13. Bacha na pusu...✔️

184 13 7
                                    

Je nový den a druhá farma už snídá a připravují se na odjezd a Lila jen nastvaně kouká kolem. Marinette ráno vstane a už oblečená a umytá jde dolů. Všude jsou lidi a každý si jde po svém. Alya s Ninem jsou venku a pobaveně sledují Lilu která se rozčiluje. Mari k ním přijde. ,,Čau lidi..." ,,Ahoj" řekne Alya. ,,Na co čumíte..." ,,Na slečnu Rossi která je na lovu Adriena." Marinette se začne smát. ,,Ještě pořád..." ,,Jak jinak...." Mari se dál směje. Oni se k ní přidají. Spolu se smějí. Lila k nim přijde. ,,Kde je můj Adrien....já vím že vy to víte!!" ,,Lilo není tvůj už to pochop !" zaknučel Nino. ,,Prosím tebe starej se o sebe a radši mi řekni kde je." ,,Už sme ti rekli, že tam kde ty ne" řekla Alya. ,,Raději utekl, jak tu být v její přítomnosti" pronesla Mari a všichni vyprskli smíchem. Lila si ji proměří pohledem. ,,A ty jsi kdo? Další ubohý člověk na tomto trapným statku." ,,Na tomhle statku si ubohá a trapná jedině tak ty" odsekne ji. ,,Prosím tebe" protočí očima. ,,Co prosíš." ,,Skroťte si holčičku." ,,Ty se skroť "
zamračí se Alya. ,,Já jsem zcela v pohodě jen chci vědět kde je Adrien." ,,Hele Adrien tě vidět nechce ! Rozumíš" řekne Nino. ,,Kdyby nechtěl tak by mi to řekl osobně..." ,,Právě naopak, ráčí se zdekoval, když slyšel, že máš přijít..." Zavrčí a pak se ušklíbne. ,,Nechal vás celý závod projet aspoň jde vidět jaky jste nuly." Mari se zamračí. ,,Jaký nuly ?!" ,,Ty...ty a ty" ukáže na všechny. ,,Já vyhraju každý závod." ,,Dovol mi se zasmát" zasmála se Mari. ,,Jen pokračuj..." ,,Nejsi žádná bohyně tak zklidni hormon." ,,Ale jsem daleko vic než ty." ,,To taky" řekne s ironii. ,,To určitě" otočí se na patě. ,,Mějte se a třeba příští závod znovu projedete." ,,To ani náhodou !!!" řekne naštvaně. ,,Nebo co" rozesměje se. Mari přemýšlí a pulzuje v ní hněv. Ona se dál směje. ,,Odveta" sykne na ní. ,,Marinette" šeptne Alya. ,,Příjmám" ušklibne se Lila. ,,Fajn..." ,,Kdy, kde a v kolik." ,,Co tak přesně za měsíc tady přesně v tenhle čas ?" ,,No dobrá příjmám." ,,Fajn..." ,,Tak zatím kočičko...máš co dělat" mávne ji a odchází. Marinette jí jen nasraně sleduje. ,,Mari tak tohle si dělat neměla..." ,,Co ?" uvědomila si až pozdě co udělala. ,,Sakra...Tohle jsem neudělala..." ,,Pozdě..." ,,Doprčic..." ,,No tak a co teď ?" ,,Probůh, jak moc jsem si to zavařila ??" ,,No jelikož nejezdíš na koni a koní se bojíš....tak velmi." ,,Sakra sakra sakra..." ,,Do prčic já jsem ale hloupá husa." ,,Klid" Alya ji obejme a zamyslí se. Ona si povzdechne naštvaná na sebe. ,,Něco vymyslíme ano?" ,,Jo..." Mari chtěla něco namítnout ale zmlkla. ,,Asi...nemám na výběr." ,,Asi ne no..." ,,Fajn..." ,,Tak ale nějak to vymyslíme." ,,Jo..." ,,Hmm..." ,,Bude to těžké." ,,My ti pomůžeme a všichni." ,,Dobře věřím vám." ,,To jsme rádi..." Mari kývla. Alya se usměje. ,,Takže teď ti vybereme koně." Mari jen kývne. ,,A ty se jdi hodit do klidu." ,,To nebude lehké." ,,A co kdyby si šla za mistrem a zeptala se ho na Tikky" koukne na ni Nino. ,,Na Tikky?" ,,Proč ne..." ,,No..zkusit to můžu..." ,,Okej..." ,,Fajn..." ,,Tefíš tam sama?" ,,Jo..." ,,Dobře tak kdyby něco ta volej !" ,,Jasně se ví...." ,,Fajn.."  ,,Tak já půjdu..." ,,No jasně..." ,,Mějte se tady..." ,,Ahoj..." Kývne a jde tedy k mistrovi.

Mari tam přijde. ,,Zdravím mistře"
řekne Marinette. Mistr otevře oči. ,,Zdravím Marinette...." ,,Jak se máte?" ,,Velmi dobře....co ty?" ,,Hmm..jo ujde to..a nebo vlastně vůbec to neujde..." Poklepe na místo vedle sebe. ,,Copak se stalo ?" Sedne si s povzdechem. ,,Udělala jsem hroznou věc mistře." ,,Poslouchám..." ,,Vyvolala jsem odvetu s tou Lilou z druhé farmy a...musím to pojet já..." ,,Pane bože cože jsi?" ,,Vyvolala odvetu v závodu..." ,,No....tak to máš co dělat." ,,To mi řekla i ona." ,,A je to pravda." ,,Já vím já vím." ,,Co budeš dělat." ,,Netuším...jen vím, že jsem si to pekelně zavářila." ,,Leda se naučit jezdit." ,,Bude to pekelně těžký." ,,Ani ne...pekelně těžké bude se ke koni přiblížit." Povzdechne. ,,No jo." Chytne ji za rameno. ,,Zvládneš to..." ,,Doufám..." ,,Zkus věřit..." ,,Já vám nevím..." ,,Pojďme" postaví se a se svou holí se vydá k ohradě. Ona jde za ním. Otevře ohradu. ,,Jdi dovnitř...posaď se a vnímej okoli a zvuky i klidně pachy a nech koně ať si tě sami očichají...pokud se jim nebudeš líbit dají to najevo a když se jim budeš líbit tak se nechají i pohladit." Polkne a nadechne se. ,,Dobře..." ,,Zvládneš to i když je pravda že ne každý kůň je jako Tikky." Mari kývne. Zavře za ní ohradu a jde zpět k baráčku. Ona se pomalu vybere vpřed.

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat