,Myslím že to půjde." ,,Skvělý" usměje se a zatlačí Plagga mezi lopatkama a on se skloní. Mari nasedne. Plagg se postaví a Adrien nasedne za Mari a obejme ji kolem pasu. Ona se pousměje. Adrien dá Plaggovi pobídku a on se rozejde. 

,,Adriene ?" ,,Hmm ?" ,,Mám trochu strach..." ,,Z Plagga ?" ,,Ne ne.... Z toho závodu co mě čeká. ,,Zvládneš to." ,,Já nevím." ,,Naučím tě ještě pár věcí...já věřím že to zvládneš...jsi úžasná a rychle se učíš a s Tikky to máš v kapse." Ona se pousměje. ,,Děkuji" řekne upřímně. ,,Nemáš zač" položí si hlavu na její rameno. Mari se pousměje. ,,Ale mám." Adrien se usměje, políbí ji na krk a víc se k ní přituli. Marinette spokojeně vydechne. ,,Kam pojedem ?" Zašeptá  jí do ouška. ,,Netuším...znáš to tu líp tak to nechám na tobě." ,,No dobrá" pobýdne Plagga a ten se rozeběhne. Mari se ho nějak drží aby nespadla. ,,Musíš víc stisknout stehna a narovnat se"  šeptne ji do ucha. Mari kývne a udělá tak. ,,Víc se udržíš na koni a jeho pak nebudou bolet záda." ,,Jasně...rozumím." ,,Jinak ti to jde skvěle." Mari kývne. ,,Díky." ,,Za nic" znovu se ji opře o rameno a zamyslí se. Mari se rozhlíží.

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat