Decizie finala. Judecatorii au decis. Maine...ma intorc la scoala! Daniela o sa ma omoare ca am disparut fara sa stie unde ma duc. Bine, nici eu nu am stiut de la bun inceput.
M-am asezat la birou si mi-am sprijinit capul in mana dreapta. Am deschis cartea de biologie. Ma uit pe ea, dar defapt privesc in gol. Una din unghiile mele rosii se plimba pe foaia alba. Am început sa desenez numele lui Gale peste lecţia la care era deschisa cartea.
M-am schimbat de pijamale si mi-am luat o pereche de blugi negri si o camasa turcoaz. Mi-am lăsat parul ondulat sa cada pe spate si am iesit din camera. Am ieşit din casă şi am plecat spre liceu.
Şiiii am ajuns si în fata scolii. Curtea este plina de copii, semn ca e inca pauza. Am deschis dulapul ca sa imi pun geanta, dar aproape am picat din picioare cand Dany s-a aruncat pe mine.
-Unde ai fost? Esti bine? Ce s-a intamplat? De ce n...
-Stai! Sunt bine. Am fost... cu ai mei...
-Sigur...Si vrei sa te cred? Ai tai au fost acasa si nici ei nu au stiut de tine. Nu imi spui nici macar mie? Eu BFF-ul tau?
-Pff, nu am timp sau chef, dar iti spun doar atat : Gale! i-am zis inainte sa ma intorc cu spatele si sa plec spre clasa.
-Cine. E. Gale? Si de ce eu nu il cunosc? Stai putin... Ai fugit cu el?Salvata de clopotel! Nu credeam ca o sa ma bucur sa merg la ore.
Am intrat in clasa si m-am asezat langa Lore, o colega care a venit la noi in scoala cam de 3 luni, cand am primit un sms:'Nu am incheiat discutia asta. Sa nu crezi ca ai scapat'
-Scuze, Anda? m-a intrebat Lore. Nu prea vorbim ,de obicei.
-Da?
-Ai auzit ca proful de sport a demisionat?
-Serios? De ce?
-Nu stiu. Ieri s-a trezit ca vrea sa plece din scoala. Cand ai ora?
-Maine. Faza asta e chiar ciudata.
Discutia s-a terminat cand a intrat profa. A intrebat absentii si dupa ce s-a gandit cateva minute...'Anda, la tabla. Ce lectie am avut de invatat'.
La naiba. De unde sa stiu eu lectia daca am lipsit atat ?!***
-Anda! Anda? ma striga Daniela care de la ultima noastra intalnire imi tot da mesaje.
-Prezent.
-Care-i faza cu vocea asta?
-Am luat un 4 de toata frumusetea! i-am zis cu aceasi voce posomorata. Am atata noroc! Cand a vazut ca oricum sunt pluctisita si dezamagita, m-a lasat in pace pe moment.
Restul orelor parca au trecut cu incetinitorul.
Am plecat de la scoala cu Dany, care mi-a promis ca pana acasa nu aduce vorba de Gale.
-Bine, am ajuns la tine, parintii tai nu-s aici, acum imi spui cine-i tipul ala?
-Bine, bine, dar hai sus , in camera mea.
Am urcat scarile, iar cand am deschis usa ...
-De ce ai inchis-o? Vrei sa intram prin perete?
-Sti ce, ne vedem maine la scoala. Pa!
am impins-o pe scari si am inchis usa in urma ei. M-am grabit inapoi spre camera mea,iar cand am deschis din nou usa...nimeni. Puteam sa jur ca in pat era Gale. Am ajuns sa il vad chiar daca el nu e acolo.
M-am asezat in pat si am inceput sa ii scriu din nou numele pe un caiet, inconstienta. Ce se intampla cu mine?
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Novela JuvenilViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...