M-am trezit pe la 11 si am plecat sa il caut pe nebun. Pe la 5 dimineata a plecat nu stiu unde, iar acum nici nu e in casa, cred.
Cum nu l-am gasit, m-am intors in dormitor si mi-am aruncat pe pat o bluza verde inchis cu Nirvana si o pereche de pantaloni scurti. Am dat drumul la apa calda si am turnat in cada o groaza de spumat. Ce pot sa zic, iubesc spuma. Am intrat in apa plina de spuma, pana la gat si mi-am ichis ochii. Am ramas asa minute in sir, la un moment dat, ramanand pe intuneric. Ah, la naiba, iar a picat curentul. Chiar nu are bani de curent? Pe bune... Am oftat si mi-am asezat mainile pe marginile cazii si mi-am dat capul pe spate ,frustrata.
Lumina s-a aprins brusc, iar eu am tipat cu putere cand l-am vazut pe Gale, in genuchi, langa cada.
-Faci baie fara mine? ma intreaba cu un zambet tamp. Multumesc Domnului ca sunt acoperita de spuma.
-Ce naiba! Nu imi plac glumele. Dispari!-Esti rea. Nu, nu, nuuuu! Bine, plec, doar... chiar imi place cum imi sta parul si nu vreau sa fiu plin de sampon. Acum pune ala jos.
Gale s-a ridicat si a iesit pe usa, inchizand-o. Dupa inca jumatate de ora am iesit din cada si mi-am infasurat in jurul copului un prosop pufos, alb, care imi ajungea nu cu mult deasupra coapselor. Am iesit din baie si ... Hai pe bune !
-Vrei sa pleci din pat si sa nu te mai joci cu sutienul meu?!
- Daca tot vrei sa porti asta, macar ia si tu unul negru sau rosu. Asa ca fapt divers, ar fi bine sa reti ca imi place lenjeria rosie sau neagra. Depinde ce toane am.
-Ce pacat... Nu am asa ceva. Valea ! i-am tipat inainte sa ii arat cu degetul spre usa (si nu cu orice deget). Si-a dat capul pe spate si a pufait, apoi a aruncat inapoi pe pat mica lui jucarie si s-a ridicat. Dar normal ca nu a iesit. S-a dus la dulap si a deschis un sertar, de unde a scos o pereche de chiloti rosi, cu dantela si sutienul asortat. Ma intreb cate seturi din astea mi-a cumparata... Le-a aruncat pe pat si a iesit.
M-am schimbat si am coborat jos sa mananc. Gale statea pe canapea mancand pizza si uitandu-se la ... ROBATZIII !!
-Te uiti la RObotzi fara mine? Si mai mananci si pizza! Magarule ! Eu fac atatea pentru tine, iar tu? mi-am acoperit fata cu mainile si am inceput sa ma prefac ca plang. In timpul scenei de actorie, am simtit doua maini in jurul soldurilor mele. Doua maini care m-au tras in bratele proprietarului. Pot sa spun ca nu imi displace.
-Nu esti o actrita buna.
-Acum chiar m-ai ranit. La ce episod esti?
- Control. Episodul 18 din sezonul 1.
-Abia aici?
-Daca mie asta imi place...
-Si stiu si de ce.
Si-a dat ochii peste cap si m-a strans mai tare in brate. Mi-am pus capul in scobitura gatului lui si mi-am lipit buzele de pielea calda. Si-a dat capul pe spate, lasandu-ma sa imi fac de cap. Nu am stat prea mult asa ca a trebuit sa sune un telefon idiot. Si-a scos mobilul din buzunar si a raspuns fara prea mult entuziasm.
-Da. CE? Acum? Dar nu... Fir-ar ! Ok, ok.
Si cu asta a trantit telefonul de peretele opus. Si-a acoperit fata cu mainile si a marait nervos.
Sa se stie ca atunci cand scriu despre mancare imi e foame. Imi cer scuze daca sunt greseli + ca postez rar. Si de cand cineva (pe nume Andreea) a pomenit de nirvana, imi sta pe creier cuvantul asta. Deci o sa mai auziti de asta foarte muuult. Buy !
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...