Když táta Marinette odejde a ona se chystá jít k Adrienovi a Tikki, někdo ji s jekotem skočí na záda.
,,Mariiii ! Tys to dalaaa !" Směje se Alya a Marinette se rozesměje s ní.
,,Ku podivu ano," směje se a když z ní kamarádka sleze hned se obejmou.
,, Už od začátku jsem věděla, že to zvládneš Mari. Ačkoliv si s koňmi nevyrůstala jako my, máš to v krvi po tátovi," šeptá ji Alya.
,, Děkuju Alyo... nemyslela jsem si, že to doopravdy zvládnu, ale vy všichni jste mě podporovali a byli tu stále pro mě. To je neskutečné... nikdy jsem se necítila tak chtěná. Můžu říct, že konečně jsem doma," usměje se Marinette i na ostatních a všichni jí bez řečí vtáhnou do obrovského hromadného objetí.
,, Vítej doma Marinette," řekli všichni najednou a Marinette na chvíli začali slzet oči. Bylo to nádherné a dojemné a oni jí mají rádi. Stejně jako ona je. Marinette byla šťastná. Měla kamarády lidské i zvířecí. Měla úžasného kluka a milujícího tátu. I když jí chyběla máma, věděla, že ji seshora sleduje a je šťastná s ní.Po nějaké době kdy ji všichni pogratulovali i Chloé a po tom co Lila od hanby a poraženě utekla, šla konečně k Adrienovi. Když k němu přišla hned se na ní blonďatý kluk podíval. Věnovala mu krásný úsměv.
,,Tak co ? Spokojená ?" Usmál se i Adrien.
,,Velmi," usmívá se dál Marinette.
,,Dokonalé."
,,Joo."
,,Vezmu Tikki na pastvu nebo chceš ty ?" Zeptal se jí.
,,Půjdu já," kývla Marinette a pohladila Tikki.
,,Dobře," podal jí otěže a ona je vzala.
,,Díky."
Kývl a uhnul ji stranou.
,,Děkuju za všechno Adriene," podívala se na chlapce dívka.
,,Není zač," usmál se.
,,Právě že je.''
,,Zlato...ty a Tikki jste to zvládli spolu...já jsem nic neudělal," usmívá se.
,,Udělal si toho hodně," nedá se odradit.
,,No dobrá dobrá," Adrien to nakonec vzdal a jen se usmíval. Oplatila mu úsměv a objala ho ještě. Oplatil jí to.
,,Miluju tě Adriene."
,,Já tebe Marinette."
Usmála se na něj a on ji jemně políbil což mu hned oplatila. Objal jí kolem pasu a oba se na sebe usmívali.
,,Co budeš dělat zlato ?" Zeptal se po chvíli Adrien své dámy.
,,Půjdu dát Tikki na pastvu a nevím pak...
Co si vzít Angee nachvili ven ?" Navrhne najednou Mari.
,,Skvělý nápad zlato," usměje se.
,,Fajn....půjdu s tebou kouknout na Plagga, je nějaký divný dneska," zamyslí se blonďák a Marinette se udiveně na něj koukne. ,,Divný ?"
,,Jo a nevím co s ním je," pokrčí rameny Adrien.
,,Hmm tak uvidíme."
,,Ano."
,,Jdeme ?"
,,No jasně krásko," usměje se.
,,Super."
,,A proč se ještě nesvezeš vítězko ?" Uchechtne se zelenooký chlapec.
,,Kdo říkal, že ne ?" Zašklebí se.
,,Kdo ví," uchechtne se.
Ona se zasměje.
,,Tak go go krasko," zasměje se i Adrien.
,,Joo."
On ji pomůže do sedla a poda otěže. Ona si je veme a vyjede, ale tak aby jí Adrien s chůzí stačil.Po nějaké chvíli dojede Mari s Tikki a Adrien si zatím hladí Plagga a zkoumá jestli je v pořádku. Tikki s Marinette si chvíli jezdí kolem a vyvádí spolu a pak docválají k Adrienovi. Ten na Marinette koukne.
,,Tak co ?" Zeptá se Marinette.
,,Nevím,' pokrčí rameny mladík.
Ona ho sleduje a když s Tikki přijde bliž k Plaggovi, tak ho pohladí. On zabručí a odejde kus od nich a Adrien zakroutí hlavou. Mari Plagga sleduje a premýšli co mu je. Adrien jde zas za ním. Mari pilně přemýšlí.
,,Třeba mu chyběla Tikki," řekne Adrien když ho chytne.
,,Možné to je," kývne Marinette.
,,Hmm," Adrien si ho prohlídne a přemyšlí.
,,Pujdu odsedlat Tikki a uvidíme," řekne Marinette a Adrien jen kývne. Dívka se teda vydá k mistrovym stájím aby mohla svou klisnu konečně zbavit tíže sedla a všeho kolem. Mari odsedla teda Tikki, přehřebelcuje jí a sunda z ní ozdůbky.
Klisna si spokojeně bručí. Ona se usměje.
,,Líbí se ti to Tikkinko ?"
Ona zafuni. Pohladi jí a obejme jí.
,,Byla si dneska šikovná a výborná Tikkinko," pošepta jí.
Ona na souhlas zařehtá a nechá se objímat a Mari ji obijma a hladí.
,,Si moje krásná klisnička," šeptá ji něžná slova, ona frká spokojením. Mari se dál usmívá. Pak do ní šťouchne nosem.
,,Jo Tikki, půjdeme za nima ano ?" Klisna zakyvá hlavou a skloní se. Ona na ní vysedne. Tikki se rozeběhne a běží až na louku.
ČTEŠ
Spirit of Freedom
FanfictionJaký je to pocit žít celý život s tím že nemáte otce a máte jen matku, která zemřela na rakovinu. Marinette Dupain-Chengov 17 let, žije v New Yorku. Nemá přátele, ve škole je šikanována. Co se stane když zjistí že má otce, který se k ní nehlásil a...