Další den ráno se Mari vzbudí ale vůbec se necítí dobře, takže se ani nepřinutí k tomu aby vstala. Ostatní se věnují svým pracím. Mari leží v posteli neschopná vstát. Kolem jde Alya a zaklepe ji na dveře. Mari něco zamručí. ,,Joo ?" Alya otevře. ,,Tak tady jsi." Mari na ní koukne. ,,Jo..." ,,Dneska se valíš ?" ,,Není mi moc dobře Alyo." ,,Fajn" kývne Alya. ,,Tak odpočívej." ,,Jo... To mám v plánu" zachumlá se víc do peřin. ,,Tak zatím rozloučí se s ní Alya.
Uběhne nějáká doba a na dveře se ozve jemné zaklepání. ,,Dále" poví Mari a snaží se aby jí šlo slyšet. Adrien otevře a koukne na ní. Mari leží pořád zachumlana v posteli. ,,Ahoj krásko..." Koukne na něj. ,,Ahoj." ,,Dneska ležíš jo" dojde k ni s jídlem. ,,Mhmm...není mi moc dobře..." ,,Hmm....tady máš jídlo a nějaký prášek na bolest." ,,Díky polož to prosím na stolek." ,,Jasně" položí to tam. Mari kývne a snaží se o usměv. ,,Nechám tě odpočívat..." ,,Máš teď nějakou práci ?" Zeptá Mari. ,,Ani ne..." ,,Zůstaň tu chvíli se mnou prosím." ,,Jasně" usměje se a posadí se na kraj postele. ,,Díky...." ,,Za nic krásko..." Marinette ho chytí za ruku a pousměje se. On se pohodlně opře a stiskne ji ruku. Marinette si odechne. ,,A jak se jinak máš ?" Zeptá se Blonďák. ,,Co ti řeknu asi znudeně..." ,,Tak něco dělej" uchechtne se Adrien. ,,Nemám náladu něco dělat." ,,Faaaajn..." řekne Adrien. ,,Nevím proč mi je dnes tak blbě." ,,Taky nevím...." zammyšleně ji sleduje. ,,A jak se máš ty vůbec ?" ,,Ale jo jde to." ,,Tak to je fajn." ,,Taky si říkám." Mari se na něj zadívá. On se usměje a zadívá do dály. Mari kouká do stropu. ,,A to jsem chtěla dnes trénovat...och Tikki bude zas vyvádět když nepřijdu na naší louku." ,,Už tady byla" řekne s pohledem v okně. ,,Ach...vyvaděla ?" Adrien kývne, vyhrne si rukáv a na rameni jsou stopy po kousnutí. Marinette se ihned posadí i přes bolest hlavy ale to jí je teď jedno. ,,To...to ti udělala Tikki ?" ,,Jo" zasměje se. ,,Ta mrcha ke mě přišla ze zadu a kousla mě." ,,To ale není vtipný !" ,,Vždyť to nebolí...." ,,I tak..." ,,Klid Mari..." ,,Ale vždyť tě kousla !" ,,Chceš mě taky kousnout" ušklíbne se. Zadíva se na něj. ,,Kdo ví ? Možná" zašklebí se. ,,Hmm....že by někdo žarlil ?" ,,Vůbec..." ,,Tak si posluž" uchechtne se Adrien. Sleduje ho. ,,A vyléčí mě to ?" ,,Kdo ví." ,,Hmm" nakloní se k němu. On se usměje a sleduje jí. Marinette se zašklebí. ,,A zamknul si ?" ,,Nope..." ,,Tak bys to měl napravit" zašeptá mu. On se uchechtne, vstane, jde zamknout a pak se vrátí. Mari kouká na Adriena jak na svou kořist a čeká až k ní dojde. On s usměvem si sedne vedle ní. Ona se k němu víc přiblíží z vášnivou jiskrou v očích. Adrien ji s ušklebkem sleduje. Mari ho vášnivě políbí. Na to se Adrien usměje a prohloubí celou vášnivou libačku. Mari slabě zasténá a přidá do hry i jazyk. On ji dál hravě líba a sem tam kousne do rtu. Zasténa mu a pak se mu přesune na krk. Adrien zakloní hlavu. Ona mu začne dělat pěkné značky a zbavuje ho oblečení. On ji nechá. Marinette mu pomalu zlíbácelé tělo a on sem tam vzdychne. Mari mu jde po těle níž a níž a Adrien si vzrušeně skousne ret. Pochvíli vezme jeho chloubu a začne ho uspokojovat. On začne vzdechat a užívá si, když zrychluje a zpomaluje. Mari ho pomalu přivádí ke šťastnému vrcholu. To on je z ní v koncích a vzruší se. Na což se Mari pro sebe usměje ale dál ho týrá. Adrien si to užívá a stená jí dál. A jí to strašně vzrušuje to jeho stenaní.
Adrien to po chvíli nevydrží, protože ji chce a přitáhne si ji k rtům a vášnivě ji políbí. Mari mu to hned oplatí. On se s ní otočí , přemýstí se jí na krk a u toho sundavá oblečení. Zákloní hlavu a užívá si to. Dál jí libá a rukama šmejdí po jejím těle. Ona mu jemně vzdechá. Adrien věnuje jejímu tělu hromadu polibku a začne ji uspokojovat. Ona mu začne sténat a užívá si tu slast. On pokračuje a dráždí ji rukou. A ona se prohíba v zádech aby zintenzívnila tu slast. Na to jen Adrien zrychluje a zpomaluje a Mari je z něj po chvíli hotová. A když Adrien cítí jak se brzo vzruší , tak toho nechá, opatrně a pomalu do ní vnikne. Mari ho sleduje a nemůže uvěřit co se to děje, ale líbí se jí to. Adrien ji kouká do očí a ujišťuje se jestli je vše v pohodě a začne přirážet. Ona mu kývne a začne vzdechat když přiraží. On začne zrychlovat. A Mari mu stená ne sice moc hlasitě páč si to nemůžou dovolit ale i tak. Adrien vzdechá s ní a přiráží tak že jsou kousek od vzrušení. Mari se mu jen prohíbá v zádech. A najednou se oba vzruší a Adrien odpadne vedle ní a přehodí přes ně deku. Oba odechují. Mari se dívá do stropu a snaží se uklidnit své rychle bušící srdce.
Dál jen tak leží a Adrien se na ní otočí. ,,Asi bychom se měli ukázat že žijem." Koukne na něj. ,,Asi jo...To není od věci nápad." ,,Nebo si budou myslet že jsi mě nakazila" uchechtne se. ,,Tsss" zasměje se. ,,Prosím tě." ,,Už mě nějak bolí v krku" zakašle. ,,Heeeej" rozesměje se. ,,Nachcipana nejsem ty jo ? To abych tě už radši nelíbala" ušklíbne se. ,,No pravda na rty nemusíš" rozesměje se. Marinette se dál směje. On s ní a pak se uklidní. ,,Zatím jsem v pohodě." ,,Dobraaaa." Adrien se usměje a políbí ji. Mari mu to s laskou oplatí. Pak se odtáhne a sleduje jí. ,,Nemáš hlad ?" ,,Hmm....celkem jo..." ,,Jsem tě vyrušil u snídaně." ,,No to teda...Jak to hodlaš napravit ?" zasměje se. ,,Vytáhnout tě na oběd." ,,Dobrá taktika" zasměje se Mari. ,,No dobrá" natáhne se pro oblečení. Mari se protáhne a pak vstane a i když je nahá, kašle na deku nebo župan a vybere se rovnou ke skříni vybrat si oblečení. Adrien se obleče a koutkem oka ji sleduje. ,,Máš dokonalou postavu." ,,Eh...jo...Díky" vybere si oblečení a začne se oblékat. Adrien se opře o stěnu a s ušklebkem ji sleduje. ,,Hmm...striptýz zdarma." ,,No neber to" ušklíbne se na něj a víc se mu vyšpulí a až pak se oblékne. ,,Dokonalá" prohlíží si ji zasněným pohledem. Když už je oblečená tak mu zamává před obličejem. ,,Země volá Adriena." ,,Ještě chvilku se mi kruť " zasměje se. ,,Smůla já už se teď svlékat nebudu." ,,Nemusíš" usměje se a obejme ji kolem boku. Marinette ho obejme kolem krku. ,,Tak teda jdeme" usměje se taky a chytne ji za ruku. Mari mu ji stiskne a oba vyrazí do jídelny. Posadí se na své místa a Adrien pohledem hledá Nina nebo Alyu. ,,Vsadím se o cokoliv že mě hledali" uchechtne se. Ona se zasměje. ,,Nemusíme se sázet, je to jasné." ,,Jo" uchechtne se. Mari se dá do řeči s Chloe která vedle ní sedí z druhé strany. Brzo dojdou i ostatní a všichni se pustí do jídla.
Všichni dojí a pak Adrien , Mari, Alya a Nino jdou pro koně na pastvu, aby je dali do boxu. Alya a Nino sledují ty dva jak se na sebe culí. Adrien se celou cestu šklebí a provokuje. Mari se snaží ho ignorovat ale jí to nejde. On se pro sebe usmívá a pokračuje. Ona jen kroutí hlavou. Nino s Alyou se na sebe podívají. Zastaví se u ohrady a Adrienovi se rozzáří oči šibalstvím. Dovedou koně do stájí a pak se rozloučí a jdou pryč a Adrien zastaví Mari. Černovlaska na nej koukne. On se na ní dál šklebí. ,,Pojď znám lepší místo kde nás stoprocentně nikdo nebude rušit." ,,Huh ?" ,,Pokud nemáš jiné plány." ,,Noo....nemám" usměje se Mari. ,,Cestou se můžeme stavit za Tikky a mužeš ji taky pokousat." ,,Ha ha ha" ironicky se zasměje a Adrien ji sleduje. ,,No co lásenko" zašklebí se na ní. ,,Ale nic nic." ,,Jdu spadnout z Plagga" ušklíbne se a vydá se k lesu. ,,Agreste !" ,,Ano ?" Dojde k němu. ,,Opovaž se ! Nemáš lepší plány ?" ,,Ale no taaak." ,,Copak ?" uculí se Mari. Obejme ji kolem pasu. ,,Pojďme se třeba projét." ,,No jak chceš zlato." Kývne a oba vyrazí na louku kde se pasou koně mistra Fua.
Den ještě nekončí....
Zanechte tady nějaký pěkný koment protože ladybug_1616_ má dneska narozeniny 🥴
Díky a uvidime se příště...
EvilQueen
ČTEŠ
Spirit of Freedom
FanficJaký je to pocit žít celý život s tím že nemáte otce a máte jen matku, která zemřela na rakovinu. Marinette Dupain-Chengov 17 let, žije v New Yorku. Nemá přátele, ve škole je šikanována. Co se stane když zjistí že má otce, který se k ní nehlásil a...