16

949 49 3
                                    

Isamu- tučně
Kise- normálně
--------

,,Em jo jasně.." řekl jsem mu krapet zaraženě. Nechápu, na co by se chtěl zeptat, vlastně obecně nechápu, co chce probírat, ale dobře.

,,Vím že je to asi nevhodná otázka a nechci abys to pochopil nějak špatně nebo tak, ale.. Jaký je tvůj názor na páry stejného pohlaví?" zeptal jsem se ho nejistě.

Chvilku jsem na něj jen zaraženě zíral, než jsem se zamyslel nad jeho otázkou a začal přemýšlet nad svou budoucí odpovědí. ,,No.. v zásadě proti tomu nic nemám, vím že to spousta lidí považuje za něco špatného, ale mě osobně to nijak nevadí. Ať je každý s kým chce ne? Když jsou spolu šťastní a neporušují tím žádný zákon, je to v pohodě." odpověděl jsem nakonec. Je pravda, že náš otec byl dost proti párům stejného pohlaví, pořád tvrdil, jak je to špatně a tak.. Možná mi to nevadí, protože jsem svého otce nikdy neměl zrovna dvakrát v lásce.. Ale těžko říct.

Zaujatě jsem ho poslouchal a byl rád za to, jak odpověděl. Jsem rád, že nesdílí otcův názor a není z něj absolutní homofob. ,,To jsem rád." řekl jsem mu s úsměvem a následně jsem ho objal. Nevadí mu to, to znamená, že bych teoreticky mohl mít šanci ho získat.

Krapet mě zarazilo, že mě objal, ale nic jsem nenamítal a objetí mu oplatil. ,,Můžu se tě teď na něco zeptat já?" zeptal jsem se ho po pár minutách, když už jsme oba seděli u stolu a jedli naší společnou snídani.

,,Jistě na cokoliv." ujistil jsem ho s drobným úsměvem a napil se své kávy.

,,Patříš mezi ty lidi? Jsi gay?" zeptal jsem se ho.

Zarazil jsem se a nedopatřením jsem se začal dusit. Jak se mohl na něco takového vůbec zeptat?! Jako jo má pravdu, tedy z části ale stejně. 

,,Jsi v pořádku?" zeptal jsem se ho vyděšeně a přešel k němu.

,,Jo nic.. nic mi není." ujistil jsem ho po chvilce, během které jsem se uklidnil a mohl pokračovat ve svém životě. 

,,Nechtěl jsem se tě zeptat na něco, co by ti vadilo, promiň. Jen mě to zajímalo, ale nemusíš odpovídat." ujistil jsem ho.

,,To nic, nevadí mi to, jen jsi mě zaskočil." ujistil jsem ho a chytil jeho ruku, kterou měl položenou na mém rameni. Je tak kouzelný a starostlivý.

,,Takže to znamená.. že.. mi odpovíš..?" zeptal jsem se ho opatrně, nechci ho do toho nutit nebo tak.

,,No.. řekněme že nejsem tak úplně gay, je tady jedna osoba, kluk, který se mi už několik let líbí a měl jsem pár vztahů s muži, ale.. asi bych se nenazval stoprocentním gayem." uznal jsem zamyšleně a celou dobu jsem se mu díval do jeho krásných očích.

,,Aha no... každopádně mi to nevadí nebo tak, nemusíš se bát." ujistil jsem ho s drobným úsměvem a po chvíli si šel sednout zpátky na své místo a pokračoval ve své snídani. Z části by mě i zajímalo, kdo je ten kluk, který se mu líbí, ale je to jeho soukromá věc a mě do toho nic není.


/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, snad se líbila

Další kapitola vyjde zase v pátek

JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat