29. Do cíle je málo času✔️

147 8 3
                                    

,,Fajn
,,Máš nějaké nápady ?"
,,Ani ne."
,,Ach jooo."
,,Tak se můžeme projít."
,,To zní fajn."
,,Tak pojď krasko." Řekne Adrien a ona se usměje a jde. On ji vede dál do přírody. Marinette okouzleně kouká kolem.
,,Miluju tu přírodu,"šeptne Adrien.
,,Je nádherná," poví uchvácena Mari.
,,To jo."
,,V životě jsem podobné věci viděla jen knížkách nebo na netu," přizná se dívka.
,,Tak tady to vše máš jak na dlani," usměje se blonďák.
,,A je to přímo dokonalé."
,,To jo.*l"
,,Bude zázrak jestli mě odsud někdo dostane pryč," zasměje se Mari.
,,Prostě si tě hodím na rameno a odnesu," zašklebí se a posadí se na jeden velký kámen.
,,No to bys zkusil," uchechtne se.
,,A co když skusím ?"
,,Adriene ! Já chci být v přírodě !!"
On se jen ušklíbne a vyrazí k ní.
Ona začne rychle couvat pryč.
,,Ale Broučku pojď ke mě," poví úlisným hlasem.
,,Neeee Adrieneee !"
On se s ďábelským ušklebkem přiblíží víc.
,,Jdi odemě !!" Varuje ho dívka a dál couva.
,,Ale lásko....předce se nebojíš
svého kluka," ušklíbne se víc.
,,Chceš mě odsud vzít pryč, takže jo !" Odfrkne si.
,,Nechci,"
,,Hmm ?" Nedůvěřivě ho zkoumá.
,,Měla by ses spíš dívat za sebe ať nezakopněš o kořen," podotkne Adrien.
,,Huh ?"přesně v ten moment dívka zakopne a spadne na zem. Samozřejmě on ji jde hned na pomoc.
,,Tvoje další lekce, měla bys koukat dopředu a i dozadu," poví Adrien a pomáhá ji vstát.
,,To se dá ?" Nechápavě si ho prohlíží.
,,Ne to musíš !"
,,Jak ?" Zeptá se a on ji podá ruku.
,,Ukážu ti to."
,,Hmm,"chytne se ho a on jí vytáhne na nohy.
,,Jak umíš matiku ?" Opta se jí.
,,Celkem dobře proč ?"
,,Víš když jedeš na koni, tak si musíš všímat okolí a cesty před tebou," začne ale ona ho přeruší.
,,Všímám."
,,Ale lépe...všimla sis že Tikki klopýta ?"
,,Huh ?"
,,No vážně mohla si zlomit nohu a to je u koní to nejhorší," řekne Adrien.
,,Ohhh... to ne !"
,,Jo....proto musíš mít oči všude."
,,Oh..jo, ano."
,,To půjde zlatí," povzbudí ji.
,,Já ti nevím," pobzdechne si černovláska.
,,Určitě," dál ji povzbuzuje.
,,No fajn."
On kývne.
Ona se pousměje. Adrien jí obejme jednou rukou kolem ramen.
,,Takže co budeme dělat když nejdem pryč ?"
,,Hmm... dobrá otázka,"
,,Jo."
,,A víš odpověď ?"
,,Never," uchechtne se blonďák.
,,Ach jo.."
,,Tak co se jen tak projít a zatoulat ?" Navrhne jí.

,,Klidně,"krásně se na něj usměje.
,,Tenhle usměv miluju," nakloní se a políbí ji. Usmívá se a oplatí mu polibek. On jí pevně obejme a dál líbá. Ona ho obejme kolem krku a vše mu oplácí. Pak se odtahnou a Adrien se na ní usmívá. Ona se také usměje čímž mu oplatí úsměv. Pustí ji a proplete si s ní ruku.
,,Tak můžeme ?"zeptá se jí a ona kývne.
,,Ano,"stiskne mu jeho ruku. Adrien se usměje a pomalu někam jdou. Mari se celý čas usmívá.
Takže prochází se lesem a Mari se zamýšlí.
Adrien jde vedle ní a bloumá v myšlenkách také.

Po nějaké době se ozve Adrien, ,,Tak co jdeme zpět ?"
,,Tak jasně," kývne.
,,Tak faaajn."
,,Jo," chytne ji za ruku a vede dál ke koním, u toho se smívá a jde. Dojdou k Tikki a Plaggovi. Ona ihned nasednou a vyráži.

Až dojedou kousek za farmu.
Pak koně pustí.
,,Co dneska budem dělat lasko ?" Optá se Mari.
,,Hmm..." pousměje se a koukne na ní, ,,přemýšlím ale nevím."
Ona na něj koukne.
,,Sakryš, ale ty jako správný chlap něco určitě vymyslíš."
,,Hmm...nic mě nenapadá."
,,Tak přemýšlej," uchechtne se.
,,Mooooc složitý."
,,Ach jaj, ty jsi moc složitý," zasměje se černovláska
,,No jo no jo."
Ona se směje a obejme ho. Adrien se usměje a oplatí ji to a Mari si vydechne. On ji pohladí na zádech a ona se spokojeně usměje.
,,Co si projít cestu kde ti povede závod?" Zeptá se jí blonďák.
,,To nezní jako špatný nápad,"
,,Tak fajn," usměje se a proplete si s ní prsty a jdou. Vše ji ukaže a dá sem tam nějakou radu. Ona vše pečlivě sleduje aby věděla.
,,A ještě tě naučím s Tikki přeskakovat překážky jo ?"
,,Oh...ano..to by mi dost pomohlo," nadšeně si oddechne Mari.
,,Jasně."
Usměje se na něj. ,,A kdy začneme ?"
,,Kdy chceš."
,,Nechám to na tobě ty si znalec."
,,Tak můžeme."
,,Fajn."
On kývne a oba vyrazí ke koním.Mari mezitím přemýšlí. Adrien zatím chytne Tikki, dá ji sedlo a ostatní věci a vede ji k Mari.
,,Díky Adriene."
,,Za nic."
Usměje se.
,,Tak nasedat krásko."
Ona kývne a vysedne si.
,,Tak," on ji upraví třmeny a začne ji říkat techniku skoku a ona ho poslouchá.
,,A hlavně musíš být uvolněná a otěže nechat volně...ale zároveň se drž v sedle když Tikki zabrzdí tak jí mužeš přeletět přes hlavu,"pohladí ji po stehně, ,,takže pevně stiskni stehna až Tikki vyskočí." Dopoví jí.
,,Dobře, rozumím všemu."
,,Tak si dejte obě pozor...pro obě je to nové," koukne na ní ze spoda a Tikki podrbe pod krkem. Marinette kývne a nadechne se. On poodejde a sleduje ji. Mari na chvilku zavře oči a pohladi klisnu.
,,Zvládneme to Tikki jo ?"
Klisna zakýva hlavou. I ona a vyjedou vpřed. Tikki sleduje barevnou překážku a moc se ji to nelíbí.
,,Zvládneme to holka, já ti věřím,"šeptne ji Mari. Tikki se rozeběhne a těsně před překážkou zabrzdí a postaví se na zadní. Mari spanikaři a trhne sebou čímž z ní s křikem spadne. A Tikki jen vyděšeně začne pobíhat kolem dokola a k Mari přiběhne Adrien.
,,Jsi v pohodě ?"
,,Nevím..asi jo," promne si záda.
,,Bolí tě něco ?"
,,Nestresuj Adriene jsem v pořádku....myslím..."
,,No fajn fajn....promiň asi by to Tikki měl někdo naučit," podívá se na klisnu která pobíhá kolem.
,,Jo...pravděpodobně," kývne Mari a vstane.
,,Pro dnešek konec...já to pak s Tikki zkusím."
Mari mezitím uklidní klisnu a šeptá jí chlácholiva slova na uklidnění. Adrien ji sundá sedlo i uzdu a nese to do sedlovny.
Mari Tikki konečně propustí a Tikki do ní šťouchne a v očích značí že se omlouvá.
,,To je v pořádku Tikki," pohladí ji a ona si zabručí a dál ji sleduje. Mari ji dá pusu na nosanek. ,,Bude to dobré Tikki."
Tikky ji spokojeně zařehtá.
,,A teď běž za Plaggem, uvidíme se zítra." ona zakývá hlavou a rozeběhne se pryč.
Mari jde za Adrienem, který je v sedlovně a srovnává všechny sedla a uzdečky. Mari ho z úsměvem sleduje. On si naštvaně bručí a proklíná za takový bordel.
,,Pomůžu ti zlato," ozve se mu po chvíli. On sebou škubne a otočí se na ní.
,,Proboha tohle mi nedělej."
,,Promiň mi,"jemně se zasměje.
,,Dobrý zlato," usměje se.
,,Tak pomůžu ti jo ?"
,,Jo to by bodlo."
,,Skvělý."
,,Musím tady udělat pořádek, každý se na to vykašlal," zabruči.
,,Spolu to zvládneme neboj," pohladí ho po tváři.
,,Děkuju ti," usměje se.
,,Nemáš zač."
,,Tak na co máš chuť ? Zem nebo poličky ?"

A jsem zase tady...omlouvám se ale je toho opravdu moc a plánuju další dvě knihy a jednu dopisuju ale zároveň mě tíži škola no uvidíme jak to bude dál....

Užijte si kapču jako já svoje blížící se narozeniny 😏😏 (22.5)
Zatím se mějte

EvilQueen

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat