22. Co nás ještě čeká...✔️

150 8 3
                                    

Adrien se ráno vzbudí a jen tak leží a pak vstane udělá hygienu a jde ostatním pomoc se zvířaty. To samé i u Marinette. Všichni z farmy jdou na snídani, která proběhne v klidu. Pak si všichni jdou dělat co chtějí. Marinette jde i ze svou oblíbenou knížkou někam do klidu na dvoře a začte se. Adrien pomáhá své mámě.

Uběhne nějáká doba a k baráčku si to vykračuje blondýnka, která kouká do telefonu a moc okolí nevnímá. Mari jde směrem do baráku a u toho čte tu knihu. Obě po chvíli do sebe narazí a spadnou na zadek. ,,Au kruci...mobil" chytne ho do ruky a odychne si. Mari si mne hlavu. ,,Promiň" koukne na ní. ,,Ale jo dobrý" schová si mobil do kapsy. Mari se postaví a podá blondýnce ruku, aby ji pomohla vstát. ,,Díky" řekne a s její pomocí se postaví. ,,V pohodě" řekne Mari a Blondýna kývne. ,,Vím že už mě asi znáš ale my dvě sme se ještě moc osobně nepotkali....Jsem Marinette." Blondýnka na ni koukne a pak pronese. ,,Chloe..." ,,Těší mě" řekne Mari. ,,I mě." Mari se usměje. ,,A jak se máš ? Viděla jsem tě jét na té bílé klisně." ,,Jo fajn
Ehm..jo jezdím na Tikki." ,,To je super snad nakopes Rossině prdel." ,,Ponasnažím se..." ,,Někdo by měl konečně ukázat že je lepší než ona." Mari kývne. ,,To jo...." ,,Co to vlastně čteš ?" Ukáže Chlo na knihu. ,,Oh
Čtu román Dívka z titulky" usměje se Mari. ,,Tak to jo...to neznám" uchechtne se Chloe. ,,Ale je to fakt super" zakývá hlavou Marinette. ,,No jo já otevřu knížku leda tak ve škole." Mari se zasměje. ,,Rozumím...." Chloe jen kývne a zasměje se taky. ,,A co vůbec děláš ty ?" Zeptá se zvědavě Mari. ,,Přemýšlím jaký video hodíme na blog...." ,,Blog ?" ,,Jo...Alya a já máme na internetu blog...kde mě Alya natáčí jak jezdím a teď se věnujeme parkuru..." ,,Ah tak...chápu" kývne Černovláska. Chloe se usměje. ,,A co vlastně děláš kromě čtení ?" Mari ji usměv oplatí. ,,Maluju, věnují se poezií a tak." ,,Tak to jo..." Mari jen kývne s usměvem.

,,A jak se ti tady líbí na farmě....Celkem dost změna odstěhovat se z New Yourku ?" Zeptá se Chloe po dlouhé době ticha. ,,To teda ano, změna je to obrovský ale líbí se mi tu na farmě moc. Naučila jsem se soužití i s koňmi a už to jde samo...." ,,Jo...počkej na prázdniny...to je to tady šílený." ,,To už jsem slyšela" rozesměje se Mari. ,,Jo..." ,,Každopádně těším co přinese život tady...." ,,Určitě hodně zajímavosti..." ,,Tak tomu plně věřím..." Chloe kývne a zamyslí se. ,,Stejnak se budu těšit a někdy možná děsit." ,,V pohodě...dneska přijedou tři děti teda čtyři." Mari kývne že rozumí. ,,Ale to jsou spíš sourozenci Alyi a Nina...panebože bude tady zase rodeo s němi" zakroutí hlavou. Mari se zasměje. ,,Jak malý jsou ?" ,,Všem je deset kromě Manon ty je 8..." Marinette se zamyslí a pak kývne. ,,To není tak zlý..." ,,To říkáš teď...." řekne Chloe. ,,Uvidíme jo.... Jak to dopadne." ,,Doufám že dobře..." ,,Určitě jo..." ,,Minuly rok si vzali koně a odjeli a pak jsme je náháneli po lese." ,,Ježíš" zasměje se. ,,Jo tenkrát to bylo šílený ..." ,,Tak tomu věřím..." kývne Mari.

,,Máš něco v plánu dneska ?" Zeptá se Chloe. ,,Dneska moc ne... Chci dát dnes Tikki klid od trénování." ,,Tak to jo..." Mari kývne. ,,A co ty ?" ,,Nevím asi bych jela do města něco podniknout a stejnak musíme jet odevzdat úkoly." ,,Ah tak, chápu" kývne Mari. Chloe zakývá hlavou a zabručí. ,,Nesnáším tu školu." ,,Taky školu nemusím..." řekne tiše Černovláska. ,,Já ji nemám ráda kvůli úkolům jinak je skvělá." ,,Hmm...Ja nevím..já školy vůbec nemusím..." ,,Pravda každý jsme jiný" zakývá hlavou Blondýnka a koukne na čas. ,,To teda jo" pronese Černovláska a sleduje Chloe. ,,Asi půjdu musím si zbalit" povzdechne si Chloe. ,,Jasně utíkej...." kývne ji Mari. ,,Zatím" rozloučí se Chloe a rozejde směrem k baráku. Mari se dál prochází po farmě.

Po chvíli, zastaví větší auto kde je za volantem, Luka a z baráku vyběhne, Chloe, Alya, Nino, Rose, Alix, Kim a Adrien se na ně šklebí a jde za nimi zavřít bránu a sleduje auto, které se mu vzdaluje ze zorného pole. Adrien se otočí, vydá se k baráku ve svých myšlenkách a v kousek od baráku uvidí Mari, tak jde za ní. ,,Ahoj" usměje se. ,,Ale podívejme se Agreste
No ahoj." Adrien zastaví u ní. ,,Máš se ?" ,,Celkem jo ty ?" ,,Ale fajnově..." zakývá hlavou chlapec se smaragdovými oči. ,,Tak to je fajn" proměnřila si ho, musela uznat, že vypadal v skutku úchvatně. On kývne a usměje se na ní. ,,A vlastně já zapomněla že jsem na tebe uražená" snažila se skrýt smích. Adrien pozvedne obočí. ,,Pročpak ? Já jsem nic neudělal." ,,Ale udělal..." zamračí se mírně Mari. ,,Tak povídej" koukne na ní nechápavě. ,,Si mi slíbil že mě večer vemeš koupat a nic ty trdlo" zasměje se ale přesto se snaží o vážný výraz. ,,Fakt jo ?" Koukne na ní překvapeně. ,,No jo...." ,,Já myslel že nikam nejdem když si mi utekla." ,,Já neutekla, já se byla převlect to tys nepřišel." ,,Měl jsem být u toho když ses převlíkala" ušklíbne se Adrien. ,,Ne...na co to zas myslíš." ,,Toť je jen v mé hlavě." ,,Jseš divnej." ,,Ale prosím tebe..." ,,No co?" ,,Jsem normální kluk" zašklebí se na ní. ,,Ty tak..." ,,Tak povídej v čem nejsem normální." ,,Máš velmi velkou hlavu....To není normální" ušklíbne se Mari. ,,No jo" pokrčí rameny Adrien. Marinette se rozesměje. ,,Co ?!" ,,Nic nic..." směje se Mari. On se k ní přiblíží. ,,Povídej." ,,Eehh...niiic.... Si příliš blízko víš to ?" Adrien se na ni zašklebí. ,,Vadí princezno ?" ,,Ale vůbec nevadí" ušklíbne se. ,,No fajn" pobaveně zvedne obočí a sleduje jí. Ona ho sleduje. ,,No co ?" ,,Ale nic nic" zašklebí se Adrien. ,,Hmmm..." Mari se kousne do rtu a sleduje ho. ,,Copak krásko ?" ,,Uhm nic" řekne Mari. ,,Si ten ret nepřekousni..." ,,Pročpak bych nemohla ?" ,,Jen tak..." ,,Hmm" schválně si ho olízla. ,,Zatím žádná krev." ,,No jo" nahodí rychle a otočí se. Mari se rozesměje. ,,Co je" prskne Adrien. ,,Nic co by bylo..." ,,Fajn..." ,,Co budeš dělat?" ,,Heled ani nevím asi si půjdu zaplavat" uchechtne se. Mari se zasměje.
,,Chceš říct že se jdeš utopit ne ? S tím tvým "plaváním"...." směje se. ,,Klidně" rozesměje se i Adrien. ,,To bys mi neudělal." ,,Proč by ne" rozesměje se. ,,Protože na to mě máš až moc rád." ,,Ale kočičko...Kdybych se utopil tak bych se utopil" uchechtne se znovu. ,,Tak by tu lítal tvůj duch a já bych byla nucena s tebou komunikovat" rozesměje se. ,,A neříkej mi kočičko." ,,No bóže to by byla hrůza...kočičko" rozesměje se. ,,Adriene...Včera princezna a dnes kočička ? Co se ti honí v mysli ??" Adrien se tajemně ušklíbne. ,,To nechtěj vědět..." Mari se plácne do čela. ,,Agreste Agreste..." ,,Vyborně tak se jmenuju...a předce ti nebudu říkat o svých zajímavých myšlenkách...ještě bych očernil tvou nevinost." Zamračí se a prohlídne si ho. ,,No fajn...Ale vynahraď mi to." ,,Jak ?" Pokračí rameny. ,,To nechám na tobě..." ,,Počkej a co ti jako mám vynahradit" koukne na ni s otázkou v oči. ,,Hmm...no je hodně věcí, třeba to že napneš mou zvědavost a že já jsem hrozně zvědavá, taky to že si mě včera nesebral k té vodě a mám pokračovat ?" ušklíbne se. ,,Pokračuj" zasměje se. ,,Jsem zvědavý taky co ti dlužím." ,,Udělal si hodně přestupku pokud vím schválně si mě vyděsil, jen tak si mě líbal" počítá na prstech a přemýšlí. ,,Vyděsil" zamyslí se. ,,Líbal...hmm neříkej že se ti to nelíbilo." ,,Vyděsil když si přišel z nemocnice a spadl hned z Plagga....A kdybych řekla že se mi to nelíbilo jaké by to mělo následky ?" Ušklíbne se. ,,Jen jsem spadl" nevině se usměje.
,,A nevím jaké by to mělo následky ale co nechceš tak nemušíš mít" zašklebí se i on. ,,Pff jen spadl jasně...." A tos teď myslel jak ?" nakloní hlavu. Adrien pokrčí rameny a kouká kolem. ,,No povídej..." ,,Prosím tebe s koně jsem spadl hodněkrat" nahodí rychle. ,,No fajn ale...Tak počkat ! Ty zamlouváš !" ,,Vůbec ne..." ,,Nejsem hloupá Adriene..." ,,To já netvrdím..." ,,Hmm...takže ?" ,,Nic..." ,,Co teď...." zeptá se netrpělivě Mari. ,,Nevím" usměje se Adrien. ,,Hmm..." ,,Chceš si jít zaplavat nebo až večer ?" ,,Můžeme večer ale tentokrát to nepokaž" rozesměje se Marinette. ,,Přijdu si tě unést..." ,,Budu s tím počítat." ,,No fajn...ale co teď...." ,,Tak to netuším..."

Tak nová kapitola na světě 😏

Díky za 120 follow ☺️

Zítra jsou Vánoce a já vím mě tohle není vůbec vánoční ale i tak všem přeji hezké Vánoce a šťastný nový rok ❤️❤️

Spirit of FreedomKde žijí příběhy. Začni objevovat