35

818 43 28
                                    

Isamu- tučně
Kise- normálně
--------

Zarazil jsem se a chvilku měl nutkání ho od sebe odstrčit. Je to můj bratr tohle.. tohle je špatné. Ale.. Isamu má pravdu. Jsme si v podstatě cizí, takže na tom co děláme, není nic špatného. 

Po chvilce jsem náš polibek ukončil a trochu se od něj odtáhl. Chci mu dát prostor k tomu, aby se sám rozhodl. 

Překonal jsem malou mezeru mezi námi a nejistě si ho tak přitáhl do dalšího polibku. Ani nevím, proč jsem něco takového udělal, prostě.. prostě jsem to chtěl.

Krapet mě zarazilo, co se stalo, ale na druhou stranu mě to neuvěřitelně potěšilo. Polibek jsem po velmi krátké chvilce prohloubil, ale dál jsem zajít nehodlal. Pro Kiseho je tohle všechno nové, nechci ho zbytečně vystrašit. Navíc.. určitě nebude chtít hned pokročit dál a já to hodlám tolerovat. Dám mu čas, nebudu na něj nijak spěchat. 

Přestal jsem myslet na to, co všechno je na téhle situaci špatné a místo toho jsem si jí jen naplno užíval. ,,To- tohle stačí já.. promiň ale.." začal jsem nejistě, když mě Isamu začal hladit po boku pod tričkem.

,,V pořádku, nezajdu dál, dokud to nebudeš sám chtít." ujistil jsem ho s úsměvem a ruku dal pryč. ,,Půjdeme se najíst, co ty na to?" zeptal jsem se ho s úsměvem a přitáhl si ho do dalšího krátkého polibku. Nemohl jsem si pomoct, chtěl jsem ho. Tak moc jsem ho chtěl, ale nemůžu. Nemůžu na něj jít rychle. Musím být opatrný a dobře zvažovat vše, co dělám. Nemůžu riskovat, že ho tím od sebe odeženu.

,,Jo to.. to máš pravdu." souhlasil jsem a následně se i s ním vydal ke stolu. V podstatě celou večeři jsem strávil přemýšlením nad tím, co se dnes stalo u mě v pokoji. Vážně jsme se.. já a Isamu.. políbili? Nemyslím si, že by na tom bylo něco špatného jen.. je to prostě zvláštní. ,,Mohl.. mohl bys dneska spát u mě.. tedy jestli budeš chtít.." navrhl jsem mu, během toho co jsem sklízel ze stolu.

Krapet mě zarazilo, to co navrhl. Na jednu stranu to je krapet zvláštní, obvykle spíme u mě a ne u něj. Ale na druhou stranu tak budu mít jistotu, že zůstane blízko mě a bude se ke mě tisknout, aby nespadl. ,,Jistě že chci, je to skvělý nápad." souhlasil jsem s úsměvem a přešel k němu. Zrovna došel k lince, na kterou pokládal nádobí. ,,Nemůžu se dočkat." dodal jsem a objal ho zezadu.

/*/*/*/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly, jak si myslíte, že to bude pokračovat?

JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat