Nastane druhý den ráno a Mari se obleče, umyje, nakrmí křečka a pak jde ven se jen tak projít a když jde kolem stájí, tak jde kouknout na Angelettu. Malá klisnička kouká ven a dovádí kolem své mámy. Mari ji sleduje a usmívá se nad tím jak je roztomilá a bezstarostná. Ange se postaví na zadní a pak znovu začne pobíhat. Mari se zasměje.
,,Ty máš tolik energie malá, odkud se to v tobě bere." ,,Už se těší ven" ozve se za ní Luka. Mari se otočí a usměje se. ,,Oh ahoj Luko..." Kývne ji. ,,Chceš holka do velkého světa" koukne na ní a otevře box. Mari sleduje jak vyběhla. Luka připne vodítko klisně a zatahá ji. ,,Vezmu je na tu malou louku takže když se každé ráno probudíš tak uvidíš je dvě." Zasměje se. ,,Fajn..." ,,Co budeš dneska dělat ?" ,,Netuším..." ,,Tak to jo..." ,,No co?" ,,Nic nic..." Zakroutí hlavou a jde s klisnou a hříbě za nimi pobíhá. Mari malou klisnučku pohladí když jde kolem. Nechá se a když uslyší svojí mamu zařechtat tak se řítí za ní. Mari ji sleduje a usmívá se a vzpomene si na mamu a hodně ji to zabolí a úsměv poklesne. Luka je odvede na pastvu a pak je chvíli sleduje.Mari jde za farmu se projít na tu louku a jen napíše Alye aby se nebáli jak minule, že šla pročistit mozek. Alya ji odepiše ok a všichni trénují a připravují se na závod. Mari se prochází a pak jde k blízké řece a sedne si u vody. Kolem je ticho a klid, až na Marinettiny slzy které kryje zvuk řeky. Za ní se ozve křupnutí větvičky. Ztuhne a rychle se otočí. Tam stojí Plagg a sleduje ji. Ona na něj zírá. Jde pomalu k ní. Ona ho jen sleduje, každý jeho krok. Zastaví a dál na ní kouká. Mari ho pozoruje.Plagg se rozejde a obloukem ji obejde a nespokojeně si zabručí. Mari přemýšlí...co to s ním i s Tikki je ? Nechovají se nějak divně ? Plagg se pak otočí a zase se někam rozejde. Ona dál bloumá v myšlenkách. Na druhý straně řeky, se ozývá křik a rychlí běh druhé farmy. Mari se strhne když to slyší. Všichni tam trénují jak šílený a začíná zase vedro. Ona si tedy otře tváře a jde zpět.
Na dvoře stojí velké auto z přepravníkem. Vzadu jsou Nino a Alyou a koukají co se bude dít. Marinette k nim přijde. Oni ji kývnou a dál koukají. Ona se take začne koukat a přemýšlí. Po chvíli vyjde Gabriel i s Diablem a vezme ho do přepravníku a Alya jen zakroutí hlavou. ,,Počkat kam ho berou ?" optá se Marinette. Alya si smutně povzdechne a Nino se na ní otočí. ,,Gabriel ho prodal...až to zjistí Adrien tak zešílí." ,,Ježíš a proč to udělal ?" ,,Protože mu doktor zakázal jezdit a všichni kdo znají Adriena tak ví že jak se vrátí z nemocnice...bude chtít hned jezdit." ,,Ale i tak...nemůže mu prodat koně...to je...šílený." ,,No právě to udělal" řekne Alya. ,,To je zlý..." Nino kývne. ,,Adrien je bude nenávidět." Mari přikývne. ,,Radši mu to dneska neřekneme." ,,Jo..to už by asi bylo na něj moc..." ,,To stoprocentně a prý tam dneska pojedeme jen mi...jeho rodiče pojedou i s Diablem na dlouhou cestu." ,,To bude těžký až mu to budem muset říct." ,,To teda..." koukne na nem Alya. ,,Musíme to vymyslet" přidá se Nino. ,,No jo..." ,,Hmm..." ,,Je to celé zapeklité..." ,,To teda" šeptne Alya a sleduje jak Emilie i s Gabrielem nastoupí a jedou pryč. ,,Chudák Adrien se ani nerozloučil s Diablem..." ,,Jo...měl ho už jako hříbě...dokonce si ho sám osedlal a naučil ho aby se nechal pohladit a všechno...to pro něj bude snad horší než když nebude moc za Amelii..." ,,Kdo to je?" ,,To je sestra Emilie...jsou dvojčata...ona bydlí ve Španělsku a má syna Felixe vypadá skoro úplně stejně jako Adrien.." ,,Ah tak..." kývne Mari. ,,No jo..." ,,Hmm..." ,,Nevím jak vy holky ale musíme vyčistit Diablův box" řekne Nino. Obě kývnou. ,,Jdu napřed." ,,Jasně". Nino jde. Mari se otočí na Alyu. Ta kouká jak Nino odchází. ,,Co budeme dělat ?" ,,Jdeme mu pomoc." ,,Jo jasně..." ,,A nebo něco se děje?" ,,Hmm??" ,,Vypadáš nějak moc zamyšleně jako bys o něčem teď přemyslela hrozně moc dlouho." ,,Noo...já ti nevím..." ,,Klidně se můžeš svěřit Nino to zvládne o bez nás." Mari kývne. ,,Tak jo..." ,,A co si dát i zmrzku?" Mari se usměje. ,,Ráda." ,,Super" zasměje se a vyrazí. Mari jí nasleduje.
ČTEŠ
Spirit of Freedom
FanfictionJaký je to pocit žít celý život s tím že nemáte otce a máte jen matku, která zemřela na rakovinu. Marinette Dupain-Chengov 17 let, žije v New Yorku. Nemá přátele, ve škole je šikanována. Co se stane když zjistí že má otce, který se k ní nehlásil a...