2

2.7K 130 8
                                    

Prosím přečtěte si text dole

Z očí mi okamžitě začaly téct slzy. Bratr mě téměř okamžitě objal, ale já se mu vyškubl. ,,Kise?" zeptal se zmateně. ,,Nesahej na mě!!." křikl jsem na něj naštvaně a rozeběhl se pryč.

Sakra tak tohle jsem asi zvoral.. ,,Kise počkej!" křikl jsem krapet zoufale a rozběhl se za ním. Téměř okamžitě jsem ho dohnal. Chytl jsem ho za zápěstí a přitáhl si ho k sobě.

,,Hej pusť mě!! Hned! Dělej!!" zařval jsem na něj dost naštvaně a znovu jsem se mu snažil vyškubnout. Marně..

,,Notak klid, bude to v pořádku.. " přitáhl jsem si ho do obětí a snažil se ho tím alespoň trochu uklidnit.

,,Ne nebude to v pořádku! Je to jen tvoje vina!! To kvůli tobě je teď Rukia pryč!!!"

,,Rukia?.." podivil jsem se, zvláštní jméno.. ,,To je ta holka?"

,,To je moje sestřička ty bastarde a kvůli tobě je teď pryč!!"

,,Tvoje? Tvoje? Zapomínáš že jsem tvůj bratr tím pádem i je-"

,,Přestal si být jejím bratrem jakmile si nás opustil! Pusť mě!!!!"

,,Tak poslouchej.. chápu že jsi naštvaný ale...  nech abych ti to vysvětlil.. prosím.. "

,,Vysvětlil co?! To že si nás opustil?! To že je kvůli tobě teď Rukia bůh ví kde?! Nebo to že ses po osmi dlouhých letech zase ukázal?! To že děláš jako by nic?! No tak do toho co mi chceš vysvětlit?!"

,,Všechno, ale vyřešíme to jinde ano?"

,,Nikam s tebou nejdu!!!"

,,Co třeba ta cukrárna kousek odtud? Nebo ta kavárna u parku bereš? Platím."

,,Nikam nejdu!"

,,Dobře tak si tam odnesu." pokrčil jsem rameny a vzal si ho do náruče, samozřejmě se celou cestu snažil vykroutit, ale nakonec jsme dorazily do kavárny. Došla k nám číšnice a si objednal kafe a jemu jsem objednal horkou čokoládu a dortík. Řekl bych že je dobře že pořád nevyrostl ze svého dětinského . Navíc se teď ani nesnažil odtud utéct, pořád je stejně stydlivý a bojí se že by se na něj strhly pohledy všech tady.

,,Tak mluv o co jde..." pobídl jsem ho jako tělo bez duše a čekal na jeho vyjádření. Rukia je pro mě všechno, měl bych ji hledat a ne tu s ním ztrácet čas.

Tak a to je pro dnešek Všechno. Chci se omluvit že sem nevydala kapitolu tak dlouho ale jaksi nestíhám. Tak snad se kapitola líbila.
Jo a absolutně nevím jak by se měl bratr Kiseho jmenovat.. máte nějaké návrhy? Jestli ano tak mi je prosím napište do komentáře pod tuto kapitolu.

JehoKde žijí příběhy. Začni objevovat