Isamu- tučně
Kise- normálně
--------Film po poměrně krátké době začal a já si užíval Kiseho, který byl zaujatý filmem na tolik, že si mě ani moc nevšímal a to ani ve chvíli, kdy jsem nenápadně položil svou ruku na tu jeho, kterou měl položenou na opěradle, jen sebou trochu cuknul, ale když zjistil, že jsem to já uklidnil se. Je dobře, že už vůči mě nepůsobí tak agresivně jako na začátku.
Byl to vážně zajímavý film, ze kterého mě vyrušila až Isamuova ruka, které jsem si stejně ani moc nevšímal a dál svou pozornost věnoval tomu zajímavému filmu, abych byl schopen zcela pochopit zápletku a děj.
Po nějaké době film skončil a my se vydali zpátky domů, tedy spíš do auta a potom domů, chtěl jsem se s Kisem trochu projít, takže jsem předtím auto nechal u restaurace. Nepůsobil, že by mu vadilo, že musíme jít od kina pěšky, spíš naopak, celou dobu nadšeně povídal o filmu a to se nezměnilo ani v autě.
Nakonec jsme dorazily do bytu, ve kterém zatím dočasně žiju, je to tu vážně celkem fajn, možná si tu na to začínám zvykat, ale to mě neodradí od toho, abych se věnoval únosu mé sestry.
,,Co kdyby jsme si to někdy zopakovali, mohlo by to být fajn, nemyslíš?" zeptal jsem se ho s úsměvem.
,,Jo to.. to zní dobře, ale možná by jsme to později mohli podniknout i s moji sestrou, co si o tom myslíš?" zeptal jsem se ho s úsměvem.
S.. jeho.. sestrou..? To snad nemyslí vážně! Proč svou sestru pořád tak upřednostňuje?! Vždyť jsme se spolu mohli mít dobře a on.. on zase zmiňuje jí?! ,,Jo jasně, dobrou noc." řekl jsem mu bez jakéhokoliv náznaku emocí a následně se vydal do své ložnice.
,,Jasně dobrou." řekl jsem mu krapet zaraženě. Co to s ním je? Vždyť.. jsme se celkem bavili nebo snad ne?
/*/*/*/*/
Příští týden nevyjde kapitola, proto vychází už teď, snad se kapitola líbila.