34

770 47 11
                                    

Isamu- tučně
Kise- normálně
--------

,,A proč ti to tak přijde?" zeptal jsem se ho a přisedl si blíž k němu. Už zase se mi v hlavě vybavilo vše, co jsem s ním minulou noc dělal a co jsem s ním dělat chtěl.

,,Já.. nevím dobře?" povzdechl jsem si. Jak se k němu mám chovat potom, co se mi v noci zdálo o sexu s ním?! A proč mi ta představa není ani zdaleka tak nepříjemná, jak by měla být?! Ani v nejmenším to nedává smysl. Neměl bych mít takové představy a už vůbec by v nich Isamu neměl zastávat hlavní roli.

,,Kise, víš že mi můžeš říct všechno, že jo? Nemusíš se bát, že bych tě kvůli něčemu odsoudil nebo si o tobě myslel něco špatného. Chci, aby jsme spolu vycházeli, ale jestli to tak má být, nesmíš se mi bát cokoliv říct." řekl jsem mu konejšivě a během svého proslovu jsem mu položil ruku na stehno. Tak rád bych ji posunul víš a zbavil Kiseho veškerého oblečení, které na sobě má. Tak rád bych ho donutil lehnout si na postel a dopřát mu slast, během které by nemyslel na nic jiného, než na mě a jediné na co by se zmohl by bylo sténat mé jméno a prosit o víc.

,,Já.. nemůžu ti to říct. Je to moc trapné a a vůbec bych na takové věci neměl myslet." přiznal jsem mu a uhnul pohledem. Jak bych o něm vůbec mohl smýšlet jako předtím, když jsem myslel na TO se SVÝM bratrem?!

,,Zlatíčko, nezáleží na tom, jak trapné to je, prostě mi to řekni, nemusíš se bát, že bych tě odsoudil." ujistil jsem ho a začal ho hladit po stehně, na kterém jsem pořád měl položenou ruku. Moc dobře tuším, co se mi bojí říct, ale chci to od něj slyšet, než udělám další krok. ,,Jsme si prakticky cizí, takže jestli mě nevnímáš jen jako svého bratra, není na tom nic špatného." ujistil jsem ho. 

Zarazil jsem se a podíval se na něj. Má pravdu, jsme si prakticky cizí a vlastně nikdo neví, že je to můj bratr. Takže na mých zvrhlých myšlenkách je nejspíš špatné jen to, že ani jeden z nás není holka. Ale Isamu sám přiznal, že není hetero a já nad tím u sebe vlastně nikdy nijak zvlášť nepřemýšlel.. ,,Zdálo se mi o tobě." přiznal jsem mu nakonec.

,,A kvůli tomu se mi vyhýbáš? Co se ti zdálo tak hrozného, že si uznal za nevyhnutelné se mi vyhýbat?" zeptal jsem se ho s úsměvem.

,,Nebylo to hrozné.. tedy bylo ale.. ale líbilo se mi to." přiznal jsem mu a krapet zrudl, načež jsem odvrátil pohled.

,,A o čem se ti zdálo?" zeptal jsem se ho a naklonil se blíž k němu. Chtěl jsem to slyšet od něj, nejradši bych od něj slyšel každý nejmenší detail..

,,Měli jsme sex.." zamumlal jsem potichu a cítil, že rudnu ještě víc. Je trapné o tom mluvit... Obzvlášť před ním.. ,,Je.. je špatné takové sny mít a ještě horší je, že si v nich byl ty.."

,,A líbilo se ti to?" 

,,Líbilo ale.. ale i tak bych takové sny neměl mít.." 

,,Jestli se ti to líbilo, nevidím na tom nic špatného." ujistil jsem ho  a chytil jeho bradu mezi palec a ukazováček, načež jsem ho přiměl se na mě podívat. 

,,Je to špatné. Nevím co teď mám dělat a-"

,,Prostě nad tím moc nepřemýšlej." řekl jsem mu s úsměvem a když slabě přikývl, sklonil jsem se k němu a políbil ho.


/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, snad se líbila

Jak si  myslíte, že Kise zareaguje? A jak si myslíte, že bude jejich vztah pokračovat? 

JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat