-Gale! am soptit in speranta de al opri. Nu ai cu cine vorbi cand e vorba de el. Buzele lui se plimbau pe buzele mele. Apoi au coborat pe gatul meu. Voiam sa se opreasca inainte sa facem vreo prostie, dar defapt nu voiam. Stiu ca n-are logica. Ba da are! E logica mea. Am scos un geamat care l-a facut sa zambeasca peste pielea mea. Asta m-a facut si pe mine sa zambesc.
Si apoi am auzit vocea ce avea sa isi pierda proprietarul.
-Anda! Esti aici? am auzit un baiat de la parter. Vocea se auzi mai tare. Si mai tare. Si mai tare. Si apoi s-a ridicat Gale. Te rog sa nu urmeze al 3-le razboi mondial! M-am ridicat si eu putin ametita. L-am urmat pe Gale destul de greu. Sa ii vezi pe astia doi fata in fata nu e un tablou frumos. E mai mult un film horror.
-Buna dom' profesor! Ce mai faceti? il saluta Andy sarcastic. Eu cred ca aceasta creatura cu cerebelul violat nu prea constientizeaza cu cine vorbeste.
-No bine, tu? ii raspunde cu un zambet de mai-ai-3-secunde-de-trait.
-Am venit sa vorbesc cu Anda.
-Serios? Si eu care credeam ca esti aici sa iti donezi sangele peretelui din spatele tau...
-Hei, imi place peretele ala! am intervenit eu inainte sa imi imaginez cum dau cu mopul pe perete. Bai, copilul asta e prost? De ce dracu' il tot provoaca pe Gale?
- Si ce faceati voi doi aici? a intrebat incrucisandu-si mainile si ridicand o spranceana. Mafiotul o pufnit nervos si cred ca vena aia o sa ii explodeze. Am venit mai aproape de el sa il linistesc. Mi-a inconjurat talia cu bratul drept si a respirat profund parca incercand sa se decida daca il omoara sau nu il baga in seama.
-Anda? Nevăr, evăr, forevăr, tughedăr.
Nu mi-am dat seama ce vrea sa zica si apoi mi-am adus aminte de jocul nostru cu never, ever. Cu alte cuvinte, o sa mergem pe principiul 'te atinge, il omor'. Si inca ceva de genul 'esti a mea, femeie!'.Va rog sa cititi cartea unei prietene: Fara speranta. Multumesc mult!
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Novela JuvenilViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...