20. Dobrá práce Plaggu...✔️

148 10 4
                                    

Mari se prochází po lese. Pochvíli se za ní ozve známe řehtání. Mari se otočí. ,,Tikki..." Zasměje se Mari. ,,Tady jsi..." Šťouchne do ni nosem a radostně zařehtá. Mari ji obejme a pohladí. Tikky si spokojeně zabručí. ,,Chyběla jsi mi..." Tikky ji očima naznačí že taky. Pohladí ji. ,,Půjdeme dnes k jezeru co ty na to ?" Tikky zabručí a zakývá hlavou. Černovlaska se usměje. ,,Super tak můžeme." Tikky se skloní a Mari nasedne. Tikky se rozejde. Mari se spokojeně usmívá. Tikky přidá do tempa a dorazí po chvíli k velkému jezeru a v dálce jdou vidět skály. Mari na to z úžasném kouká. Tikky se koukne kolem a pak se divoce rozeběhne do jezera až voda stříká všude kolem. Marinette se rozesměje Tikky běží do hloubky a začne instiktivně plavat. Marinette ji jen sleduje. Tikky si plave dál a pak když se dostane blíž ke břehu tak se zastavý a oklepe se. Ona se znovu rozesměje. ,,Tak co Tikki ? Lepší ?" Ta jen souhlasně zakývá hlavou. ,,To jsem opravdu ráda..." Ona se zastaví na mělčině a napije se. Mari se zadívá na jezero a na skály a sedne si na jeden větší kámen a přemýšlí. Tikky kousek poodejde a jde se pást. Mari si s kabelky vybere tužku a svůj menší bloček a něco si čmárá. Tikky se dál cpe. Mari čmárá krajinu před sebou a i s jemnou siluetou klisny. Tikky pak zvedne hlavu a kouká kolem. Mari dál kreslí. Tikky se začne procházet po břehu.

Mari po nějaké době odloží blok. ,,Měli by sme i jít trénovat Tikki..." Koukne na ní a rozejde se do vody a šilhá po ní pohledem. Mari ji sleduje. ,,Promiň klisničko moje ale bez tebe ten závod nedám..." Ona zafuní a zahrabe nohou a dal ji sleduje. ,,Nemůžu tě nutit Tikki já vím, ale si moje jediná naděje... znáš mě víc jak jiný koníci." Ona sebou oklepe aby se sebe dostala zbytek vody a běží klusem k ní. Mari vstane. Tikky u ní zastaví. Mari ji pohladí. A ona si jen dramaticky dlouze povzdechne a skloní se k ní. ,,Nedramatizuj to Tikki, jen té nafrněné Lile ukážeme že si nemá zahrávat." Tikky do ní strčí nosem a Mari nasedne. Tikky se rozejde. ,,Tak jo Tikki co to vzít tryskem přes les na louku ?" Tikky jen zabručí a rozeběhne se. Mari ji pohladí a pevně a zároveň odhodlaně se jí drží. Tikky se rozeběhne ještě rychleji. A spolu letí přes celý les. A u louky Tikky spomalí. ,,Výborně holka..." pohladí ji Mari. Tikky zastaví a odechuje. Marinette ji dál hladí. Tikky se rozhlíží kolem. Mari z ní seskočí a z kabelky vytáhne jablko, a následně natáhne rozevřenou ruku. Tikky si ho vezme a začne žvýkat. Mari ji pohladí a rozhlídne se kolem. Tikky do ni šťouchne jestli nemá ještě. Ona se uchechtne a dá ji ještě jedno. Tikky si ho vezme a dál žvýká. Mari se jde trochu projít. V dálce se objeví Plagg. Mari si ho všimne a sleduje ho. On zastaví a lehne si do vysoké trávy. Marinette se pousměje a dál se prochází. Tikky se jde přivítat s Plaggem. Mari kouka do dálky a přemýšlí. Tikky se otočí a jde ke své majitelce. Mari na ní koukne. ,,Tak jo Tikki, musíme pokračovat v tréninku dobře ?" Tikky zakývá hlavou a skloní se. Mari na ní nasedne. Tikky se hned rozeběhne. Trénují v rychlosti po louce. A v dálce je sleduje bloňďák. Oni dál trénují. Adrien si lehne do trávy, opře se o Plagga a dál ji sleduje.

Plagg po chvíli šťouchne do Adriena a odfrkne si. Adrien ji sleduje a koukne na Plagga a pohladí ho. ,,Copak je Plaggu ?" Vraník si znovu odfrkne. ,,Klid" šeptne a podrbe ho na krku. Na to si spokojeně zafrká. ,,Co myslíš jde jim to spolu co" koukne na Mari a Tikky jak jsou sladění. On souhlasně zařehtá. Adrien vytáhne z kapsy mikiny mrkev a podá mu ji. Plagg si ji vezme. Adrien se protáhne a znovu pohodlně opře o Plagga. Černý koník sleduje okolí. Adrien si zívne a zamyslí se.

Po dlouhé době si Mari s Tikki dají pauzu. Tikky jen se odběhne k jezeru napít. Mari ji sleduje a přemýšlí. ,,Jde ti to skvěle" křikne blonďák a dál se na ní dívá. Ona se otočí a uvidí blonďáka ležícího v trávě a jde k němu. ,,Díky... jak dlouho už tu si ?" Adrien se posadí. ,,Hmm...asi od chvíle co jsi vjela na louku..."  ,,Opravdu ?" ,,Jo i jsem tě viděl s Tikky v jezírku." ,,Stalkere jeden neměl si náhodou dělat hají doma ?" rozesměje se Mari. ,,Ale krásko" směje se taky. ,,Prý krásko" směje se víc. ,,Předce jsi moje přítelkyně" šťouchne do ní loktem. ,,Och promiň já zapomněla" rozesměje se a zašklebí se. ,,To bolí" chytí za srdce a dopadne dramaticky do trávy. Mari se směje víc a sedne si vedle něj. On dál leží a sleduje ji přivřenými oči. ,,Opravdu že tys nešel spát ?" ,,Kdy ?" ,,Když jsme přijeli na farmu..." ,,Ne...šel jsem zadním vchodem ven a do lesa tam si mě našel Plagg a byly jsem se oba projet." ,,Adriene....Když tě uvidí tvá máma bude zle..." ,,Proč myslíš že jsem šel zadem..." ,,Hele Adriene a nebojíš se, že se ti zas něco stane ?" ,,Ani ne..." ,,A nebojíš se že se bojí o tebe tvý blízký ?" ,,Možná ale co...už nevydržím ležet. Sám v nudném pokoji..." ,,Tak aspoň nejezdi hned." ,,Eh...měla jsi mi to říct před hodinou." ,,Adriene...." ,,Ano ?" ,,Nechci abys šel zas do špitálu." ,,Pročpak?" ,,Proto..." ,,Ale no tááák...." Mari na něj koukne. ,,Proč ?" nakloní zvědavě hlavu. ,,Eh...protože...je to tu bez tebe...uhm...Nevím jak to nazvat..." Adrien se k ní přiblíží. ,,Opravdu ?" ,,Eh..jo..." řekne Marinette. Adrien se ji zadívá do očí a Plagg na ně koukne a šťouchne do Adriena nosem a Adrien neudrží rovnováhu a doslova spadne na rty Mari a automaticky ji políbí. Mari hodně zrudne ale strašně moc, po prvé v životě si svůj první polibek nepředstavovala takhle a vůbec ne teď a tak je úplně jak opařena. I Adrien zrudne jak rajče a hned se odtáhne. ,,J-já...omlouvám se Marinette..." ,,Eh...j-jo..." On se koukne na Plagga a v hlavě proklíná. Ona pořád rudá jak rajče sleduje své ruce. Adrien se kouše do rtu a přemýšlí. Mezi oběma panuje to trapné ticho.  A přijde tam Tikky a jemně šťouchne Mari nosem do ramena. Mari se na ní podívá. Tikky je nechápavě sleduje. Mari neví prostě co udělat. ,,A-asi by jsme měli jít na farmu" řekne Adrien s pohledem na své boty. ,,Eh...j-jo máš pravdu..." Adrien se postaví a podá ji ruku. Mari ji přijme a vstane. Pak ji pustí. ,,Tak na farmě?" Mari kývne. Adrien se otočí a vyhoupne se na Plagga. Mari ví, že to Adrien nesmí ale není schopná slova tak jde k Tikki, nasedne na ní a uhání na farmu i s Adrienem. Adrien se zastaví kousek před farmou sleze s Plagga a s pohlazením ho nechá jít a jde zadem do baráku. Mari u farmy taky sleze z Tikki, obejme jí a pošepta jí pár hezkých slov a nechá jí taky jít. Adrien dojde do baráku a připlíží se k sobě do pokoje.

Mari se jde ještě projít po farmě a přemýšlí o tom co se stalo. I Adrien ve svým pokoji. Mari jde za Angelettou. Malá klisnička dovádí kolem ostatních hříbat. Mari ji sleduje. Ange si ji všimne a běží k ohradě. Mari se zasměje. ,,Ale ahoj malá" řekne když přijde blíž a jemně jí pohladí. Hříbatko si zabručí. Mari se usmívá. ,,Ty jsi už ale vyrostla od doby než jsem tě viděla naposled..." Angeletta zvonivě zařehtá. Na to se Mari usměje. Malá klisnička se otočí a znovu se rozeběhne k ostatním. Mari ji pozoruje a znovu se ztrácí v myšlenkách. Kolem nohou se ji otře Hugie. Mari si Hugie veme do náruče. Ona se k ní přitulí a začne vrnět. Mari se rozplývá. Hugie vrní jak malý motůrek. Nad tím přirovnáním se Mari rozesměje. Pak začne kotě, jemně přešlapovat. Marinette ji pustí. Kočička se ji otře o nohy a běží pryč. Mari se narovná a zamyslí se.

Ahoj te 😇😂

Tak 1. Ta fotka je pro představu jak to vypadá.....

2. Máááme první polibek 💋💋👄👄👄

3. Plagg ví...Plagg je boss 😂❤️

Tak uvidíme co bude dál....

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat