19. Adrien se vrací....✔️

158 11 7
                                    

Je nový den a Mari vstává, za poslední dva týdny se jakž takž naučila ovládat Tikki ale pořád to není ono a ona má už jen týden a něco do závodu. Momentálně leží v posteli a proklína svět. A všichni jsou kolem na nohách. Po nějaké době se z postele vyhrabe i Mari a jde se umýt i obléct a jde akorát na snídani. Nino s Alyou řeší něco s koňmi. Mari se nepřítomne hrabe s lžící v jogurtu. ,,Co je s tebou" drcne do ní Alya. ,,Hm ? Oh.. ale nic..." ,,Vážně ?" ,,Jo jo..." ,,Na to že se ti vrací přítel se moc netvaříš" ušklíbne se Nino. ,,Huh ?" Mari nechápavě koukne.... nedošlo jí to. Oni dva se zasmějou. ,,Měla by sis odpočinout...jsi vážně mimo..." ,,Já jsem v pohodě..." ,,No dobře" řekne Alya a Nino kývne. I Mari kývne. Všichni dál snídají.

,,Tak co jedem za Adrienem" řekne Nino. ,,Emilie už vyrazila." Mari nejdřív nechápe a pak jí to cvakne. ,,Ježíš no vlastně jo..." ,,No já to říkal že jsi zapoměla na svého nebohého kluka..." ,,Ninooo...." ,,Anooo? Neboj se jen mu to řeknu" rozesměje se. ,,Ty jsi hňup...." ,,To vím..." ,,Ach jaj..." pronese Mari. ,,Co je?" Zeptá se Nino. ,,Rači nic... jdeme tedy ?" Usměje se Černovláska. ,,Jasně..." Trojice vstane a jde za Emili. Nastoupí a vyrazí za Adrienem.

A Adrien jen kecá s nějakou sestrou a čeká na ně. Čtveřice dojde na oddělení kde ležel. ,,Yeees jdu domů...už se sem nikdy nevratím" rozesměje se a jde k ním. Marinette, Alya a Nino se zasmějí. ,,Hoj lidi" přivítá se s němi. ,,Ahoj Adriene" Usmějou se holky a Nino ho poplácá po zádech. ,,Konečně Bro..." ,,Jo...ještě pár dní budu muset ležet ale už to bude dobrý..." ,,Tak to je super..." ,,Jo, ale do té doby umřu..." zakroutí hlavou Adrien. ,,Ale neumřeš, nepřeháněj tolik" Zasměje se Alya. ,,Mhhm.." zabručí Adrien. ,,Pokud nebudeš dělat hovadiny bude to fajn..." Řekne Mari a naráží na to jak spadnul z koně a dělal si z ní legraci. ,,Já ? A dělat hovadiny ? Ale prosím tebe..." ,,Abych ti něco nepřipomnela jo ?" ,,Pojď mi to pošeptat...." ,,Ty velmi dobře víš na co narážím..." ,,Nemám tušení" zašklebí se na ni Adrien. ,,Tak to by sme meli sestru upozornit, že trpíš sklerózou.....A popřípadě si tě tu nechají o něco déle" Ušklíbne se i ona. ,,Neeee" vyděsí se. ,,Jdeme a hned..." Oni tři se rozesmejí. ,,Neboj Adriene nechali by si tě tu i s Marinette, ona taky očividne trpí sklerózou" Ušklíbne se Nino. ,,Hmm ?" Adrien si je nechapavě prohlídne. ,,Já ? Jak jako já ?!" Rozhodí rukama Mari. ,,No jen řekni jak si ráno zapomněla na tvého nebohého kluka, který tu trpí už týdny" Dramaticky se rozhořčí Nino a Alya skrývá smích. Adrien se na ně podívá, chvíli nechápe a pak se rozesměje. Mari si jen uraženě odfrkne. ,,V pohodě to oddělení je nad námi..." ,,Ale já nezapomněla, jen mi to nedošlo" Ohradila se. Adrien se uchechtne. ,,Jdeme lidi..." Všichni kývnou a jdou. Nastoupí do auta a jedou na farmu.

Když tam dojdou tak vystoupí z auta. Adrien se protáhne a kouká kolem. ,,Co máte v plánu lidi ?" Optá se Nino. Adrien se tajemně ušklíbne. ,,Jdu dělat hájí." ,,Nenaspal si se už dost ?" ,,Vůbec ne..." ,,A cos v té nemocnici dělal ?" ,,Spoustů věcí..." ,,Jo a jaké ?" ,,Toť tajné drahý Nino..." ,,Pfff...." ,,A můj doktor mi nakázal ležet...." ,,No jo tak utíkej..." ,,Haha" zakroutí hlavou a jde. Oni tři se zasmějí a Mari se zamyslí. ,,Nevím jak vy lidi, ale já jdu za Tikki... mám už jen týden a něco a pořád to je semnou strašný... takže půjdu cvičit..." ,,Jasně" kývne Alya. ,,Tak zatím....Vidíme se u oběda..." ,,Pa..." Mari jim oboum kývne a odchází. Oni dva jdou něco dělat.

Mari přijde k mistrovi a očima hledá Tikki jako každý den. ,,Dobrý mistře..." ,,Dobrý..." ,,Jak pak se máte ?" ,,Ale jde to..." odpoví krátce. ,,Tak to je fajn..." kývne Mari. ,,To jo a co ty?" ,,Taky celkem dobře..." ,,Tak to je fajn...." ,,To jo...a co děláte ?" ,,Medituju..."
,,Není meditace přeceňovaná ?" ,,To určitě ne..." ,,Hmm...tak vás nebudu rušit...." šeptne Mari. ,,Měla bys to taky vyzkoušet...." ,,Meditovat ? No já nevím."  ,,Zkusit by se mělo vše..." ,,Hm..to je asi pravda ale nikdy jsem nemeditovala." Mistr kývne. I Marinette zakývá hlavou. ,,Měla by sis to zkusit Tikky...co kdyby jste si šli zaplavat ?" ,,Zaplavat ?" ,,No jasně...teplo dneska je a Tikky se musí jít umýt a zaplavat si v tom rybníku u lesa není zlý..." ,,Hmm...no tak dobrá.. půjdu s ní." ,,Fajn..."kývne mistr. ,, A kde vůbec ta záletnice je ?" Zeptá se Mari. ,,Někde pobíhá po lese..." ,,Jak jinak..." ,,Má svobodnou duši..." ,,To na ní obdivuji" ,,To já na všech...." Mari kývne. ,,Klidně běž do lesa ona za tebou přijde."  ,,Tak já půjdu..." ,,No samozřejmě..." ,,Tak naschledanou...." ,,Naschledanou Marinette..." Mari mu kývne a odchází. On ji sleduje dokud mu nezmizí z oči.

Tak dneska kratší kapča takže se moc omlouvám

Jinak jeeej konečně jsem to doupravila a dopsala a kdo chce vědět kdy bude další kapitola tak honem na instagram a kouknout na TALES_OF_LADYBUG_CHATNOIR
MOJE A ladybug_1616_ fanpage ❤️😏
Tak se zatím mějte a vidíme se příště

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat