Isamu- tučně
Kise- normálně
--------Povzdechl jsem si a vypnul budík dřív, než vzbudil Kiseho. Chtěl jsem si ještě alespoň nějakou tu chvíli užít to, že se ke mě spokojeně tiskne a já ho můžu objímat. Nevím, co bych dělal, kdyby se vzbudil dřív než já a odešel pryč. Asi bych si myslel, že se mi celý jeho příchod jen zdál a on strávil celou noc ve své posteli.
Ráno jsem se probudil v Isamově objetí. Skoro mi až vypadlo, že jsem sem večer přišel. Ale upřímně mi to zas tak moc nevadilo, nebylo to zas tak nepříjemné.
,,Dobré ráno." řekl jsem mu s úsměvem a odhrnul mu vlasy z obličeje. Vypadá tak sexy, když má ještě ten svůj ranní rozcuch...
,,Ahoj Isamu." řekl jsem mu s nejistým úsměvem a po chvilce se od něj odtáhl. ,,Půjdu k sobě." řekl jsem mu nakonec a následně se vydal pryč z jeho pokoje.
Stačilo jen aby řekl mé jméno a já si až téměř okamžitě vzpomněl na všechny detaily ze svého snu. Vážně bych ten sen chtěl přeměnit v realitu, ale to se nejspíš jen tak nestane. Obzvlášť když uvážím to, že mě nenechal ani moc mluvit a místo toho hned odešel...
Vrátil jsem se do svého pokoje a přemýšlel o tom, proč jsem k němu vlastně šel a hlavně o tom, proč se mi od něj zas tak moc nechtělo..
Po nějaké době přemýšlení nad Kisem jsem vylezl z postele a následně se vydal do koupelny, kde jsem si dal sprchu. Po nějaké době jsem se vydal do kuchyně připravit snídani.
Přemýšlel jsem o tom docela dlouho, ale nakonec jsem stejně nedostal k žádnému výraznému závěru. Zkrátka.. nejspíš se mi u něj i krapet líbilo.. i když nechápu proč. Nakonec jsem se vydal do kuchyně, kde už byl Isamu a chystal snídani. ,,Můžu ti s něčím pomoct?" zeptal jsem se ho, když jsem došel blíž k němu.
,,Jistě." Mohl by sis tady třeba kleknout a- ,,Můžeš udělat čaj, jestli chceš." navrhl jsem mu nakonec a nechal ho, aby rovnou i prostřel stůl. Sakra přijde mi, že pomalu ztrácím sebeovládání a stačí mi jen pohled na něj... Ani neví, jak rád bych o opřel o ten stůl, nebo o linku... Klidně bych si s ním znovu zalezl do postele a- Sakra ne! Musím přestat takhle myslet než udělám nějakou hloupost!
/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly