Je nový den a všichni řeší co budou dělat a tak. Mari u snídaně přemýšlí. Všichni pak jdou dělat své věci. Mari pak vyjde ven a rozhlíží se. A venku běží Alix a kope si s míčem a pokřikuje na Nathaniela s Kimem ať si pohnou. Mari se otočí za křikem. Ona na ně dál pokřikuje a směje se když na ní něco hodí a ona se vyhne. Mari je dál sleduje. Kim se pak natahne a hodí na Alix nějaký prázdný pytel ale ten letí směrem k Mari. Mari se vyhne. ,,Promiň" Křikne na ní Kim. ,,V pořádku nic se neděje..." ,,Máš dobrý reflexi" kopne k ni míč Alix. Mari ho chytne a kopne jí ho zpět taky. ,,Díky..." ,,Za nic..." vezme si Alix míč do ruky. Mari se usměje a kývne. ,,Máš co na práci ?" Zeptá se Alix. ,,Ani ne..." ,,A nechceš nám pomoc ?" Křikne Kim. ,,Ráda a s čím ?" ,,Pojedeme do lesa a skontrrolujeme cestu na magickou jízdu..." kývne Nathaniel. ,,Uu no tak ráda vám pomůžu, jistě." ,,Super" rozesměje se Alix. ,,Aspoň nebudu sama mezi těmi magory." Mari se uchechtne. Kluci zavrčí a hodí po holkách balonky s vodou. Následně obě vypísknou a jsou mokré. Oni se rozesmějou jak blázni. ,,Tak tohle ne !" Křikne Alix. ,,Do toho zlato" křikne Kim. ,,Pojď Mari dorazím je" Řekne Alix a Mari kyvne a obě vyrazí za něma. Kluci se rozesmějí víc a prchají pryč. Holky za němi uhaní.
Obě holky běží, po chvíli, do baráku se převléknout. Když se převlečou, tak jdou zas ven aby mohli vyrazit. Kluci zatím vše naložili na auto a čekají na holky. Oni přijdou, nastoupí a všichni vyráží. Dojedou někam a pustí se do práce a u toho se hodně baví. A uběhne jim půlka dne a vrátí se. Všichni ve velmi dobré náladě. ,,Já už se taaaak těším až pojedeme.." řekne Alix. ,,A jak to vůbec probíhá ?" Tazavě na ní koukne Mari. Alix se usměje. ,,Celý den necháme koně ve stajích aby odpočívali... potom i mi si dáme chill a pak když nastane večer tak si každý připravíme svého koně, upravíme je že jim namalujeme různý znaky na těla, zapleteme copánky a tak a pak jedeme...první jede hlavní jezdec a v lese pak jezdíme jak chceme....v ruce máme jen hoříči pochodeň nebo baterky ale pravidlo je že na jednom stanovišti uhasíme pochodně a máme jen baterky které ale necháme vyplé a pak jedem za svitu měsíce" řekne nadšeně Alix. ,,Páni to zní opravdu kouzelně." ,,Je to úžasný..." ,,Tomu věřím..." ,,Co ty ? Pojedeš ?" otočí se na ní Nathaniel. ,,Eh..já ? No.. nevím..." ,,Já nepojedu jelikož moje klisna má hříbě a nechci to riskovat." ,,Jo chápu..." Nath jen kývne. Mari se usměje. ,,Co budeme dělat" řekne Kim. ,,Nevím..." ,,Sakra..." sykne on. ,,No joo..." šeptne Mari. ,,Hmm..." ,,No..." ,,Co ?" koukne na ní Alix. ,,Nevím přemýšlím..." ,,Fajn" Alix koukne na koně v dálce. Přátele, jsou v tichosti.
Všichni jsou na dvoře a užívají si klid a v tu chvíli tam přiběhne rozuřená klisna která pohledem hledá Mari. Mari sedí na lavičce s Alix a Kimem. Někde u vrat se ozývá řehtání. Mari zbystří a vstane. ,,Uhm...budu muset jít..." Oni dva jen kývnou a dál si užívají klid. Ona jím kývne a rozběhne se k vratům za Tikki. Klisna běhá sem a tam. ,,Tikky !" Bíla klisna zvedne hlavu a zpomalí a když pozná hlas Mari tak se k ní rozejde. Mari jen přeleze vrata a jde k ní. Tikky zafuní a zastaví. Mari jí pohladí ,,Copak holka ?" Tikky se oklepe. Mari ji dál chlácholivě hladí. Klisnička si zabručí. ,,To bude v pořádku Tikki...Klid holka" pošepta ji a dál ji hladí. Tikky se po chvíli uklidní a šťouchne do ní nosem a nespokojeně si zabručí. ,,Ach Tikki copak se ti stalo, že si tak nervózní ?" Klisna otočí hlavu na sedlo co má na zádech. Mari se na něj koukne a pak koukne na Tikki. Bílá klisna si znovu zabručí a skloní se. ,,No..dobře...vážně Tikki ?" Ona jen zakývá hlavou. ,,Tak tedy dobře" Mari na ní nasedne. Tikky se hned rozejde. Mari se ji drží a uklidňuje se jak včera s Adrienem. Tikky se rozeběhne rychleji. Marinette se jí drží pevněji. Tikky běží dál a u lesa spomalí. Mari ji pohladí. Tikky si jde dál. Mari se rozhlíží po okolí. Tikky jde a po chvilce dojde na místo kde se s Mari setkala poprvý. Mari to místo velmi dobře spozná. Tikky se zastaví a zadívá na místo kde ležela a oklepe se. Mari ji něžně pohladí. Tikky na ní otočí hlavu. Černovláska na jejím hřbetě kývne. Otočí se a zase se rozejde. Mari vzpomíná na ten den kdy ji malém roztrhal ten vlk a podívá se na Tikki a jak na ní sedí tak se k ní nakloní a obejme jí kolem krku. ,,Díky Tikki..." Ona jen tiše zařehtá na souhlas. Marinette se usměje a pohladí jí. Tikky si odechne a jde dál. Mari se vzpřímí. Tikky se uvolní, přidá do kroku a dostane se na cestu kterou dneska upravovali. Marinette se rozhlídne. Tikky jde ve svým tempu dál. Mari přemýšlí kam jdou. Tikky se rozeběhne a Marinette se jí pevně drží. Ona běží dál a víc se vzdaluje od farmy. Mari se jí pevně drží a kouká vpřed. Pochvíli se Tikky zadychá a zpomalí a v dálce se objeví farma jejich soupeřů. Mari se na ní zadívá. ,,Pročpak jdeme sem Tikki ?" Klisna na ní otočí hlavu a sleduje ji. Mari na ní koukne. Tikky na ní kouká s otázkou v očích. Mari přemyšlí. Tikky se pak otočí a rozeběhne se zase zpět. Mari jen přemýšlí proč tam byli.
Tikky po nějáké době doběhne před barák Mistra fua. Mari celá rozkopána s jízdy seskočí dolů. Mistr je sleduje z verandy. Mari to prodýchává. Tikky do ní dloubne nosem a koukne na ní s výrazem ,,a co já..." ,,Promiň Tikky...." Klisna zabručí a znovu do ní dloubne nosem. Mari jí dá dolů sedlo i uzdečku s otežemi. Tikky se rozeběhne pryč a vyválí se v trávě. Mari se nad tím zasměje. Klisna pak vstane oklepe se a jde za Plaggem. Mari jde pak za mistrem. Ten sedí ve svým křesle. ,,Dobrý den Mistře..." ,,Dobrý Marinette..." ,,Nevíte copak to je s Tikki ?" ,,Ani ne...." ,,Hmm..." ? ,,Možná je dneska netrpělivá...musíš jí říct co po ní chceš...zatím podle jízdy velí Tikky." Mari si povzdechne. ,,Je to těžké místře..." ,,Já vím ale pro začátek to bylo dobré nebo ne?" ,,Asi jo...." ,,Bude to lepší" usměje se Mistr. ,,Snad jo...."
Jsem Happy 😂😂😂😂😂
Slíbila jsem kapitolu tak taky ji máte 😂😂😂😂😂Ale chci vám říct že teď si dávám menší pauzu. Všechno máte ve zprávě takže doufám že mě neukamenujete a budete mi držet palce ať to napíšu co nejdříve
Vaše Tina 😈🖤😈
ČTEŠ
Spirit of Freedom
FanfictionJaký je to pocit žít celý život s tím že nemáte otce a máte jen matku, která zemřela na rakovinu. Marinette Dupain-Chengov 17 let, žije v New Yorku. Nemá přátele, ve škole je šikanována. Co se stane když zjistí že má otce, který se k ní nehlásil a...