17. Jeden den doma....✔️

189 12 4
                                    

Po nějáké době dorazí na farmu kde je ticho. Všichni tři vystoupí a rozhlédnou se. ,,Týjo...čekal bych aspoň uvítací výbor" řekne pobaveně. ,,Myslím, že nikdo nečekal, že dnes příjdeš" zasměje se Mari. ,,Takže ani nikdo nemusí vědět zatím že jsem tady" přitáhne si Mari víc k sobě. ,,A jak to chceš prozatím utajit ?" tázavě na něj koukne a snaží se ignorovat skutečnost, že je na něm doslova nalepená. ,,Skočíme za Mistrem" šeptne ji. ,,Hmm..fajn" kývne. ,,Měj se maminko" zašklebí se a pomalu jde i s Mari pryč. Emilie je zamyšleně sleduje. A když oni dojdou za roh tak  ji Adrien pustí a znovu se rozesměje. Mari se rozesměje s ním. ,,Taaak moc by mě zajímalo co se jí honí v hlavě." ,,Se jí zeptej...." ,,Radši ne...nechci pak od ní mít výslech" zasměje se a zastaví u ohrady. ,,Třeba ho budeš mít stejnak...no vlastně i od ostatních jestliže se to dozví" směje se. Adrien se jen ušklíbne. ,,Ale miláčku mě to nečeká...já rano mizím..." ,,Ale stejnak za tebou přijdeme s Aylou a Ninem" ona se taky ušklíbne. ,,Sakra...no fajn fajn, tak co vymyslíme ?" ,,Buď to přežijeme a nebo nevím" rozesměje se. ,,Kdyžtak zdrháme" směje s ní. ,,Jasně, budeme na útěku po Francii." On na ní koukne. ,,Sakra to není vůbec špatný nápad...Ty a já, Tikky a Plagg." Ona na něj pohlédne. ,,Něco ti uniklo..." ,,A co?" Zeptá se Adrien. ,,Neumím jezdit na Tikki." ,,Naučím tě to..." ,,A taky co tvůj zdravotní stav ?" Zasměje se. ,,Sakra....no tak prostě se schováme někde na farmě." ,,V senniku normálně" směje se víc. ,,Platí....mám tam takové svoje místečko." ,,Hmm ?" ,,Chodím se tam schovávat..." Mari se zase rozesměje. ,,A před čím ?" ,,No když přijede Lila tak je to jediná možnost kde se schovat...." Ona se směje dál.
,,Už rozumím. Ani se ti nedivím proč se před ní schovávaš." ,,Já tak lituji že ona byla moje první holka." ,,A proč právě ona ?" ,,Nevím..." ,,Hmm...Neboj...Aspoň si se poučil a příště budeš mít lepší dívku." ,,To máš pravdu..." usměje se Adrien. ,,Prozatím ti budu muset postačit já" ušklíbne se Mari a rozesměje se. ,,Zatím jsem spokojen" zasměje se a chytne ji za ruku.

,,Takže a co chceš u mistra ?" ,,Podívat se na Plagga..." ,,Ah no jasně, promiň nenapadlo mi to." ,,V pohodě..." ,,Tak jdeme ?" Zeptá se Mari. ,,No jasně..." ,,Fajn tak můžeme...." ,,Pojď vezmeme to skratkou" jemně ji zatáhne a vede k ohradě. ,,Huh? Jakou?" ,,Přes ohradu...oni nám určitě půjdou naproti." ,,Nooo dobře...." ,,A nebo si tě zavedu do své chaloupky kde tě vykrmím a pak sním...." ,,Ha ha ha...ne díky..." Adrien se uchechtne a jde dál. Mari se zamyslí. Pochvíli se k nim přibližují koně. Mari je sleduje. Adrien očima hledá Plagga a když ho uvidí jde s radostí za nim. K Marinette přijde Tikky. Adrien se dál mazlí s Plaggem. Mari ho pobaveně sleduje a hladí Tikky. Adrien Plaggovi šeptá různá slova. Černovláska se usmívá. Adrien se na ní otočí a opře se o Plagga. ,,Copak ?" ,,Jdeš si zajezdit ?" Řekne Adrien. ,,Zajezdit já ?" ,,No jasně..." ,,Ale ja nemůžu, říkala jsem ti to." ,,No fajn tak to mě budeš muset zastavit" otočí se na Plagga a vyhoupne se na něj. ,,Adriene !!!! Nedělej to!! Ne teď !!!" Ušklíbne se a koukne na ní. ,,Copak ?" ,,Když teď spadneš, už v životě na hřbet koně nevysedneš ať to budeš chtít sebevíc !" ,,A když nespadnu ?" ,,Tak to budeš mít sakra štěstí ale já ti povídám náhoda je blbec a karma je zdarma." ,,Slyšíš Plaggu...Marinette s Tikky se k nám připojí" pohladí ho na krku a Plagg se rozejde. ,,Adriene !! Ty mě neposloucháš !" ,,No tak Mari neboj se." ,,Ale musím...." ,,Proč ?" ,,Proto...." ,,No fajn" popožene Plagga a ten zrychlí. ,,Ach jo...ten kluk je tak.. tak..ahh....Tikki ?" Koukne na klisnu. ,,Co mám dělat ?!"  Tikky si jen odfrkne. Mari si nervózně kouše ret. ,,Jestli se mu něco stane, sme v háji. Tikki musíme za nimi." Tikky zakývá hlavou na souhlas a skloní se. Mari na ní nasedne a jede za Adrienem. Ten se jen směje a koutkem oka sleduje Mari. Marinette se mračí a v duchu mu nadává do magorů. On zpomalí a počká až ho Tikky dožene. ,,Zlobíš se?" usměje se na Mari. ,,Jasně že jo !" ,,Ale proč?" ,,Protože dívej co děláš !" ,,Jedu na koni ?" ,,No nepovídej..." ,,Koukni na sebe jak ti to jde..." ,,Tady sakra o mě nejde." ,,Ale jde...vytáhl jsem tě na koně i když se jich bojíš." ,,Huh ?" Uvědomí si to a zarazí se. ,,A-Ale to ne..." ,,No co...uvolni se...." ,,Jak ?" ,,Mysli na něco hezkého..." ,,Hezkého ?" ,,Třeba..." ,,Hmm..." Usměje se a navede Plagga blíž k Tikky a chytí Mari za ruku. Ta na něj koukne. Stiskne ji ruku a koukne na ní. ,,Mysli třeba na svojí oblíbenou písničku a broukej si ji do rytmu chůze jak jde Tikky." Mari kývne. Adrien se usměje. Ona taky a zamyslí se nad melodií. Adrien ji pak pustí a dál sleduje. O na se mírně zamračí když jí pustí. ,,Copak ?" ,,Hmm ? Ale nic jen mě uklidňuje, když mě držíš..."  Adrien se usměje a znovu ji chytne. ,,Díky" Mari se usměje taky. ,,Nemáš zač..."

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat