,,Umíš vařit ?" Zeptá se Adrien. ,,No jasně..." usměje se Mari. ,,Tak fajn" zasměje se Adrien a vyrazí. Mari ho následuje. Dojdou do baráku a do prázné kuchyně. ,,Na co máš chuť ?" koukne na ní a pak otevře lednici. ,,Hmm" zamyslí se. ,,Dala bych si špagety neboo těstoviny se sýrem jooo." ,,Máš to mít" mrkne na ní. ,,Skvělý" usměje se. Adrien vytáhne věci na přípravu a oba začnou. Kuchtí dlouho protože dělají kraviny a smějí se jak retardi.
,,Hej Mari" směje se dál. ,,Máš na tváři smetanu." ,,To kvůli tobě..." ,,No faajn....tak ti to utřu" ušklíbne se. ,,Hmm ?" ,,Pojď blíž" uchechtne se. Mari se ušklíbne a přiblíží se. On se opírá o linku a sleduje ji. ,,No copak ?" Palcem ji přejede po tváři. ,,Lepší...." Mari se usměje. ,,Díky...." ,,Za nic" usměje se i Adrien. ,,Takže ještě par minut a je to." ,,Skvělý...těším se" usměje se Mari. ,,I já" kývne Adrien. ,,A do té doby co ?" ,,Nemám zdání..." ,,Hmm..." sleduje jí. Marinette jen pokrčí rameny. Adrien se zasměje. ,,Jsi roztomilá když takhle koukáš." ,,Jak koukám ?" ,,Roztomile" zadívá se na ní. Dál ho tak sleduje a nevědomky svůj roztomilý pohled prohloubí. ,,Awww" zasměje se a zasněně na ní koukne. Ona jen nechápavě nakrči nos což je ještě roztomilejši ale ona si to neuvědomuje. Adrien ji dál sleduje. ,,Sleduješ mě jako bych byla cukrova vata...." ,,Jsi fakt roztomilá...takovým pohledem si každého člověka namotáš na prst." ,,Hmm ?
I tebe ?" rozesměje se hodně. ,,Možná" rozesměje se taky. ,,Dobře vědět" řekne Marinette se smíchem. ,,Heeej" zamručí Adrien. ,,Coo?" ,,Motat si nebohého chlapce jako já, na prst." Marinette se k němu přiblíží a svůdne ho sleduje. ,,Neříkej že ti to vadí. Rád se necháš namotat." ,,A to víš jak" sleduje ji a kousne se do rtu. Mari se přiblíží mnohem mnohem až velmi NEBEZPEČNE blízko a sleduje ho. ,,Protože to dokážu poznat..." On na ní dál kouká. ,,Jak ?" ,,Takhle" jemně se otře svými rty o ty jeho a když zacití jeho zrychlený dech, pousměje se páč ví že ho má. On ji dál sleduje s bušícím srdcem. ,,Eh...n-no jo..." Mari se víc usměje a vtisne mu rychlou ale dostatečně dlouhou pusu na rty a pak se s pobaveným smíchem odtáhne. On zaklepe hlavou a usměje. ,,Dokonalé..." Mari se pořád směje a kýva hlavou. On ji chytí za boky a přirazí k sobě. Ona se ho instinktivně pevně chytí. Adrien ji vytáhne na sebe otočí se s ní a posadí ji na linku a dál ji sleduje podmanivým pohledem. Mari ho bedlivě sleduje a kouše si jemně ret. On se k ní přiblíží a jemně ji políbí. Mari mu oplatí polibek. Adrien ho prohloubí. Černovláska mu to vše oplácí.Po nějáké chvíli se odtáhnou a Adrien ji obejme kolem pasu. Marinette ho objímá kolem krku. ,,Jsi úžasná" Usměje se a pohladí ho jemně po tváři. On zavře oči a vnímá její dotyk. Dál se usmívá a hladí ho. Adrien si to užívá. Mari ho sleduje. Adrien otevře oči a koukne na ní. Ona ho bedlivě sleduje. On se ušklíbne a ještě jednou ji políbí. Mari se usměje a oplatí mu to. Adrien se pak s ušklebkem odtáhne a přemystí se ji na krk. Ona se víc rozesměje. ,,Copak to provádíš ?!" chtěla ho zastavit už u toho polibku ale z neznámého důvodu se jí to celkem dost líbilo. On ji jemně kousne a označí si jí. Mari si skousne ret. Adrien pokračuje dál. ,,A-Adriene" Marinette si uvědomila že tohle začíná být pěkně nebezpečná hra. Odtáhne se a koukne na ní. Mari mu koukne do očí. ,,Hmm?" Řekne Adrien. ,,Si si vědom toho co právě provádíme ?" ,,Napůl..." šeptne. ,,A jak si na tom ve svém nitru ?" ,,Něco ve mě je a to tě chce" mrkne na ní. Mari zrudne a poté se ušklíbne. ,,Tak takhle ty jo ?" ,,Říkal jsem že očerním tvou nevinost" řekne pobaveně Adrien. Mari se uchechtne. ,,Ty jsi šílenec." ,,A nemám snad pravdu." ,,Možná..." ,,Tak povídej Dupain-Chengová řekni jak moc jsi nevinná.." ,,To bys chtěl vědět co ?" ,,Celkem hodně" ušklíbne se Adrien. I Mari se ušklíbne. ,,Smůla..." ,,Ale no taaaaak...." ,,Přinut mě" zašklebí se Mari. ,,Tak ona si chce hrát jo..." ,,Přesně tak" Černovláska se ušklíbne víc. ,,Hmm...znám lepší místa než kuchyňskou linku, ale jak se říká, vše by se mělo vyzkoušet" ušklíbne se a znovu ji políbí. Polibek mu hned začne vroucne opětovat. On ho prohloubí a přidá vášeň. Pro Marinette je to něco úplně nového všechno a úplně vše mu oplácí. On jí dál líbá a rukama ji přejíždí po těle. Všechny doteky ji až příliš eletrizuji a ona cítí že z nich snad bouchne jak sopka. Dál se líbají a když jim dojde vzduch tak Adrien se jí přemystí na druhou stranu krku a dodělavá své dílo. Ona zakloní krk a kouše si ret. Na to se usměje a rukou ji dál šmejdí po těle. Ona si kouše ret aby ji neutekl žádný vzdech. On se pak odtáhne po nějáké chvíli a znovu ji políbí na rty. Ona mu oplácí další polibek. On se pak odtáhne. Mari ho s rudými, prokrveními rty sleduje a oddechuje. Adrien taky a usmívá se. I Mari hraje usměv na tváři. Pak na ní Adrien mrkne otočí se a vypne jídlo. Mari sedí pořad na ty lince a přemýšlí. Adrien se na ní koukne a obejme ji znovu. Mari ho obejme taky a dál se usmívá. ,,Máš ještě hlad ?" ,,Já...Ja už ani nevím" zasměje se Mari. ,,Zamotal jsem ti hlavu ?" zašklebí se. ,,To by se ti líbilo že jo ?"
zasmeje se. ,,Ale jo trochu." ,,Jo...jsem rád" usměje se víc. Zakroutí hlavou. ,,Tohle se dělá ?" ,,Ano tohle se dělá..." ,,Pfff...to určitě." ,,Když si mě namotáš na prst ty tak proč já bych nemohl" ušklíbne se. ,,Protože ti to zakazuju." ,,Jo ? A co mi hrozí když neposlechnu ?" ,,Hroznej trest
Nevím jakej ale já ho výmyslím" rozesměje se. ,,Tak to se těším" rozesměje se s ní. ,,I já" směje se. ,,Tak co teď...." ,,Netuším asi si dám těstoviny." ,,No dobře a zvládneš po svých ?" ,,No určitě neeee....Když si mě zamotal" ušklíbne se. Uchechtne se a vytáhne si ji na sebe. Mari ho obejme kolem krku. Posadí ji ke stolu a podá talíř. ,,Díky..." ,,Za nic" sedne si vedle ní. Mari se usměje a začne jíst.Pak dojí a Adrien to hodí do myčky. Marinette přemýšlí. Adrien se posadí vedle ní. ,,Co teď ?" Zeptá se Mari. Adrien na ní koukne. ,,Cokoliv..." ,,Když já nevím" pokrčí rameny Marinette. ,,Tak co se jít jen tak projít a nebo by ses chtěla tulit" zašklebí se na ní. Mari se zasměje. ,,Ty by ses tulil a neříkej že nee." ,,Ale víš že jo" zakývá Adrien na souhlas. Mari se jen směje dál. ,,No co....ležet a mít u sebe takovou kočku...jen debil by to odmítl." ,,Prý kočku" uchechtne se. ,,Nevtipkuj tolik." ,,Nevtipkuju." Mari nadzvedne obočí. ,,No co ?" Zeptá se Adrien. ,,Nevtipkuješ ?" Adrien se k ní nakloní a něžně ji políbí. Mari mu to oplatí. ,,Nežertuju" šeptne do polibku s líbá ji dál. Marinette mu všechny polibky oplácí. Adrien se pak odtáhne a usměje se na ní. I ona se usmívá. ,,Tak co teď krásko ?" ,,Oh...pořád netuším..." ,,To ani já" koukne na ní zamyšleně. ,,Ach...takže ta procházka ?" ,,Neeee....asi se jdu válet" rozesměje se blonďák. ,,Umíš i něco jiného ?"
směje se i Mari. ,,Hele kočičko...já dneska od čtyř ráno makal, takže mám nárok na válení." ,,Hele ty a nemáš místo makaní odpočívat ?" ,,Někdo to musí udělat když všichni spíte...a já se musím hodit do zase do své neodolatelné postavy." ,,Neodolatelné jo ?"
zasměje se Marinette. ,,Samozřejmě." ,,Další srandy tu říkáš..." ,,No tak ne no, ale i tak chci být zase fit." ,,Ale vždyť na to máš času doost." ,,Do té doby ještě víc přiberu." ,,Prosím tebe neuškodilo by ti, si vychrdlej" pobouchá ho po břichu a ušklíbne se. ,,To se ti jen zdá" uchechtne se. Mari pozvedne obočí. Adrien si vyhrne trochu mikinu a poplácá se po břiše. ,,Jsem v normě." ,,Hmm...No když myslíš." ,,Chtěla by sis mě vykrmit" ušklíbne se a kouká na ní. ,,Vykrmit jo ? A pak rovnou hodit do pece ne ?" ,,Proč ne" uchechtne se Adrien. Černovláska se rozesměje. ,,A hodláš mě i sníst ?" nakloní zvědavě hlavu. ,,Uvidím..." ,,Skvělý..." Mari kývne a zasměje se. Adrien koukne na čas. ,,Za hodinu by se měli vrátit všichni." Mari se usměje. ,,Takže co bys chtěla dělat když jsme na farmě úplně sami." ,,Hmm...co já ti vím." Adrien se uchechtne. ,,Copak ?" ,,Ale nic nic" ,,No povídej" usměje se Mari. ,,Jen jsem se zamyslel." ,,Nad čím zajímavým ?" ,,Nad tím jak budeš vysvětlovat že máš skoro cely krk modrý" ušklíbne se. ,,Kdokoliv se mě to zeptá pošlu ho za tebou" ušklíbne se Mari. ,,Tak to je zlý" uchechtne se. ,,Já s tím nemám co společného." ,,Opravdu ne ? A víš o tom že nás berou za pár" zašklebí se Marinette. ,,Kurva...no faaajn" vzdá to Adrien. ,,Máš prostě smůlu blonďáku." ,,Tak budu vyprávět o naší provášněné noci" ušklíbne se. ,,Která je jen tvým snem." ,,Klidně ti ji ukážu" ušklíbne se víc. ,,To tak" uchechtne se. Adrien pokrčí rameny a pobaveně ji sleduje. Ona kroutí hlavou. ,,Stačí že mě pořád olizuješ a okusuješ." ,,Teď to bylo poprvý...nebo ty snad čekáš na něco víc" rozesměje se. Protočí očima a pobaveně pokroutí hlavou. ,,Já už jen čekám kdy si zahrajeme 50 odstínů šedi" řekne s ironii v hlase. ,,Máme na to celý večer." Mari se uchechtne. ,,To víš že jo." ,,No to jo." Mari se na něj podívá. ,,Co ?" Koukne na ní i on. ,,Nic nic." ,,No dobrá....Asi si půjdu něco pustit." Mari kývne. ,,Jasně utíkej." ,,Celej nažvavenej letím" rozesměje se a vstane. Ona ho ze smíchem sleduje. Adrien se uchechtne a jde. Mari sedí v kuchyni. Adrien si dojde do pokoje rozvalí se na posteli a něco si pustí. Marinette jde do koupelny a zkouma svůj krk plný fleků...ona ho zabije...Nováááá kapča 🥺❤️
Přeju předem všem krásný nový rok...hlavně jít a usměvem a rouškou 😂😂😂
Vidíme se u další kapitoly někdy jindy 🎇
Mějte se vaše EvilQueen
ČTEŠ
Spirit of Freedom
FanfictionJaký je to pocit žít celý život s tím že nemáte otce a máte jen matku, která zemřela na rakovinu. Marinette Dupain-Chengov 17 let, žije v New Yorku. Nemá přátele, ve škole je šikanována. Co se stane když zjistí že má otce, který se k ní nehlásil a...