15. Něco z minulosti...✔️

153 10 7
                                    

Černovláska sedí na židli v zaprašenem pokoji a vstřebává informace. Pořád neví odpovědi na otázky a sedením na židli je ani nedostane. Koukla opět na stůl a zadívala se na šperkovnici. Chtěla se do ní kouknout, ale bála se co by objevila tam...a na to dnes už neměla. Další šok už ne. Postavila se a odešla z pokoje. Vydechla, když byla na chodbě...musí si promluvit s Emilie...musí jí dát odpovědi...prostě na to musí přijít.

Emilie je venku a ošetřuje koně na kterém přijel Nino. Pak je odvedou do stáje a ona se chystá za Adrienem. Mari vyjde ven a hledá Emilii a když ji najde okamžitě pádi za ní. Ona telefonuje a nastupuje do auta. Marinette k ní doběhne a naznačí ji ať čeká, nechce ji vyrušit slovy když telefonuje. Jen kývne a spěšně dokončí hovor a odloží mobil. ,,Ahoj Mari copak potřebuješ ?" ,,Já..potřebovala bych s vámi mluvit, je to pro mně opravdu důležité, tedy jestli budete mít čas..." ,,No jedu za Adrienem ale klidně mi to řekni v autě." Přikývne. ,,Moc děkuji." ,,Tak si nastup..." Oběhne auto a nastoupí, pak rychle veme mobil a napíše Alye, že výlet na kole se musí přesunout. Alya ji odepíše ok a Emilie vyrazí. Mari hledá správná slova jak začít. Emilie se soustředí na jízdu a očkem ji sleduje. ,,Eh..no víte...potřebovala bych...odpovědi na otázky." ,,Klidně říkej a mužeš mi v pohodě tykat." ,,Dobře...Je pravda, že sis byla s mou mámou dost blízká ?" ,,Ano byli jsme si hodně blízké." ,,Víš...já dnes našla její denník a opravdu potřebuju odpovědi..." ,,Její deník...." šeptne. ,,J-jasně klidně se ptej..." ,,Víš máma psala, že prý když mě čekala, tak láska mezi ní a tátou schladla....jak ?" ,,No..." Mari jí sleduje. ,,Víš...oba se opravdu milovali tak jako já s Gabrielem, ale když tady byl Tomasův otec tak to bylo zle...." ,,Proč ? Co se dělo ?" ,,Tvůj děda nebyl rád když si Tom vybral Sabine...chtěl aby si vybral nějákou holku která by byla na statku a né aby si vybrala že chtěla být pekařkou..." ,,Co je na tom sakra zlý, že má každý jiné sny. Nemůžou být všichni stejní..." ,,No jo ale to on neviděl...vždy když měli oni dva spolu někam jít tak vždy předvedl nemoc a Tomas byl donucen zůstat u něj a postarat se o statek." ,,Och ne..." ,,Bohužel..." ,,Ale to je hrozné !" ,,Jo to je..." ,,A měl táta víc rád koně než mámu a mě ?" opta se opatrně. ,,Samozřejmě že ne...tvůj táta tvoji mamu miloval a i tebe ani si nedokážeš představit jak byl šťastný když mu to Sabine řekla.... Mluvil o tom pořad...pamatuju si to do dnes...Ať to bude kluk či holka bude to naše milované dítě...." ,,Tak to nechápu...proč potom máma odešla ?" ,,No to nikdo neví ale já si myslím že děda jí něco nalhal a ona se s tím nedokázala vyrovnat a tak se s ním pohádala a i s tebou zmizela." ,,To ne..." ,,Jo...se mnou se rozloučila a říkala že takhle to bude lepší..." ,,Ale nebylo... Moje máma ho potřebovala,  hlavně o nemoci... I když to neříkala..." ,,Děda musel ji říct něco tak hrozného že prostě nechtěla být s Tomasem v kontaktu." ,,To asi jo..." ,,Určitě..." Mari si povzdechne. ,,A zkoušel nás táta najít aspoň ?" ,,Vždy když chtěl zmizet tak mu jeho otec změnil plány ale vždy chtěl jít za vámi..." ,,Chápu" kývne. ,,Jo..." Mari si jen povzdechne. Emilie kývne a jede dál. ,,Pověz kdo Adrienovi řekl že jsme mu prodali koně." ,,Hmm..." Emilie na ní koukne a pak zase na silnici. ,,Když jsem s ním včera si volala tak mi dal jasně najevo že mě už nikdy nechce v životě vidět takže je ji jasné že mu to někdo musel říct." ,,Ahh...no.ano..heh..." ,,Hmm?" ,,Víte..eh...omlouvám se...t-to já..." ,,Hmm..." ,,S Alyou a Ninem sme o tom mluvili a chtěli abych mu to řekla já...přišlo nám to správné aby o tom věděl dřív, než pozdě." ,,Nechtěli jsme mu to říct aspoň by byl v klidu a nechal se ošetřovat a tak." ,,Omlouvám se..." ,,To je v pohodě...nezlobím se nevěděla jsi o tom...ale jen že Adrien dokáže hodně vybuchnout." ,,No to říkali i Alya s Ninem, proto chtěli ať mu to řeknu já. No nevybuchl, byl smutný a zklamaný ale nebouchl zlosti..." ,,Zvláštní...to je ale jedno když se Gabriel takhle rozhodl tak ho nezastavím ani já..." ,,Rozumím, ale Adriena to hodně zlomilo." ,,Chci pro něj to nejlepší ale nemůžu riskovat mu dovolit jet na koni...doktor řekl že kdyby teď spadl z koně tak muze přestat chodit." ,,Tak jste měli Diabla dát na chvíli pryč aby se ale pak mohl k Adrienovi vrátit." ,,Víš ten kůň je velmi temperamentní a nepustí k sobě nikoho kromě zkušeních jezdců...nemůže rok stát ve stáji..." Kývne. ,,Jenže co teď ? Víte když se vám Adrien vyhrožoval že odejde když mu bude osmnáct...co když ho tohle jen usvědčilo a udělá to ?" ,,Neudělá...nemá peníze a je tu spousta věci co ho tu drží.." ,,Hmm..." ,,Myslíš že by opustil Nina, Alyu, šílený život na farmě a pak Mistrovi koně..." ,,Asi ne..." ,,No vidíš..." Marinette jen kývne a Emilie zastaví. Obě vystoupí a jdou do nemocnice za Adrienem.

Tak dneska kratší ☺️
Omlouvám se za delší neaktivitu ale vážně nestíhám

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat