-Am ajuns? l-am intrebat plictisita.
-Nu! mi-a dat acelasi raspuns plictisitor.
-Dar acum?
-Nu! vine iar rezultatul.
-Bine... Acum am ajuns? il intreb pentru a mia oara.
-Da!
-Serios?
-Nu...
Sa-mi bag picioarele! M-am plictisit. Au trecut 2 ore jumate. Vreau acasa sau la Gale sau la pizza sau macar la un film. Mor de plictiseala.
-Vrei sa nu te mai misti atat pe scaun?
-Da! i-am raspuns la randul meu.
-Da?
-Da! Adica da. Da. Pur si simplu da. Da, da, da! Normal ca da. Adica da. Adica chiar da. Logic ca da. DA! Da' normal. Da si da. Pe bune, chiar DA!
-Ok! m-a intrerupt strigand. Am prins indeea. Tu chiar esti pisaloaga.
Am pufnit si m-am intins mai bine pe scaun. Mi-am pus ochelarii de soare si am adormit.
-*-*-
M-am intins in pat pana au inceput sa ma doara oasele. M-am mai rasucit putin si am ajuns peste cineva. Ce bun de perna e tipul asta ! Oho Anda! Despre ce tip vorbesti tu acolo?! Am deschis ochii brusc si m-am ridicat in genunchi, in pat. Fir-ar ! Cretinul asta crede ca poate sa doarma cu mine in pat? Da, pai merci pentru drumul cu masina. Du-te sa violezi un cartof si pleaca de langa mine ! Mi-am trosnit degetele, am apucat o perna si l-am lovit asa tare incat a picat din pat.
-Ce dracu' Anda? tipa Gale de pe jos.
-Gale?
-Nooo, ma-ta ! Normal ca sunt eu. Ai crezut ca-i un violator sau criminal in serie? ma intreaba sarcastic.
-Sa zicem...
S-a ridicat si s-a asezat inapoi in pat. S-a intins si si-a trantit o perna pe cap. A gemut, iar apoi si-a intins o mana cautandu-ma prin pat. Odata ce m-a gasit, m-a tras langa el. A aruncat perna pe jos si mi-a zambit pervers.
-Pot sa ma razbun?
-Nu pana nu imi explici ce se intampla.
Zambetul i-a pierit. A inchis ochii pentru cateva secunde si apoi s-a aplecat spre mine. Si-a lipit buzele de ale mele atat de usor incat deabia le-am simtit. Mi-a lipsit in ultimele zile asa mult. Mainile mele au ajuns sa alunece pe spatele lui gol. Am gemut exact cand s-a auzit o voce din dreptul usii.
-Ce cuplu frumos!
Gale s-a ridicat din pat lasandu-ma cu ochii in soare.
-Ce vrei Mo? l-a intrebat in timp ce isi cauta tricoul.
-Mo? am intrebat incercand sa ma abtin sa nu rad.
-Ce pot sa spun... imi plac Robotzii ! mi-a raspuns brunetul.
-Anda, el e David, cel mai bun prieten al meu. Si nu ii plac Robotzii. E obsedat. Cam la fel ca tine... (partea asta a spus-o in soapta, iar eu m-am prefacut ca nu aud)
-Pai, Anda, ma bucur sa te cunosc si pe viu. Ca de altfel, oricum te cunostem din
vorbaraia lu' asta. Tot timpul e numai ''Anda-n sus, Anda-n jos''.
Nu am putut sa imi ascund un chicot la remarca lui.
-Ok, revenind, avem probleme. Cum rezolvam asta? il intreaba Mo pe Gale. L-am trimis pe Matei ieri sa o aduca aici tocmai ca sa nu fie bagata in chestia dintre ai ei si parintii tai. Ai tai ajung aici in jumatate de ora. Au sunat si taica-tu a zis sa ii aducem marfa. Nu cred ca vrei sa o gaseasca aici.
-Unde-i Matei? a intrebat Gale foarte serios.
-Pregateste pachetele. Avem nevoie de el aici.
-Fir-ar! Nu pot sa cred ca fac asta! Suna-l pe Andy.
Si atunci mi-a picat fata. Andy? Adica acel Andy? Si el e implicat in chestia asta cu bum-pau, pistoale si droguri? Oare de ce mai intreb... Nu ma mai mira nici daca cainele vecinului e implicat. Important acum e sa scap cu viata.
-Gale! Gale, unde esti? se aude o voce de barbat. Dupa reactia baietilor am impresia ca il voi intalni pe tatal lui Gale. Acum ori niciodata! Am tras puternic aer in piept si am sarit pe geam de la etajul doi.
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...