Mafiotul a plecat la datorie acum o ora. Pe cei care nu s-au prins, dati-mi voia sa va lamuresc. A PLECAT SI M-A INCUIAT IN CASA ! La naiba! De acum o sa ma numesc ' fata din munti'. Sper sa faca accident de masina. Daca nu vine cu flori si ciocolata la intoarcere, asa ca de Valentains dei , il arunc din avion, far nu inainte da il transez si sa il bag cu capul in WC. Asa ca sa invete ca in zile din astea se dau cadouri. Si da, am voie legal sa il omor. Anul asta s-au nimerit 2 sarbatori in aceasi zi: Valentin asta si Sambata mortilor.
Ma uit pe geam , unde natura e asa vesela. Langa geam, se pupa doua pasarele albastre. Awww:
-USI! NICI NU A VENIT BINE ZIUA MORTILOR SI VOI VA PUPATI LA MINE LA GEAM! Stai, nu. Ziua sambetei. Ah, Sambata morilor.
Pasari nenorocite! Eu nu am iubit,iar ele vor sa imi faca in ciuda...
M-am prabusit pe canapea si am dat drumul la stiri.
- Accident rutier pe DN 72.
- Nu vorbeam serios! Te rog sa nu mori!
- Cine sa moara?
- Gale? Ăăă...nimeni.
- La ce te uiti?
- Nimic important.
Am stins televizorul si am apucat o pernuta ca sa o arunc in el.
-De ce ai facut asta?
-Simteam nevoia.
-Esti imposibila! si-a aruncat mainile in aer, frustrat.
-De ce nu vrei sa accepti ca o sa stam impreuna o perioada. Nu e vina mea ca esti aici. Sunt fortat sa te tin inchisa. Dar macar incerc sa iti fie bine, iar tu te comporti ca un copil razgaiat.
- Nu m-as purta asa daca m-ai lasa sa plec.
-Nu pot! A facut o pauza si apoi a continuat. Si nici nu vreau.
Am ramas paralizata in timp ce el urca scarile. Nu intelegeam.
-Speri sa mori! am strigat in spatele lui.
-Nu, nu vrei. Pentru ca ma placi.
Universul din jurul meu a disparut, mintea mea picand intr-un gol nesfarsit.
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Novela JuvenilViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...