Isamu- tučně
Kise- normálně
--------,,Víš napadlo mě, že by jsme ti mohli sehnat nějaké nové věci do pokoje, jestli chceš." navrhl jsem Kisemu u naší společné večeře. Kise už je tady třetí den, za což jsem rád, snad tu se mnou bude ještě dlouho.
,,Nemám v plánu se tu moc zdržovat, jen co najdeme moji sestru odjedu.. Mimochodem, kdy už mi pomůžeš jí hledat?" zeptal jsem se ho. Už jsem tady třetí den a zatím jsem s jejím hledáním moc nepokročil.
,,Promiň, jen jsem chtěl, aby ses tu cítil dobře." řekl jsem mu a pokračoval v jídle. ,,Hledám ji." nehledám. ,,Ale neměl bys pořád myslet jen na ní." řekl jsem mu zamyšleně a následně odnesl špinavé nádobí do kuchyně.
,,Jediné co chci je jí najít a přivést domů." řekl jsem mu a následně mu šel pomoct s nádobím. ,,Prostě nechci, aby se jí stalo něco špatného.." řekl jsem mu a sklopil pohled.
,,Jistě to chápu, taky bych nesnes, kdyby se ti něco stalo." řekl jsem mu s drobným úsměvem. ,,Co takhle něco podniknout? Drobné rozptýlení a hned potom se na plno vrhneme do jejího hledání." navrhl jsem mu.
,,Slibuješ, že se pak budeš naplno věnovat jejímu hledání?" zeptal jsem se ho pro jistotu a přeměřil si ho pohledem.
,,Přísahám na svůj život. Takže souhlasíš?" zeptal jsem se ho s úsměvem a čekal na to, co mi odpoví.
,,Ano souhlasím, ale nesmí to trvat moc dlouho, vážně ji chci co nejdřív najít." řekl jsem mu upřímně a podíval se mu do očí.
,,Neboj, nezabere nám to moc času." jen pár hodin.. ,,Jaké máš rád filmy?" zeptal jsem se ho a šel si i s ním sednout na gauč.
,,Hmm.. Nemám nějaký oblíbený, ale třeba animované, muzikály, komedie a občas horory." řekl jsem mu zamyšleně. ,,Jaké ty?" zeptal jsem se ho, aby řeč nestála.
,,Nejvíc asi horory, ale nevadí mi ani animované, tedy pokud to není naprostá hovadina." přiznal jsem a dál ho spokojeně sledoval. ,,Co kdyby jsme si na něco zašli do kina? Chtěl bys?" navrhl jsem mu.
,,A nezabere to až moc času? Vážně bych radši hledal sestru.."
,,Nemusíš se ničeho bát, nevyberu tří hodinový film." uchechtl jsem se. ,,Co kdyby jsme dneska pracovali na jejím nalezení a zítra si udělat volnější večer a strávit ho podle mě?" zeptal jsem se ho s úsměvem.
,,No tak dobře.." souhlasil jsem nakonec, ačkoliv se mi do toho zrovna dvakrát nechtělo. Ale moje malá sestra mi za to stála, prostě ji dnes budeme hledat a já přetrpím jeden volný večer se svým bratrem. Nepřiznal bych mu to, ale jsem vlastně docela rád, že mi pomáhá. Bez něj bych svou sestru asi nikdy nenašel..
/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Omlouvám se za zpoždění, ale včera jsem absolutně nestíhala.
Jak si myslíte, že to bude pokračovat?