M-am aplecat spre el si mi-am lipit usor buzele de ale lui. Mana mea a ajuns din nou pe obrazul lui, in timp ce buzele lui le framantau pasional pe ale mele. In corpul meu se afla o furtna,asemanatoare cu cea de afara. Sute de senzatii traversau prin mine in timp ce Gale ma atingea. Sunt sigura ca o sa avem o relatie...dificila. Relatie? Pffffu, dragoste de adolescenti... Daca tata ar vedea asta... Gale...fugi!
Nu se grabea. De ce sa se agite daca deja eram a lui ? Si chiar eram. Am pierdut jocul. Am avut cele mai bune carti, dar el a apucat sa dea Asul jos, inaintea mea.
M-am indepartat usor de el. Simteam cum ma dezbraca din priviri. Dintr-o data, pe fata lui a aparut un zambet jucausi.
-Cati ani ziceai ca ai?
-Ce ziceai ca e tata? l-am intrebat cu acelasi zambet.
-Ce legatura are asta?
-Mhmm,tata mafiot + tu = cosciug. O sa vin cu lumanari.
-Nu iti face tu griji pentru mine. Doar... pe cat e ziua ta?
-Mai e o luna si... 4 zile.
-Eeee, hai ca nu m-o aresta pentru viol de minore.
L-am lovit in gluma in umar, el mimand un 'au'. Si uite asa am ajuns eu sa fiu rapita si sa ma indragostesc de EL.
Brusc, lumina s-a aprins.
-Frate, plateste si tu curentul.
M-am ridicat si am urcat scarile, lasandu-l confuz, iar. Am intrat in camera mea si m-am asezat langa geam. Afara era intuneric, acum fiind doar o ploaie usoara.
M-am asezat pe jos, la capatul patului, sprijinindu-ma de acesta. Am pornit televizorul si am inceput sa mut programele aiurea. Usa s-a deschis, Gale intrand exasperat de schimbarile mele spontane. S-a trantit in pat, fix cu picioarele pe perna mea.
-Bravo! Fix acolo ti-ai pus picioarele. Saraca mea perna.
-Unu, e perna mea. Doi, de ce ai fugit,iar?
-Vreau sa ma uit la televizor. Probleme?
A oftat si s-a aplecat spre mine. Mi-a luat mana in a lui, iar eu mi-am lasat capul pe spate. Buzele lui s-au asezat peste ale mele. Mana mea dreapta s-a dus in parul lui. Dupa cateva minute ne-am despartit, zambetul de pe buzele lui atat de calde, fiind unul pervers. A luat telecomanda de jos si a oprit televizorul.
-Dar ma uitam... am inceput sa ma plang cu o voce de copil mic.
-E tarziu. Vino! m-a tras in pat si m-a asezat cu capul pe perna, luandu-ma in brate. Am adormit imediat ce m-am cuibarit la pieptul lui.
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Novela JuvenilViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...