32. Dnes je ten závod...✔️

115 9 7
                                    

Nastává další den ráno. Slunce už se začíná škrábat na oblohu a to jakoby náš Adrien vycítil a hned se probudí. Vymaní se opatrně z naruče své krásky Mari a jde se připravit na svou každodenní práci a co navyše na velkolepý den D, který dneškem nastal. Zatímco Marinette si ještě nic netušíc spí, ale kdyby si uvědomovala co je dnes za den, šílela by už od rána. To samozřejmě Adrien nechce dopustit a nechává ji spát a odpočívat na dnešní velký den. Tak se teda umyje a obleče a jde pomáhat své mámě s přípravami.

Marinette se po nějaké době budí úplně odpočata a připravena na cokoliv. To už se dole dávno chystá snídaně a Mari se jde obléct a udělat hygienu a už připravena jde spokojeně dolů, zatím vůbec ji nedochází co je za den a Adrien se prochází mezitím po venku.
Mari přijde spokojeně dolů a všude vládne nezvyklý klid a ticho. Ne že by jí to vadilo, to si celkem užívá, ale každé ráno tu už všichni jsou nastoupení na snídani a je tu obrovský shluk. Co je dnes jinak ? Že by měl někdo svátek a připravují překvápko? A bez ní ?! Ne ! Počkat nemá ona svátek či narozky ?! Počkat ne... ona je má až za půl roku. Tak co teda ? Hmmm...

Z myšlenek ji vyruší zvuk auta na příjezdové cestě, když už je Mari u dveří, takže to zřetelně jde slyšet. Následně se ozve hodně hluku a Marinette otevře a vyjde ven se zvědavě podívat, co se to dnes děje. Když však z auta vystoupí zákeřná brunetka Lila, jakoby někdo Marinette kopl a jí hned cvakne co je dnes za den a co se děje.... DNES MÁ SVŮJ ZÁVOD !!!

Všichni kolem jen kecaji věci kolem Lili a Alya s Ninem berou zase jejího koně do stáje. Marinette, která si uvědomila celou věc teď v hlavě proklíná. Měla vstát dřív a ještě se jít na rychlo procvičit, teď už nemá vůbec žádný čas !

Jak si tak v hlavě nadává ani si nevšimne, že se za ni objeví Adrien.
,, Dobrý Marinette ?" Zeptá se a ona sebou škubne a otočí se.
,,Uhh ? Adriene. Ale jo... asi.." odpoví rychle.
,,Vážně ?" Adrien ji neurčitě sleduje.
,,Ne..." povzdechne si Mari a on si jí přivine do náruče.
,,Půjdeme za Tikki už se na tebe těší," šeptne jí a Adrien a ona kývne  a obejme ho.
,, Dobře,"
On se usměje, polibí ji do vlasů a chytne za ruku. Marinette mu mírný úsměv oplatí.
,,Tak jdeme princezno."
,,No jo."
,,Ne, že bych tě honil krasko, ale někdo mě hledá a já se radši stratím," uchechtne se Adrien, když kývne směrem k Lile.
,,Chápu."
,,Tak jdeme."
,,Ano."

Oba dojdou k mistrovi, kde už na ni čeká úplně krásně upravená Tikki. Která má pod sedlem dečku, která je rudá s červenými puntíky a sedlo s úzkou je černé a na slunci se krásně blyští a sama Tikki má hřívu zapletenou v malých copancích. Mari jen s údivem na ní kouká. Je překrásná.
,,Copak," zasměje se Adrien. ,, to jsem ti neřekl že musíte být upravený a to obě ?"
,, Nezmínil ses,"ušklíbne se.
,,Nevadí...třeba upravím i tebe," úšklebek ji oplatí.
,,Jo ?" Uchechtne se.
,,No jasně...obléknout a vlasy upravit...nic těžkého," kývne spokojeně Adrien.
,,No tak to chci vidět," proměři si ho.
,,Ale jestli budeš kousat, jak tahle potvora tak to bude tvrdý," upozorní jí Adrien a Mari se rozesměje.
,,To vůbec není vtipne," odfrkne si blonďák.
,,Ale trošku joo," tlumí smích Marinette.
,,No hahaha....příště to nechám na tobě," pohrozí jí.
,,Mhmm,"zašklebí se.
,,Fajn Tikki si viděla, tak je řada na tobě."
,,Ohhh a dopadne to dobře ?" Zeptá se pobaveně dívka.
,,Když budeš zlobit dostaneš bičíkem," ušklibne se Adrien.
,,To víš že jo," taky se ušklíbne.
,,No to si piš."
,,Vůbec."
,,Bojíš se ?" Koukne na ní.
,,Ne."
,,No dobrá."
,,Proč bych se mela ?"
,,Uvidíš."
,,Hmm ?"
,,No pojď než Tikki začne být vzteklá," popožene jí Adrien..
,,No eh fajn.."
On ji vezme za ruku a vede do baračku mistra a ona se nechá vést s velikou zvědavostí. Adrien ji zavede do pokoje, kde je na posteli připravené červené sako černé rajtky a holiny. Ona se na to kouká.
,,Pro tebe....skasnul to tvůj táta a těší se až tě v tom uvidí," poví Adrien s úsměvem.
,,Ohh.. páni," dívka nemá slov.
,,Jo a myslím, že hodně lidí se těší," dodá.
,,Co když to vše dnes zvoram ?" Začne pochybovat Marinette.
,,To ani nezkoušej a když se to stane tak co....nic se nestane tvoje výhra je, že ses naučila jezdit na koni a nemáš strach z nich." Pohladí ji.

,,Hmm....ale já nechci aby Lila vyhrála. Nechci ji dát další důvod ke zvýšení toho jejího přiblblýho ega," odfrkne si černovláska.
,,Tak proto věřím že s Tikki doběhneš jako první !" Povzbuzuje jí, ale ona si jen povzdechne.
,,Copak?"
,,Ale nic."
,,Povídej," naléhá dál Adrien.
,,Mám strach, je toho moc. Chci aby tu semnou byla máma..." zakňučí Mari a on na ní koukne.
,,Vím, že tu není tak že si s ní mužeš popovídat, ale bude tady navždy," položí ji ruku na její hrudník, ,,navždy tady bude."
Ona na něj koukne ze slzama.
,,Chybí mi."
,,Já vím," smutně na ní koukne a obejme ji, ona mu hned objetí oplatí.
,,Bude to dobré krasko," šeptá jí.
,,Snad ano," vydechne a Adrien tiše kývne.
Ona v jeho objetí sleduje to oblečení a přemýšlí. Zvládne to dneska ? Nebo to bude úplne fiasko ?

,,Všichni ti věříme," ozve se po chvíli Adrien, když vidí její skleslou tvář.
,, Já vím a jsem vám všem za to moc vděčná," kývne Marinette.
,,Nemáš zač krásko."
Ona jen kývne a Adrien se usměje na co mu i ona úsměv oplácí.
,,Tak já ti dám teď chill a v klidu se připrav," pustí ji z objetí.
,,Dobře,"
Adrien jí vtiskne pusu na tvář a jde ven za Tikki. Ona si s povzdechem veme to oblečení a jde se obléct. Když se obleče, prohlíží se v zrcadle a musí uznat, že vypadá opravdu dobře. Mezitím co se Marinette připravuje, Adrien čeká venku u Tikki, jemně jí hladí a sleduje okolí. Cítí, že dnes to bude dokonalý den.

Mari po nějaké době už upravená dojde za ním a on kouká po okolí a opírá se o Tikki. A když za sebou slyší kroky, tak se otočí a zadívá se na dívku před ním. Marinette ho jen strnule sleduje. Vážně vypadá dobře ? Nenamluvila si to jenom ? Co když je trapná ?
,,Jsi...jsi nadherná,"vydechne zasněně Adrien jakoby jí četl myšlenky a dál si jí prohlíží.
Ona trošku zrudne, ,,Děkuju."
On se na ní usmívá tak jako i ona na něj.
,,Tak chce se slečna projet ?" Zazubi se blonďák.
,,Asi," rozpačitě kývne.
On se usměje a dívka se usmívá na něj svým krásným úsměvem, který dokáže mít jenom pro něj.
,,Tak prosím slečno," odstoupí od Tikki a Mari kývne a jde k ní. Adrien jí ještě pohladí po nose a klisna zafrká. Mari Tikki pohladí a vysedne na ní.
,, Je to náš den holka," popláca ji jemně Marinette a Tikki zařehta.
Adrien se usmívá a podá jí otěže. Ona děkovné kývne když si je vezme a Adrien popláca Tikki po krku a sedne si na schod u baráčku. Mari na nic nečeká a vyjede směrem k lesu a Adrien jí sleduje dokud se mu nestratí ze zorného pole. To se jen pousměje a vydá se na pastvu za ostatními koňmi, kteří se spokojene pasou a on je sleduje a mezi nimi hledá Plagga. Ten si tam běhá někde a nevnímá okolitý svět, tak ho blonďák nechá a také se jde projít lesem.
Všechno je krásné a v klidu až Adrien nemůže uvěřit, jen si cestou dává pozor aby zase nezahučel do nějaké pasti a v klidu dál jde.

Po chvíli Adrien zastaví a užívá si pohled na okolí a krásný slunečný den, když za sebou uslyší zapraskání větví, ale zatím se neotočí.
,,Ale ale koho jsem to konečně našla ? Že by můj kluk ?"

Aaaa už by jsme to asi měli pomalu končit 😏😏😏

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat