Isamu- tučně
Kise- normálně
--------,,Mohl.. mohl bych jít s tebou?" zeptal jsem se ho opatrně. Nechci teď být sám.. Ale tahle žádost je možná až moc, proč jsem radši nebyl zticha? Teď si o mě bude myslet hrozné věci!
Zůstal jsem zaraženě stát na místě a chvíli přemýšlel nad tím, jestli to skutečně řekl, nebo jestli to náhodou nebylo jen v mé hlavě. ,,Co si to říkal?" zeptal jsem se ho a podíval se na něj. Určitě jsem se jen přeslechl. Je tohle jen další sen z mé zvrácené mysli? Nebo se mnou chce vážně jít do sprchy? Bylo by úžasný si ho tam vzít, nebo klidně hned tady.. I když proč ne obojí? Ne, měl bych na to přestat myslet, nebo budu mít problém a to si před ním nemůžu dovolit.
,,Já.. nemyslel jsem to nějak zvrhle jen.. jen teď vážně nechci být sám a tak.. Nedíval bych se jen.. jen bych s tebou byl v koupelně a.. Radši.. radši na to zapomeň, byla hloupost, že jsem se ptal.. Nechci aby sis o mě myslel něco špatného nebo tak.."
,,Nic špatného si o tobě nemyslím." řekl jsem mu s úsměvem. Takže jsem se nepřeslechl, vážně chce být se mnou i během této řekněme rutiny. ,,Klidně pojď, nebude mi to vadit." ujistil jsem ho s úsměvem a pohladil ho po tváři. ,,Tak pojď." uchechtl jsem se a šel si do svého pokoje pro věci.
Šel jsem krapet nejistým krokem za ním. Je krapet divné, že souhlasil, ale rozhodně jsem nemohl nic namítat. Navíc by bylo divné, kdybych z toho teď vycouval. Sedl jsem si na postel a čekal na to, až si Isamu vyndá ze skříně vše, co bude potřebovat, co jsem ale nečekal bylo to, že se začal svlékat. Sakra proč si to nenechal až do koupelny?! Rychle jsem odvrátil pohled a radši svou pozornost přesměroval ke dveřím.
Nechápu proč si musel sednout zrovna na postel.. Ani neví, jaké mám teď nutkání ho shodit na záda a vzít si ho. Sakra proč teď přemýšlím nad tím, jak úzký musí být?! Nemůžu si dovolit teď mít erekci. Navíc když se mnou bude v koupelně, jen malý kousek ode mě a.. Sakra ne! Okamžitě přestaň myslet na sex s ním! Radši jsem se rychle zbavil zbytku oblečení a následně se i s oblečením na spaní vydal k posteli, na které seděl Kise a sledoval dveře. Nechápu, jak si může myslet, že je na dveře lepší pohled než na mě. Došel jsem až k němu a sedl si vedle něj na postel, přičemž jsem si jisté partie překryl oblečením. ,,Všechno v pořádku?" zeptal jsem se ho a položil mu ruku na stehno.
Cukl jsem sebou a podíval se na něj. Proč sedí tak blízko, když na sobě v podstatě nic nemá? ,,Na co ses ptal?" zeptal jsem se ho s nejistým úsměvem a nechtíc jsem sklouzl pohledem i mimo jeho obličej.
,,Jestli je všechno v pořádku." připomněl jsem mu s úsměvem a nevědomky ruku posunul o něco výš. Je tak blízko mě a ničemu se nebrání.. Bylo by možné, že by mě chtěl? Že by to chtěl? Se mnou? Jistě, jasně se vyjádřil, že proti gayům nic nemá, ale co když to jen řekl? Ne. To je nesmysl. Možná by toho jen nechtěl být součástí.. I když jeho chování mi zatím lehce připomíná opak. Přece, kdyby nic takového nechtěl, protestoval by, ale nevidím z jeho strany defacto žádné známky odporu.
/*/*/*/*/*/*/*/*/
Vítám vás u další kapitoly, omlouvám se za zpoždění, ale jaksi mi do psaní něco vlezlo a tak jsem kapitolu nemohla vydat včera.
Každopádně vám garantuju, že v příští kapitole se rozhodně máte na co těšit. Sice jsem měla chvíli nutkání to dát už do téhle kapitoly, ale to bych ji vydala až později. Navíc jsem se rozhodla udělat radost těm, kteří jsou touhle dobou ještě vzhůru
Příští kapitola nejspíš bude o něco delší než tahle a v jistém způsobu se tam projeví Isamuova zvrhlá mysl, takže těm, kterým je toto téma nepříjemné doporučuji příští kapitolu přeskočit