wow

343 20 5
                                    

Miało być 50/50 rozdziałów, ale nie mogę się powstrzymać i muszę tutaj coś wstawić!

Właśnie siedziałam sobie na lekcji i tak przeglądam tik toka....pacze...

I NA KOZE ABERFORTHA! NIE SPODZIEWAŁAM SIE TEGO CO ZOBACZE!

Musicie wiedzieć, że zaczęłam na nowo pisać na wattpadzie tak o. Tak z dupy, bo mi się nudziło, a w głowie miałam pełno pomysłów i dalej mam ich w cholerę.
Nie spodziewałam się, że ktokolwiek, kiedykolwiek przeczyta chodźby jeden rozdział czegokolwiek.
Nie spodziewałam się, że komuś to się w ogóle spodoba, a tu coś takiego:

https://vm.tiktok.com/ZMerK4Gs8/

(Link dałam jeszcze u siebie na tablicy.)

Może to jest głupie, że tak się tym zachwycam, ale nawet nie wiecie jak mnie to cieszy.
To znaczy dla mnie, że na prawdę wam się to podoba i doceniacie to, a ja doceniam to, że tak jest.

Zaprawdę powiadam wam! Nie spodziewałam się i po czymś takim to dostałam takiego power'a ! Że nagle w mojej głowie na raz pojawiło się chyba z 10 pomysłów na inne wolfstary!

Dziękuję wam wszystkim za aktywność pod rozdziałami i za to, że dzięki wam czuję się teraz taka szczęśliwa!
Czuje ogromną radość czytając wasze komentarze, a teraz odczuwam ją dwa razy bardziej !
DZIĘKI WAM WSZYSTKIM I NIECH KOZA ABERFORTHA BĘDZIE Z WAMI KOCHANII

Likantropia [WOLFSTAR]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz