Nastane další den ráno, Adrien se budí brzo protože je zvyklej tak vstávat a koukne na Mari ve svým objetí a usměje se, myšlenky mu totiž zalítaji k včerejšímu dnu.
Marinette dál lítá ve svém snovém světě. On se koukne na čas a zjistí že je brzo na to aby se nepozorovaně vrátili do svých pokojů tak se pousměje a začne hladit Mari po zádech. Ona se jemně pohne, ale dál spí.
Usměje se a dál ji hladí, odhrne ji vlasy a jemně ji líbá na krk. Marinette se začne budit.
,,Dobré ráno, máme hodinu něž ostatní vstanou."
,,Jen hodinu ?" Zamumla rozespale
,,Broučku sice jsou tři ráno, ale je čas,"
,,Hmm...no faajn," zivne si.
,,Za deset minut můžeš spát jak dlouho budeš chtít,"
,,Mhmm...Dobře noo.."
,,Super...nebo tě mám snad odnést ?" zasměje se.
,,To zvládnu," uchechtne se.
,,Dobrá," usměje se a oblékne si mikinu.
Ona se posadi, oblékne se a i když je rozespata, tak vstane a protáhne se.
,,Mari," koukne na ní Adrien.
,,Hmm ?"
,,Viděla jsi někdy východ slunce ?" Zeptá se.
Ona pokrouti hlavou. Adrien se usměje a vezme ji za ruku.
,,Tak pojď ukážu ti,"
,,Huh..."
On jde i s ní na ten kopec kam ji jednou zavezla Tikki. Ona to tam hned spozná. Adrien ji vezme až na vrchol a natočí ji směrem ke slunci kde právě začíná východ slunce. Ona to obdivne sleduje, protože je to nevýslovná nádhera a dechberoucí zážitek.
,,Páni,"
,,Líbí ?" obejme ji ze zadu a opře se o její hlavu. Ona se usmívá a sleduje.
,,Je to dokonalé, páni," vydechne
,,To jo," poví Adrien a Mari se usměje a užívá si v tichu jeho přítomnosti i tu dechberouci nádheru. I Adrien sleduje a užívá si to spolu s ní.Oba teda se pokochají a jdou zpět na farmu
Dojdou tam a každý musí do svých pokojů, aby to nebylo nápadné. Adrien ji políbí a hodí tašku do pokoje a jde dělat své raní povinosti. A to Mari si jde ještě na chvilku zdřimnout i když ví, že jí čeká tuna práce a tréninku. A všichni dělají své věci a prozatím všude nastane klid.Po hodině se Marinette vzbudí a diví se, že spala jen hodinu, myslela si, že to bude trvat dýl, ale i tak prozatím už všichni dokončují své ranní práce. Ona si udělá ranní hygienu, převleče se a jde dolů na snídani.
Mari tam přijde a sedne si vedle Alyi, která tam už je a všechny je pozdraví. Oni ji jen pozdrav oplatí a snaží se neusnout. Mari se dívá po lidech a přemýšlí, Adrien naproti ní jen znuděně přežvykuje rohlík. Mari se prohrabuje v cerealiich a toulá se v myšlenkách.
,,Vy jste nějak dneska zamlklý," koukne na všechny tři Nino.
,,No asi jo," kývne Mari.
,,Hmmm," zamruči a pozoruje je.
Mari se opře o židli a koukne do stropu.Po nějaké době se nají, snídaně skončí a všichni si jdou po svém, Adrien se stratí venku a Mari jde jako vždy na její a Tikkino místo, kde jí už klisna čeká a v klidu se mezitím pase. Mari se k ní pomalu blíží. Tikki zvedne hlavu a koukne na ní.
,,Ahoj holka," Poví Mari a Tikki zafuní. Mari ji pohladi.
,,Dneska už musíme trénovat máme čtyři dny Tikki..." Klisna jen zakývá hlavou.
,,Skvělé," pohladi jí a usměje se. Ona jen zařehtá.
,,Tak půjdeme tě připravit k mistrovi a vyjedem na naší stezku," jen tiše zafrká a šťouchne do ní. Ona ji pohladi a pak na ní vysedne.
,,Jedeme," popožene ji a klisnička se rozběhne.
Mari se usměje a dá se do pozice kterou ji učil Adrien, Tikki běží dál s větrem o závod a Mari na tváři hraje šťastný úsměv.Po chvíli doběhne k Chalupě mistra fua a Mari seskoči. Tikky se jde projít po okolí.
,,Dobrý den mistře," ozve se Marinette.
,,Dobrý dobrý," ozdraví jí.
,,Jak pak se dnes máte ?"
,,Ale celkem fajn."
,,To je dobře," kývla dívka.
,,Ano,"mile se na něj usměje Mistr.
,,A co ty ?" Zeptá se jí.
,,Taky velmi dobře."
,,Skvělé."
,,Ano."Mistr kývne a sleduje své koně.
,,Tak já půjdu za Tikki,"veme věci, usměje se na mistra a jde.
,,Jasně měj se," rozloučí se.
,,Naschle,"odejde za Tikki a připraví si jí.
Tikky jen provokuje a chce si hrát.
,,Tikkiiiiii,"jen do ní silně šťouchne nosem, že spadne na zem.
,,Heej !" Zasměje se. Tikki pobaveně zafrká a sleduje ji.
,,Ty si blázen Tikki."
,,Znázorňuje že asi dneska se cvičit nebude," zazní za ní rozesmátý Blonďák na Plaggovi. Ona vstane, opraši se a otočí.
,,Jenže máme málo času,"
,,Ale máš ho dost,"seskočí z Plagga.
,,Čtyři dny Adriene ! To je sakra málo."
,,Zvládneš to jen se uvolni."
,,Ahh...ale hodně věcí ještě neumím," povzdechne si.
,,Nech to na Tikky ona to zvládne."
Řekne Adrien a Mari si znovu povzdechne.
,,Jen potřebuje někoho úžasného kdo si s ní rozumí...když si s Tikky budeš hrát tak se vaše pouto zpevní a ona ti bude opravdu moc důvěřovat....Ty to zvládneš i s ní...užívej si protože ať uděláš cokoliv tak trenuješ s Tikky na každém kroku." Usměje se a chytí ji za ruce. Podívá se na něj a pak se usměje a kývne.
,,Bude to dobré zlato,"
,,No dobře."
,,Super."
Ona se usměje. Adrien si ji stáhne do objetí. Ona mu ho oplatí.
,,Tak co budeme dělat ?" Zeptá se Mari.
,,Nemám zdání."
,,Hmm," ona se zamyslí.
,,Napadá tě něco ?" Podívá se na ni blonďák.
,,Ani ne," pokrčí rameny.
,,Hmm." ,,A máš něco důležité na práci ?" Koukne na něj černovláska.
,,Vůbec ne jen se tak nudím a loudám po okolí."
,,Tak co někam si někam zajet ? Daleko do přírody...příroda byla pro mě vždy fascinující," zasní se a koukne na Adriena který kývne.
,,Tvé přání je mi rozkazem m'lady," ukloní se jí a ona se zářivě se usměje.On se usměje a chytí Tikki za otěže.
,,Tak nasedat."Mari vysedne. Adrien ji podá otěže a vydá se za Plaggem. Mari chytí Tikkiine otěže. Adrien se na něj vyhoupne a chyti za hřívu protože nemá sedlo ani otěže.
,,Můžeme ?"
,,No jasně."
,,Super."
,,Jo."
,,Tak mě někam veď," zasmeje se Mari.
,,No faaajn." Zasměje se Adrien a popožene Plagga a vyrazí. Mari s Tikki jedou za nima. Adrien nechá Plagga ať si jde kam chce. Mari se rozhlíží po krajně. A i Adrien kouká kolem. Mari pohladi klisnu a užívá si přírodu.
,,Adriene," ozve se tmavovláska.
,,Ano ?" koukne na ní přes rameno.
,,Co si dát závod ?" šibalsky na něj koukne.
,,Jedu na koni na kterým se sotva udržím ale proč ne ?" Uchechtne se.
,,Předvedte se pane zařikavači,"
,,To jsi odkud slyšela ?" Podivil se.
,,Tajné zdroje," ušklíbne se.
,,Nino nebo Alya že ?"
,,Vlastně ne."
,,Hmm ?"
,,Tys mi to řekl," ušklíbne se.
,,Fakt...to si nepamatuju," zamyslí se.
,,Když se narodila Angelette," objasní mu.
,,No jo asi jo...tak jak si přeješ."
,,Skvělý," zasměje se. Adrien se ušklíbne, dá Plaggovi pokyn a ten vyběhne. Mari s Tikki se řítí za něma. Adrien ani nemusí pobízet Plagga, protože černý kůň zjistil že chtějí rychle běžet a tak se rozeběhne ještě rychleji. Neskrotna Tikki s Mari je dohání.
A oba běží po lese jak blázni.Mari se z plna hrdla směje když předběhnou s Tikki Adriena a Plagga. On se jen uchechtne a spomalí protože ho začíná bolet celé pozadí. Mari jede dál a směje se. Adrien se usmívá a pomalu jde za ní s Plaggem. Až vyjdou z lesa po nějaké době tak vyjedou na nějákou louku.
Mari pak zpomalý aby ji Adrien dohnal. Ten ji po chvíli dožene. Mari se usmívá, že vyhrála.
,No jo no jo."
Ona se zasměje. On se protáhne a mne si nohu.
,,Bolí ?"
,,Mhm," kývne.
,,Tak si dej klid Adriene.":
,,Vždyť jsem v Chillu."
,,Jo ale ať se ti to nezhorší."
,,A co mám jako teď dělat ?"
,,Hmm," mari se zamýšlí, ,,počkej přemýšlím."
On mezitím zastaví Plagga a sleze z něj.
Mari ho sleduje.
,,Co je ?"'
,,Nic jen tě pozoruju."
,,Dobře," usměje si a ona mu úsměv opětuje.
,,Takže krásko co máte dál v plánu ? Jsme daleko od lidi a jen v přírodě," podívá se na ní.
,,Chci využít každé chvíle naplno," usměje se Marinette.Nová kapča na světě 😌😌
ČTEŠ
Spirit of Freedom
FanficJaký je to pocit žít celý život s tím že nemáte otce a máte jen matku, která zemřela na rakovinu. Marinette Dupain-Chengov 17 let, žije v New Yorku. Nemá přátele, ve škole je šikanována. Co se stane když zjistí že má otce, který se k ní nehlásil a...