33

808 48 9
                                    

Isamu- tučně
Kise- normálně
--------

Už od včerejška je to mezi námi.. jak to jen říct? Divné? Skoro spolu nemluvíme a jeden druhému se vzájemně vyhýbáme. Ale copak můžu jinak? Obzvlášť potom na co jsem včera myslel?! A co teprve ten sen?! Vždyť jsem myslel na sex se svým bratrem proboha! A dokonce jsem se udělal když mi dělal.. Ne sakra ne! Tohle je zvrácený! Nikdy jsem neměl dovolit, aby se mi takové sny zdály! 

Stál jsem zrovna v kuchyni a s radostí chystal večeři pro svého milovaného Kiseho. Ano dnes mám skvělou náladu, za kterou může včerejší noc. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že Kise myslel zrovna na mě, když měl takový druh snu. Kise se mi sice už od rána vyhýbá s naprosto roztomilou rudou tváří, ale nemůžu se mu divit. Každopádně jsem s ním zatím moc nemluvil, jelikož jsem se bál, že bych se prokecl, nebo neovládl a zopakoval to, co se v noci stalo. Problém byl ovšem v tom, že bych nezůstal jen u toho, co se stalo v noci, ale zašel bych o dost dál. Možná bych tak zařídil, aby se Kiseho sen stal realitou.

Byl jsem ve svém pokoji v podstatě celý den a jediné chvíle, kdy jsem vycházel byly ty, kdy mě vyrušil Isamu s tím, že je jídlo. Nechápu, jak se mi mohlo zdát to co se mi zdálo. Tedy chápu to, CO se mi zdálo, ale nechápu proč v hlavní roli figuroval zrovna ON. A vlastně ani nechápu proč se mi zdálo zrovna něco takového. Až doteď jsem si myslel, že jsem hetero a ne že jsem no.. na kluky. Tedy nic proti gayům ani ostatním lidem s jinou orientací nemám, ale nikdy jsem si nemyslel, že bych mezi ně patřil. Ale je pravda, že jsem nad svojí orientací nikdy nějak extra nepřemýšlel. 

Po nějaké době byla večeře hotová a já šel do Kiseho pokoje, samozřejmě jsem nejdřív zaklepal a až potom vešel dovnitř. Kise ležel na posteli a já si opět vybavil včerejší noc. 

Z mého přemýšlení mě vyrušil Isamu, který vešel do místnosti a jen stál u dveří a sledoval mě. Jeho pohled mi vybavil můj poslední sen. Neboli tu část, kdy se nade mnou skláněl a díval se na mě jako na kořist. Zrudl jsem a radši uhnul pohledem, aby nepoznal, že se něco děje.

,,Večeře je hotová." řekl jsem mu s úsměvem a přešel k němu.
,,Stalo se něco?" zeptal jsem se ho a sedl si vedle něj na postel.
,,Hele já vím, že je to mezi námi teď trochu zvláštní, ale záleží mi na tobě, dobře?" řekl jsem mu s úsměvem.

,,Já.. dobře jen.. přijde mi to teď mezi námi trochu zvláštní, to je vše." řekl jsem mu upřímně a krátce se na něj podíval. 

JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat