25

805 45 6
                                    

Isamu- tučně
Kise- normálně
--------

Všechno šlo dobře až do úplného konce, kdy jsme stáli před autem a chystaly se nastoupit. V ten moment jsem si zase začal uvědomovat ten fakt, že mě Kise opustí a odstěhuje se. 

Nemohl jsem přestat a stále jsem si představoval co všechno by se mohlo pokazit. Konec konců je spousta věcí, které by se mohli pokazit.

Nemohl jsem dopustit, aby se něco takového stalo. Ta malá mrcha by mi ho ukradla a já už bych ho nikdy neviděl a už vůbec bych s ním nemohl mít vztah jaký chci.

Neměl bych na to myslet, Isamu se určitě postará o to, aby byla Rukia v bezpečí. Určitě se nic nepokazí.

Naprosto chápu, proč jsem to chtěl udělat a vlastně chápu i to, proč mě chtěl Shun zastavit. Na neštěstí pro něj a naštěstí pro mě jsem se i tak trefil. Počkat, já se trefil.. Kise mě zabije! 

Nakonec jsem se vydal do kuchyně a vyndal z mrazáku maso. Udělám něco k večeři a tohle by mohlo chutnat i Rukie, nevím co tam jedla, tedy jestli tam vůbec dostávala něco k jídlu. Co když už několik dní nejedla? Je to dítě, potřebuje jídlo. Navíc Isamu po té akci jistě bude mít hlad, takže.. určitě bude rád za to, že dnes nemusí vařit.

,,Budeme ji muset dostat do nemocnice, copak ses úplně zbláznil?" zeptal se nevěřícně Shun. 
,,Já vím, myslíš že to přežije?" zeptal jsem se ho.
,,Jestli ji rychle dostaneme do nemocnice tak ano." řekl a mávl na Tara který někomu zavolal. 


/*/*/*/*/*/

Vítám vás u další kapitoly

Jal si myslíte, že to bude pokračovat?

JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat