11. Život je boj...✔️

174 13 4
                                    

Zase ráno, všichni vstali a dělají svoji praci tak jako vždycky. Mari se vzbudí a jde se obléct, udělat rutinu a jde dolů. Už se podává i snídaně. Mari tam jde a snídá. Všichni jsou dneska, nervózní a napnutý. Lidi kolem řeší a venku se se ozvali auta které oznamovali příjezd a Alya s Ninem s nechutí vstanou a jdou ven. Mari jen přemýšlí copak se to děje. Kolem se ozve naštvaný šum a i Tomas vyrazí. Mari absolutně nepobíra situaci a jde ven za nima. Alya se opírá o dveře a nenávistně sleduje holky co jsou u auta. Mari k ní dojde a taky sleduje. ,,Jsme v prdeli" pronese Alya. ,,Proč ?" ,,Jo ty to vlastně nevíš...támhle ty namyšlený krávy jsou z farmy u podkovy. A zítra nás čeká závod." ,,Závod?" ,,Jo a celkově takové přátelské soutěže." ,,Přátelské jo?" ,,My jo...oni ne." ,,Hmm...a proč je tedy okolo toho takový zmatek ?" ,,Nechápeš není tady Adrien..." ,,Ohh..." ,,A Adrien je jediný nejlepší jezdec a proto jsme v háji." ,,Chápu, ale teď ho bude muset někdo nahradit ne ?" ,,Jo měl by ale nemá kdo." ,,Sakra a co teda teď ?" ,,Nic..." ,,Ale někdo za Adriena jet musí ne ?" ,,To je jedno Marinette my prohru přijmeme hrdě." ,,Ohh...beze snahy ? Vždyť někdo tu určitě jezdí tak dobře aby je porazil ne ?" ,,Kdo byl nejlepší jezdec, ale už nejezdí" kývne na Toma který si potřásá s rukou Nathali. ,,Hmm..." ,,Nakopeme jim zadky až bude Adrien zase v sedle." ,,To může trvat rok nebo dva... Teda tak to říkal doktor no..." ,,No jo ale pochybuju že to Adrien vydrží." ,,Ale měl by..." ,,No jo...jeho nedonutíš." ,,Hmm..." ,,No co" zasměje se. ,,A když se mu to zranění zhorší ?" ,,No to je pak jeho blbost." ,,Hmm...asi jo.." ,,Určitě..." Mari kývne. ,,Takže se jdeme přivítat jako vždy." ,,Jako vždy?" ,,Vezme me jejich koně a postaráme se o ně." ,,Dobře..." V dálce se od skupiny odpojí  jedna holka a jde k nim.
,,Kdepak je můj Adrienek?" Mari si tu holku jen prohlíží zkoumavym pohledem.
,,Co tě to trápí a není tvůj !" odsekne Alya, která se snažila to říci mile, ale nepovedlo se jí to. ,,Měli jsme se spolu sejít takže se ptám kde je!" ,,Tam kde ty ne." ,,No nic...najdu si ho sama" pohodí vlasy a zadívá se na ně povýšeně. Alya drží smích. ,,Hodně štěstí" poví ironicky. Lila protočí očima a jde do baráku. Mari jí jen sleduje a z otázkou se podívá na Alyu. Ona zakroutí hlavou. ,,To je ex Adriena...slečna se nesmířila s tím že už nejsou spolu..." ,,Aha...divný....A jak se jmenuje ?" ,,Lila Rossi chodili spolu tak dva roky zpátky když z Adriena byl namachrovaný blbeček." ,,Opravdu?" ,,Co?" ,,Byl namachrovany blbeček ?" ,,Jop..." ,,A co se stalo?" ,,No přijeli ze Španělska a pro něj bylo chvili šok když zjistil že má kolem sebe tolik koní...taky se jich bál....no a nějak byl prostě namyšlený...povyšoval se a nechtěl nic dělat...je dost hezký takže i hodně holek po něm jelo a nějak se dali s Lilou a ta ho skazila víc a pak jednoho dne byl Adrien hrozně moc naštavý a otevřel ohradu u klisen s hříbaty oni utelkli a když začala bouřka tak si pamatujeme jak Adrien vrazil do Lili a utíkal do lesa...vrátil se na černém koni se zlomenou rukou, ale zachránil celé stádo....od té doby se změnil...." ,,Hmm...tý jo..." ,,No jo...budeme doufat že se neuzavře do sebe." ,,No tak to snad ne..." ,,U Adriena nikdo neví dokáže rychle změnit náladu a chování..." ,,No...tak...stačí mu nedat podnety na změnu ne ?" ,,Jo ale bude to těžké..." ,,Tak snad to nějak dáme..." ,,Jasně, půjdeme ho navštívit třeba dneska..." ,,Klidně..." ,,Půjdeš taky ?" ,,Jasně ráda..." ,,Super..." Mari se usměje a i Alya. ,,Co teď ?" ,,Jdem vyložit ty koně...." ,,Jo...fajn..." ,,Tak jdem..." Kývne a vyrází. O všechno se postarají. Pak mají volno.

Alya a Mari jdou na oběd, pak se jdou obléct a spolu s Emilie jdou do nemocnice. Adrien znuděně kouká na strop. Po chvíli mu zaklepou na dveře. ,,Dále" řekne a dál hypnotyzuje stop. Oni vstoupí. Adrien se otočí a usměje se. ,,Ahoj..." ,,Ahoj" poví jednohlasně holky a Emilie se k němu hned hrne. ,,Mamii" prskne když ho políbí na čelo. ,,Copak sweetie ?" Nespokojeně si zabručí. Holky se začnou smát. ,,Hele to není vtipné..." ,,Celkem jo" zasměje se Mari. Usměje se a prohlídne si je. ,,Kde je vlastně Nino ?" ,,Musel zůstat na statku...to víš...přišla tvá ex a spol" řekne mu Alya. ,,Pane bože doufám že neví že jsem tady." ,,Neboj se nikdo ji neřekl pořád tě hledá na farmě a v okolí" vyprskne smíchy Alya. ,,Stěhují se..." Všichni se rozesmějí. ,,Já to myslím vážně." ,,Adriene" podívá se na něj Emilie. ,,Hmm?" ,,Víš že se sam přestěhovat nemůžeš..." ,,A co když budu chtít." ,,Adriene tohle sme jednou už řešili." ,,Stejnak už nebudu moc jezdit tak proč nemůžu za tvou sestrou do Španělka." ,,Adriene prosím..." On protočí očima. ,,I tak nejsi plnolety a chodíš do školy, promiň mi to, ale tohle nejde." ,,Hmm...ale příští rok jo a pokud počítám do 18 mi zbývá pár měsíců." ,,Adriene neblázni !" On protočí očíma a zadívá se na okno. Emilie si jen povzdechne. ,,Chci být sám." ,,Fajn..." Emilie naznačí dívkám ať jdou s ní a tak jdou všechny ven z pokoje. Adrien se pohodlně opře a zamyslí se. Ony si sednou v čekárně. ,,Co teď..." koukne na ně Alya. Mari mykne rameny a Emilie radši neodpovídá. ,,Hmm" vezme si mobil a napíše Ninovy. Mari jen přemýšlí. Doktor jí něco řekne o Adrienovy ve stylu že odmítá léky a Emilie jen zakroutí hlavou, rozloučí se a jde za holkama. ,,Pojďme domů Adrien potřebuje klid." Oni kývnou a jdou.
Nastoupí do auta a jedou.

Dojedou na farmu a vystoupí. Emilie se s nimi rozloučí a jde pryč. Oni se procházejí po farmě.
Alya ji vypráví o něčem. Mari poslouchá. A Alya pak skončí. Mari jen kýva hlavou. Alya se usměje a zamyslí. Mari přemýšlí. ,,Co budeme dělat?" ,,Nevím..." ,,Sakra..." ,,No jo..." ,,Co jít za mistrem a kouknout na tvého koně." ,,Tak pojďme..." Obě vyrazí. Po chvíli tam dojdou. Koně kolem dovádějí a Plagg s Tikky stojí dál od nich. Dívky je sledují a směřují směrem k chatce. Mistr sedí v křesílku a sleduje okolí. Dívky k němu přijdou a pozdraví. ,,Dobrý den dámy jak se máte ?" ,,Celkem dobře" řekne Mari a Alya kývne. ,,A vy ?" ,,Ale jo jde to." ,,Tak to je dobře." Kývne a dál sleduje dovádějící koně. ,,Ti mají asi hodně energie" podotkne Mari. ,,Něco se asi bude dít....normálně by buď dováděli všichni a nebo nevím...." ,,Jak to myslíte ?" ,,Ale...Nevím." ,,Hmm..." Mistr se usměje a dál kouká kolem. Mari přemýšlí a sleduje Tikki. Tikky sleduje okolí. Mari se stráci v myšlenkách. ,,Co teď děvčata?" ,,Nevím..." ,,Hmm..." ,,V poslední době se cítim divně..." prohlásí jen tak Mari. ,,Jak to myslíš ?" šeptne Mistr a Alya koukne na ní. , Já ani nevím. Míchaji se ve mě neznáme pocity a pořád mám takový pocit, divný, jako když víte, že má přijít bouře i když zatím svítí slunce. Nevím jak to nazvat. Ale vybuchuje ve mě totální chaos..." ,,Hmm..." zamyslí se Mistr. ,,Možná že je všechno tak rychlí" řekne Alya. ,,Jo možná jo" kývne Mari. ,,Doteď sem žila poklidný stereotypní život a teď ? Každý den je jedno překvapení za druhým..." ,,No to si taky říkám" zasměje se Alya. Mari se zasmeje s ní. ,,Je to pořád vše nové..." ,,Co tě dneska překvapilo?" koukne na ní Mistr. ,,Já ani nevím. Třeba...hmm...ten příjezd těch lidí z druhé farmy nebo dnešní Adrienovo chování...Nevím..." ,,Oni jsou zase tady" zděsí se a koukne na Alyu. Ta jen kývne. ,,Říkám jestli se sem přiblíží, tak je zastřelím!" Mari koukne na mistra s otázkou v očích. ,,Dělali mi tady bordel jelikož byl Halloween." ,,Ou...aha..." ,,No jo ale i tak nechci je tady jsou hrozný...nemají lasku ke koním a ani k sobě či jiným zvířatům a lidem." ,,Tak jak to, že mají farmu ?" ,,Jiný styl?" ,,Jo...používají bičíky a ostruhy na koně a nonstop trénují." ,,Ohh...ale to je...hrozný." ,,To teda u nás máme ostruhy jen pro hřebce ale to jsou jen v nutných chvílích..." Marinette kývne. ,,I tak jejich farma je nějáká vadná." ,,Jak to myslíš vadná ?" ,,Viděla si Lilu tak přesně takový jsou všichni." ,,Ouch..." ,,No jo..." ,,Takové lidi nesnáším..." ,,Tak to ani já." ,,A co budem tedy dělat ?" ,,Kdybych věděla tak ti to řeknu." ,,Safra..." ,,I tak pojedem závody jen tak ze srandy aby jsme si užili..." ,,A kdo pojede..." ,,Chloe, Kim, Nino, Rose, já a Adrien chybí..." Kývne. ,,Tak fajn..." ,,Jo..." Mari se usměje. Alya kývne a zamyšleně kouká na koně. Mari přemýšlí o tom závodu. ,,Pořád mě udivuje proč si tě Tikky vybrala" pronese do ticha Mistr. ,,Hmm ?" vytrhne se z myšlenek. ,,Říkám že tyhle koně jsou jen tak na chov a nebo aby dál žili svobodný život a je zvláštní že si vybrala tebe....stejně jako Plagg si vybral Adriena i když to moc nedává najevo." ,,Hmm...no jo...asi to je poněkud zvláštní..." ,,Pravda..." ,,Vy věříte té legendě mistře ?" zeptá se najednou Mari. Koukne na ní a zamyslí se. ,,Věřím protože se už ne jednou zplnila." Mari se zatváři udiveně a pak nasadí takový divný face, který říká, že moc to nepobírám. ,,Proč se nezeptáš Alyi jak se dala dohromady s Ninem" koukne na ní a ta se jen rozesměje. Mari na ní koukne. ,,Opravdu ?" Alya kývne a vstane. ,,Ukážu ti Trixx..." Mari kývne. ,,Fajn..." Dojdou k ohradě a Alya ukaže na koně v dálce. ,,Ten zrzavý je Trixx a ten vedle ten tmavě hnědý je Wayz to je Ninův oblíbený kůň." ,,Chápu..." Kývne a s myšlenkami je sleduje. ,,Jsou nádherní..." ,,To teda..." ,,Hádám že všichni mají jména, že jo ?" ,,Jo..." Mari kývne a sleduje je. Alya se zamyslí a pak ji začne ukazovat všechny koně a řekne o nich jak se jmenují a stráví tím zpoustu času. Mari ji zaujatě poslouchá. Pak se usměje a pohladí Tikky, která k nim zvědavě přišla. Mari se také usměje a koukne na Tikki. Tikky je sleduje. Mari se jí dívá do jejich modrých očí. Tikky skloní hlavu hlavu a šťouchne do ní. ,,Copak?" Pohladí ji. Nespokojeně si zabručí a pak se rozejde zpět za Plaggem. Mari ji pozoruje a přemýšlí. ,,Tak asi půjdeme." ,,Jo asi jo..." Kývne a otoči se. ,,Naschledanou Mistře..." ,,Naschledanou" řekne i Mari. On jim kývne a dál odpočívá. Oni se vracejí na farmu. A jdou hned spát.

Nová kapča...
Takže jaký pocity a názory 😏😏😏

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat