Rezolv eu asta!

2.2K 110 2
                                    

Toata lumea s-a intors la ce facea, bineinteles susotind si uitandu-se cu dispret la mine, mai ales fetele. L-am luat pe Gale de mana si am iesit din scoala. Mi-am simtit obrajii rosii cum se racesc atunci cand am iesit afara. Acum imi dau seama ca imi tinusem respiratia. Gale si-a trecut mana prin par , iar apoi m-a cuprins in brate. Si-a lipit buzele calde de gatul meu. Era o senzatie linistitoare.
  Dupa o zi infernala am ajuns acasa, unde m-am trantit in pat pentru cateva minute, privind tavanul. Caldura umplea camera, iar eu eram imbracata prea gros. Am rascolit tot dulapul in cautarea unor pantaloni scurti si a bluzei albe, primita de ziua mea de la... nu mai stiu de la cine. Tricoul avea un buzunarel mic in stanga-sus. Pe el era desenat un iepuras roz cu galben. Pe bluza scria mare, cu litere negre, "INOCENȚA". Ador bluza asta.
M-am asezat la birou cu cartea de mate, dar nu am putut sa rezolv nici macar o ecuatie. Detest "x"-urile astea. Am auzit cum se deschide, iar apoi se inchide la loc usa in spatele meu. M-am ridicat de pe scaun impleticindu-ma si m-am busit de un piept tare. Gale!
-Imi place bluza! mi-a zis holbandu-se la ea, inainte sa continuie. Pot sa rezolv eu problema asta.
-Problema? Ce problema?
Nu mi-a raspuns, doar a aratat cu degetul spre tricou. O, nu!
-NU! am tipat la el.
   Aici e vorba de iepuras, nu de mine.
-Nu ce? a intrebat ridicand din sprancene.
-'Nu' asta ! am zis gesticuland in spatiul de jumatate de metru dintre noi. 'Nu' pentru tot ce gandesti acum! am continuat sa-l lamuresc chiar daca pricepuse.
-Tot ce gandesc acum este intrebarea "cat de inocenta esti?".
L-A  N-A-I-B-A ! Am vrut sa il plesnesc, dar mi-a prins incheietura. In urmatorul moment eram in pat cu el peste mine. Cum a facut asta? E oficial. URASC BLUZA ASTA!

Furtuna adolescentilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum